Forum - Cars

Yleinen keskustelu autoista

RaabForRehab

RaabForRehab 30.11.2009

  • 0
"CR-Z Saapuvi Suomeen ensi suvena":http://www.youtube.com/watch?v=j9fLWInx5uM Onneks oon ainoa meiän tiimissä kellä ei ole perhettä, varmaan vaikee arvata kuka ottaa työsuhdeautoksi ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 30.11.2009

  • 0
Muutenhan toi on ihan ok mutta noi siniset LEDit on aivan törkeät.
Northg7

Northg7 30.11.2009

  • 0
Kivasti vanha CR-X saa jatkajansa! Heh, vanha kunnon CR-X, sitä ei tehnyt mieli ostaa. Makean näköinen tämä Z. Sinised LEDit eivät yökötä tätä poikaa. Jäänevät käytännössä enemmän pimentoon varsinaisten ajovalojen tieltä.
RaabForRehab

RaabForRehab 30.11.2009

  • 0
Konsepti vielä kyseessä, mutta tuotanto PITÄISI alkaa 1.vuosineljänneksellä.. Eli nuo siniset ledihäsmät jää VARMASTI pois, vannekoko on pienempi ja maavaraakin pari senttiä enempi kun tuossa. Huhu kertoilisi, että tulee 1.8 koneella ja Hondan IMA(hybrid) tekniikalla höystettynä. CAN'T WAIT!!! :D
Northg7

Northg7 18.12.2009 (edit 18.12.2009)

  • 0
Vähänkin ajankohtaisia uutisia lukeneet varmaan jo tietävätkin asian, mutta laitetaanpa nyt tännekin osioon :) "GM lopettaa Saabin.":http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/12/gm_sulkee_saabin_1296438.html Heihei Saappi! Itselläni ei juurikaan tule ikävä..
vaiski75

vaiski75 18.12.2009

  • 0
Itsekkin aikoinaan yritin omalla 99 Suabilla käsijarrukäännöstä mutkassa, kivasti meni suoraan.. Ei siis jää kaipausta tännekkään..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.12.2009

  • 0
Meijän vanhan naapurin Saabbi oli vähän paska sillon kun asuttiin sen naapurissa. Mä näin kun se otettiin 3 peräkkäisenä aamuna hinausauton "lavalle" ja naapuri kiros vieressä.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2009

  • 0
Mulla oli oranssi ´72/´73 Saab 99. 'Postiauto' kivasti sillä ajeltiin. Oppi arvostamaan ohjauksentehostinta.
Miqqe

Miqqe 18.12.2009

  • 0
vaiski75 wrote: Itsekkin aikoinaan yritin omalla 99 Suabilla käsijarrukäännöstä mutkassa, kivasti meni suoraan..
Toi on kyllä varmasti niitä elämän suuria hetkiä... ''I WIN''
vaiski75

vaiski75 18.12.2009

  • 0
Miqqe wrote: Toi on kyllä varmasti niitä elämän suuria hetkiä... ''I WIN''
Ei siinä tullut kuin henkisiä lommoja, kivasti.. Taisi olla heti ekana päivänä, kun huomasin pienen poikkeavuuden muihin autoihin verrattuna..
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.12.2009

  • 0
Eilen oli niin kova pito tiessä, että Yaris meinasi jatkaa suoraan liikenneympyrässä vaikka vauhtia oli alle 20 km/h :D
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2009

  • 0
Mutsi ajo eilen motarilta ulos ~100km/h vauhdilla. Ei käynnyt mitään, auton etupuskuri otti vähän dämiziä heinikosta. Hinausautolla takasin tielle ja matka jatkui.
Capo26RS

Capo26RS 18.12.2009

  • 0
Elämäni eka turbokokemus oli 145hp (8v) 900 Tbo aikanaan, kyllä nousi hymy huulille aina kun ahdot nousi ja nastarenkaat rupes keulassa rapisemaan!
Capo26RS

Capo26RS 18.12.2009

  • 0
TehBigBunny wrote: Mutsi ajo eilen motarilta ulos ~100km/h vauhdilla. Ei käynnyt mitään, auton etupuskuri otti vähän dämiziä heinikosta. Hinausautolla takasin tielle ja matka jatkui.
Hyvä et oli tuurit kohallaan, ei hlövahinkoja! Oli joo eilen vähän haastetta saada hikan takarenkaat saamaan pitoa missään.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.12.2009

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Eilen oli niin kova pito tiessä, että Yaris meinasi jatkaa suoraan liikenneympyrässä vaikka vauhtia oli alle 20 km/h :D
Tänään tosiaan jatkui sama meininki, eli mutkissa sai olla aika tarkkana kaasun kanssa. Jos painoin pikkasen liikaa kaasua, niin auto alkoi aliohjaamaan hulluna, ja jouduin höllentämään kaasua tuntuvasti ulosajon välttämiseksi.
JANIchargedTT

JANIchargedTT 18.12.2009

  • 0
Känkkää peliin, ni ei tarvi höllätä kaasujalkaa :D
IIPPONEN

IIPPONEN 18.12.2009

  • 0
sellasta se etuvedolla ajo on ;)
atomimato

atomimato 18.12.2009

  • 0
**TAKAVETO ON YLIVETO!!!!**
Northg7

Northg7 19.12.2009

  • 0
Juu, myös täällä on kokemusta etukäkkäristä, tosin ei sauberista vaan BX:stä. R.I.P. Citroën, In Memoriam. Kivasti Sierralla tuli joskus korjailtua ajolinjaa käkkärillä, ihan turvallisuussyistä vain :) "Liukkaat yllätti suomalaiset"
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.12.2009 (edit 22.12.2009)

  • 0
Väiskin innoittamana päädyin JDM Importsin sivuille. Viime aikoina mulla on ollut jollain tavalla oikealta ohjattavien autojen kuume ja esim joku Nissan Skyline vois olla aika kiva peli. Se on niitä harvoja JDM-autoja, jotka on ihan kivan näkösiä. Ei ne muutkaan niin kauheita ole kuin olen ehkä antanut muiden antaa ymmärtää ja joku muukin JDM-auto kelpaa kyllä. Vanhaa käytettyä autoa ostaessa joutuu kuitenkin usein tinkimään ulkonäöstä. Nyt tuollainen urheiluauto ei ole ajankohtainen, mutta ehkäpä valmistuttuani tradenomiksi 3,5 vuoden päästä. // Sen olen myös huomannut, että noissa JDM-urheiluautoissa on tosi komeet äänet. Ajettavuus saattaa tosin olla tuollaisissa autoissa aika huono (korjatkoon joku jos olen vääärässä), kun ne ovat vanhoja japanilaisia, mutta siitäkin saatan olla valmis tinkimään, kunhan on hyvät äänet ja tehoa riittää ja löytyy vielä lisäksi hyvät urheilupenkit.

Write a post

Sign in to post a post.