- 0
Forum - Cars
Autojenbongausketju
Finskiä lyön potalla päähän, tuo ei ole Togliatin Tiikeri. Ensimmäisen mieleen tuli SaippuaLaatikko mallia farmari, mutta voin olla järkyttävästi väärässä.
Ja olen koska Angliaa ei ole farkkuna
- 0
Sanokaa ny mikä toi on.
- 0
Hei vähän nyt kärsivällisyyttä :)
- 0
Mikä se on? :D
- 0
Vakiona etuvetoinen, vesijäähdytteisellä bokserimoottorilla, 1100 cm3.
- 0
Hansa Combi?
- 0
hulluseon wrote: ...koska Angliaa ei ole farkkunaOnpas, onhan noita ollut Kunkussakin ainakin Piki-Pasi Kaukorannalla takavuosina ;) Mutta vielä ei ole löytynyt oikeaa merkkiä. Täytyy myöntää, että jonkinasteisena autoharrastajana tämä olisi multakin jäänyt tuntematta, jos jossain näkisin vaikka alkuperäisasussa. EDIT: TaDaa, sieltähän se malli löytyi eli Borgward Hansa 1100 Combi vm. '58 on kyseessä.
- 1
Jaa, Ford ei ole auto eikä piika ihminen.
- 0
En oo koskaan tämmösseeseen törmännyt.
- 1
Indiana Hopo wrote: En oo koskaan tämmösseeseen törmännyt.Juu, ei kannata törmätä jatkossakaan. Ei kyllä mihinkään muuhunkaan!?!
- 0
Toi Karttusen Akin kilpurin meno oli kyllä komeaa katsottavaa ja itse Kunkun A-finaali varmaankin parasta jokkis-taistelua, mitä on tullut vuosien varrella nähtyä.
Niin, tämä Hansa on siis nyt Volvon tekniikalla ja kuuleman mukaan alkuperäinen setti on hyötykäytetty johonkin toiseen entisöityyn yksilöön. Kiva nähdä, paljonko tuosta tehtiin ostotarjouksia, kunhan tiedot tulevat Jokkis.net-sivuille...
- 0
Jokkis on ehkä yksi yleisö ystävällisimpiä autourheilu lajeja. Tietty SRC sarjan kurvailut myös, mutta taitavat aika paljon pojat varoa noita SRC kilpureita.
Ennen vanhaan oli joka kylällä omat vauhti kilpailut ja luokkia niin pirusti. Kuopiossakin legendaariset Vänärin ympäri ajot. Ukko yritti KE-10 sekaan, mutta joko liian tehokas tai kevyt sen aikaisiin sarjoihin. Ja ukon serkku viimeisissä ajoissa pyyhkäisi 500 tehdas Suzukilla kaiteeseen ja lopetti siihen paikkaan. Harmi että noita ajoja ei päässyt katselemaan.
- 0
// Pahoittelen typerää viestiäni.
- 0
Finski fani wrote: // Pahoittelen typerää viestiäni.Sfinski ei tykkää Black Label Society nimisestä bändistä, pimpistä eikä oluesta.. Näin tänään vaaleanpunaisen Skodan ja sätkivän oravan..
- 0
vaiski75 wrote: Sfinski ei tykkää Black Label Society nimisestä bändistä, pimpistä eikä oluesta.. Näin tänään vaaleanpunaisen Skodan ja sätkivän oravan..Black label society on ihan jees. Pimppikin on ihan kiva, riippuu kuitenkin yksilöstä. Olut on hyvä. Pinkki Skoda on nam! Sätkivä orava on Bunnyn syytä. Mun huoneessä on kärpänen joka on kestävämpi kuin supermies. Kaksi kertaa sitä jo olen lyönyt. Yhä se syö mun sipsejä...
- 0
Tuli mieleen muuten ihan oikea bongaus. Mikkelissä näin Mustankin, jossa selvästi oli tehoa. Hirveät taka nakit ja käyntiäänikin oli kuin köhivästä sinivalaasta. Tehoja oli varmasti hirmuisesti. Se oli sininen.
- 1
Kärpänen haluu hengaa sun kanssa.Sillä on varmaan nainen siellä ja ne harrastelee siellä.
!http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10016/2004_29.jpeg!
- 0
TeroKortelainen wrote: Toi Karttusen Akin kilpurin meno oli kyllä komeaa katsottavaa ja itse Kunkun A-finaali varmaankin parasta jokkis-taistelua, mitä on tullut vuosien varrella nähtyä. Niin, tämä Hansa on siis nyt Volvon tekniikalla ja kuuleman mukaan alkuperäinen setti on hyötykäytetty johonkin toiseen entisöityyn yksilöön. Kiva nähdä, paljonko tuosta tehtiin ostotarjouksia, kunhan tiedot tulevat Jokkis.net-sivuille...Juu aika mahtavan tekniikan Aki sinne väänsi... Ja se raato josta Aki lähti tuota rakentaan niin huh huh...