Sunsh1ne FI kirjoitti 20.10.2009 11:52: Tässähän se on jo useaan otteeseen sanottukin, mutta mulle jäi kanssa se fiilis että Civic-kesäkausi oli se hauskin näistä kolmesta missä olen mukana ollut. Vitoskausi jäikin kesken kun rupes vaan masentamaan se säätöjen hakeminen ja verenmaulla harjoittelu, mielummin sitä pelaili vaan huvikseen.
Luonnollisesti jokainen saa järjestää sellasia kisoja kuin haluaa ja ajaa tai olla ajamatta muiden kisoissa, mutta meikäläistäkin kiinnostaisi suuresti tuommoinen stock- tai lähes stock -kausi, jossa ei olis niin totinen suoritusmeininki muuten kuin kisoissa ajamisen osalta.
Heti kun autoon tulee säädettävä alusta ja välitykset niin homma muuttuu mielestäni ratkaisevasti väkinäisempään suuntaan. Tunnustan että niillä auton voi säätää omakseen, mutta niillä auton voi myös säätää huomattavasti nopeammaksi eri radoille. Mutta toki enemmistö (tai managementin hirmuvalta) ratkaisee tässä.
Edit: selvennyksenä siis että ajan aina ilman apuja ja pidän autojen virittelystä, mutta sm-sarjassa vaan oli niin kova taso että siitä meni maku.
Epävirallisesti olen kuullut että mentäisiin seuraava kausi ilman säädettäviä autoja, pienillä upgradeilla..