- 0
Forum - Cars
Yleinen keskustelu autoista
"CR-Z Saapuvi Suomeen ensi suvena":http://www.youtube.com/watch?v=j9fLWInx5uM
Onneks oon ainoa meiän tiimissä kellä ei ole perhettä, varmaan vaikee arvata kuka ottaa työsuhdeautoksi ;)
- 0
Muutenhan toi on ihan ok mutta noi siniset LEDit on aivan törkeät.
- 0
Kivasti vanha CR-X saa jatkajansa! Heh, vanha kunnon CR-X, sitä ei tehnyt mieli ostaa. Makean näköinen tämä Z. Sinised LEDit eivät yökötä tätä poikaa. Jäänevät käytännössä enemmän pimentoon varsinaisten ajovalojen tieltä.
- 0
Konsepti vielä kyseessä, mutta tuotanto PITÄISI alkaa 1.vuosineljänneksellä.. Eli nuo siniset ledihäsmät jää VARMASTI pois, vannekoko on pienempi ja maavaraakin pari senttiä enempi kun tuossa.
Huhu kertoilisi, että tulee 1.8 koneella ja Hondan IMA(hybrid) tekniikalla höystettynä. CAN'T WAIT!!! :D
- 0
Vähänkin ajankohtaisia uutisia lukeneet varmaan jo tietävätkin asian, mutta laitetaanpa nyt tännekin osioon :) "GM lopettaa Saabin.":http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/12/gm_sulkee_saabin_1296438.html
Heihei Saappi! Itselläni ei juurikaan tule ikävä..
- 0
Itsekkin aikoinaan yritin omalla 99 Suabilla käsijarrukäännöstä mutkassa, kivasti meni suoraan..
Ei siis jää kaipausta tännekkään..
- 0
Meijän vanhan naapurin Saabbi oli vähän paska sillon kun asuttiin sen naapurissa. Mä näin kun se otettiin 3 peräkkäisenä aamuna hinausauton "lavalle" ja naapuri kiros vieressä.
- 0
Mulla oli oranssi ´72/´73 Saab 99.
'Postiauto' kivasti sillä ajeltiin.
Oppi arvostamaan ohjauksentehostinta.
- 0
vaiski75 wrote: Itsekkin aikoinaan yritin omalla 99 Suabilla käsijarrukäännöstä mutkassa, kivasti meni suoraan..Toi on kyllä varmasti niitä elämän suuria hetkiä... ''I WIN''
- 0
Miqqe wrote: Toi on kyllä varmasti niitä elämän suuria hetkiä... ''I WIN''Ei siinä tullut kuin henkisiä lommoja, kivasti.. Taisi olla heti ekana päivänä, kun huomasin pienen poikkeavuuden muihin autoihin verrattuna..
- 0
Eilen oli niin kova pito tiessä, että Yaris meinasi jatkaa suoraan liikenneympyrässä vaikka vauhtia oli alle 20 km/h :D
- 0
Mutsi ajo eilen motarilta ulos ~100km/h vauhdilla. Ei käynnyt mitään, auton etupuskuri otti vähän dämiziä heinikosta.
Hinausautolla takasin tielle ja matka jatkui.
- 0
Elämäni eka turbokokemus oli 145hp (8v) 900 Tbo aikanaan, kyllä nousi hymy huulille aina kun ahdot nousi ja nastarenkaat rupes keulassa rapisemaan!
- 0
TehBigBunny wrote: Mutsi ajo eilen motarilta ulos ~100km/h vauhdilla. Ei käynnyt mitään, auton etupuskuri otti vähän dämiziä heinikosta. Hinausautolla takasin tielle ja matka jatkui.Hyvä et oli tuurit kohallaan, ei hlövahinkoja! Oli joo eilen vähän haastetta saada hikan takarenkaat saamaan pitoa missään.
- 0
Nipsuhuuli wrote: Eilen oli niin kova pito tiessä, että Yaris meinasi jatkaa suoraan liikenneympyrässä vaikka vauhtia oli alle 20 km/h :DTänään tosiaan jatkui sama meininki, eli mutkissa sai olla aika tarkkana kaasun kanssa. Jos painoin pikkasen liikaa kaasua, niin auto alkoi aliohjaamaan hulluna, ja jouduin höllentämään kaasua tuntuvasti ulosajon välttämiseksi.
- 0
Känkkää peliin, ni ei tarvi höllätä kaasujalkaa :D
- 0
sellasta se etuvedolla ajo on ;)
- 0
**TAKAVETO ON YLIVETO!!!!**
- 0
Juu, myös täällä on kokemusta etukäkkäristä, tosin ei sauberista vaan BX:stä. R.I.P. Citroën, In Memoriam.
Kivasti Sierralla tuli joskus korjailtua ajolinjaa käkkärillä, ihan turvallisuussyistä vain :)
"Liukkaat yllätti suomalaiset"
- 0
Väiskin innoittamana päädyin JDM Importsin sivuille. Viime aikoina mulla on ollut jollain tavalla oikealta ohjattavien autojen kuume ja esim joku Nissan Skyline vois olla aika kiva peli. Se on niitä harvoja JDM-autoja, jotka on ihan kivan näkösiä. Ei ne muutkaan niin kauheita ole kuin olen ehkä antanut muiden antaa ymmärtää ja joku muukin JDM-auto kelpaa kyllä. Vanhaa käytettyä autoa ostaessa joutuu kuitenkin usein tinkimään ulkonäöstä. Nyt tuollainen urheiluauto ei ole ajankohtainen, mutta ehkäpä valmistuttuani tradenomiksi 3,5 vuoden päästä.
// Sen olen myös huomannut, että noissa JDM-urheiluautoissa on tosi komeet äänet. Ajettavuus saattaa tosin olla tuollaisissa autoissa aika huono (korjatkoon joku jos olen vääärässä), kun ne ovat vanhoja japanilaisia, mutta siitäkin saatan olla valmis tinkimään, kunhan on hyvät äänet ja tehoa riittää ja löytyy vielä lisäksi hyvät urheilupenkit.