Forum - Cars

Autojenbongausketju

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.04.2010 (edit 26.04.2010)

  • 0
DarkWarjo wrote: Ite oisin päässy jopa ihan istumaan yhden räxän ratin taakse, mut se yksinkertasesti näytti hiukan ahtaalta jo mua pienemmälle kaverille niin päädyin sit vain ihaileen muuten. Oli myös jännä miten toi STI Type RA oli oudon ahtaan tuntunen, polvet kii ratissa, evossa taas sai penkkiä säätää tosi kivasti. (Nissani on sitten ehkä noiden kahden välimaastosta) Niin ja olen tosiaan melkein 190cm pitkä ja reilu 100kg :D PERKELE, hoksasin muuten just et väitin että se evo oli Evo6 ja paskan vitut, se oli Nelonen, eli iha wanha paska :D
Millastahan helvettiä mulla tulee? Mä kävin tänään terveystarkastuksessa, niin musta tulee kuulemma 190cm-210cm pitkä. Taitaa skyllehaaveet jäädä, ja joudun ajamaan jollain kuorma-autolla :D Sori offtopic.
vaiski75

vaiski75 26.04.2010

  • 1
Pitkä ja komee, Kotka ja pimee.. =D Räxää ainakin rääkkä parilla metrillä, vielä hyvinkin kivasti..
Mudinski

Mudinski 26.04.2010 (edit 26.04.2010)

  • 1
El PiNk DeViL wrote: Millastahan helvettiä mulla tulee? Mä kävin tänään terveystarkastuksessa, niin musta tulee kuulemma 190cm-210cm pitkä. Taitaa skyllehaaveet jäädä, ja joudun ajamaan jollain kuorma-autolla :D Sori offtopic.
Paskaa puhuvat yleensä... Itse "kasvoin" liian nopeeta muka tuossa iässä ja sitä olisi pitänyt vittu hillitä mukamas... Ja vitut ! Sapuskaa lisää naamaan vaan ! And no problem ! Edit: Pari päivää jo olen päässyt ihasteleen 350Z avoa oikein lähietäisyydeltä :D
IIPPONEN

IIPPONEN 26.04.2010

  • 0
tänää tuli nähtyy kaikenlaisii kummii autoi, vanhasta celicasta johonki ihme autoon jonka merkistä ei oo mitään tietoo (näytti lotus europelle mutta se se ei ollut) :D
Leesti

Leesti 27.04.2010

  • 0
Mä näin tänää renoo lagunan, se oli valkonen farkku ja tankin kannen lukitus rikki... Varmaan joku ameriikan malli
RaabForRehab

RaabForRehab 27.04.2010

  • 1
Tää ei oo nyt ihan reilu bongasu, mutta näin kaks uutta GT-R:ää, mustan ja punaisen sekä mustan 370Z:tan.. Porvoon Laakkosella kävin kahvilla :D
teemu1337

teemu1337 27.04.2010

  • 0
Stadin läpi kun tulin, niin siellä tuli vaikka minkä näköstä vekotinta vastaan. mm muutama uus m5 (molemmissa joku nuori blondi kuskina(?!) ja Audi rs4. Niin joo ja e36 m3 tuli myös vastaan. Heeno oli. Jä prätkiähän tuolla mennä painelee menemään tuhatta ja sataa, mutta niistä en sitten mitään osaa sanoakkaan.
teemu1337

teemu1337 27.04.2010 (edit 27.04.2010)

  • 0
Musta R32 bongattu Itä-Helsingissä n. 2minuuttia sitten. Ihan identtinen oli tuon Warjon wehkeen kanssa. Kivasti ppppörisi. Tiedä sitten oliko kenties warjo itse. e/ Joo olisin voinut editoida tota aiempaa viestiä, mutta halusin ilmoituksen tuohon etusivulle.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.04.2010

  • 0
teemu1337 wrote: Musta R32 bongattu Itä-Helsingissä n. 2minuuttia sitten. Ihan identtinen oli tuon Warjon wehkeen kanssa. Kivasti ppppörisi. Tiedä sitten oliko kenties warjo itse. e/ Joo olisin voinut editoida tota aiempaa viestiä, mutta halusin ilmoituksen tuohon etusivulle.
Ei kyl mä täällä oulussa pörrään, mut onhan noita jokunen muukin musta R32. Onneksi ei se yleisin väri sentään ole :)
teemu1337

teemu1337 27.04.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei kyl mä täällä oulussa pörrään, mut onhan noita jokunen muukin musta R32. Onneksi ei se yleisin väri sentään ole :)
Ja ei täällä oo näkynyt kun yksi R32 pörräämässä ja sekin on vaaleensininen lasikuituhirmu D: Piristi iltaa se musta R32 :)
TehBigBunny

TehBigBunny 27.04.2010

  • 1
Suomenojan liikkunejymprä oli täynnä teinitunereita tänään. Meinasi tulla ocsu.
IIPPONEN

IIPPONEN 27.04.2010

  • 0
tullu tänää nähtyä R33 skylle (ratti vasemmalla!!) ja m3 E92 :)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 29.04.2010

  • 0
Valkoinen R35 GT-R ja musta Cadillac XLR (luulisin) peräkkäin tänään missäpä muualla kuin Pasilassa, Viron kilvissä molemmat.
I bQ I

I bQ I 29.04.2010

  • 0
Opel Speedster ajeli täällä Oulaisissa. Melko matala auto.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.04.2010

  • 0
IIPPONEN wrote: tullu tänää nähtyä R33 skylle (ratti vasemmalla!!)
Siin o joku taas jaksanu väsätä täysin turhan takia.
Nikde

Nikde 29.04.2010

  • 2
DarkWarjo wrote: Siin o joku taas jaksanu väsätä täysin turhan takia.
En nyt sanois turhan takia väsäilyks. On maantiellä ohittaminen vähän mukavempaa, drive-iniin, puomeille yms. ajelu onnistuu ilman apparia/pakkia ja auton jälleenmyyntiarvo kasvoi varmasti ropisten. Ite ainakin hommaisin mielummin LHD:n vaikka RHD:llä on tullu ajettua useamman kerran.
hulluseon

hulluseon 01.05.2010

  • 0
Eilisellä reissulla näki taas vaikka mitä humalaisten lisäksi. Alfa Romeo MiTo, muutamia jenkkejä ja ah niin ihania amistuninki pulkkia. Toi Alfa oli kyllä aika namun näkönen ilmestys.
hulluseon

hulluseon 01.05.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei kyl mä täällä oulussa pörrään
Sori nyt OT täysin, mutta kun kerran siellä Oulussa pörräät, niin varoituksen sanana tälläinen vihje. Valkoinen Honda Integra saattaapi kaikkine pakkeli kylkineen ynnä muine "hienoine" tuninkineen ilmestyä katu kuvaan siellä päin. Pakene paikalta dumppi suhisten jos satut sen näkemään. Auton kuljettaja kerää magneetin tavoin kolareita, takaa-ajo tilanteita yms. tapahtumaa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.05.2010

  • 0
Eilen näin Challengerin. Hopean harmaa oli ja joku noin 60-vuotias mies ratissa.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.05.2010

  • 0
hulluseon wrote: Sori nyt OT täysin, mutta kun kerran siellä Oulussa pörräät, niin varoituksen sanana tälläinen vihje. Valkoinen Honda Integra saattaapi kaikkine pakkeli kylkineen ynnä muine "hienoine" tuninkineen ilmestyä katu kuvaan siellä päin. Pakene paikalta dumppi suhisten jos satut sen näkemään. Auton kuljettaja kerää magneetin tavoin kolareita, takaa-ajo tilanteita yms. tapahtumaa.
Ratti oikealla ja reikä(nainen) ratissa?

Write a post

Sign in to post a post.