Paras omalla 1:18.5 paikkeilla, paskin rata ikinä :(
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
Kisassa pääsi 1:18.336, huomasin, että n. 10 kierroksen jälkeen kierrosajat putosi melkein sekunnilla kun renkaat olivat kuluneet n. 10% telemetrian mukaan, tuli varikkostopit aika sopivasti ajotettua sitten n. 12 ja 24 kierroksille :)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Kisassa pääsi 1:18.336, huomasin, että n. 10 kierroksen jälkeen kierrosajat putosi melkein sekunnilla kun renkaat olivat kuluneet n. 10% telemetrian mukaan, tuli varikkostopit aika sopivasti ajotettua sitten n. 12 ja 24 kierroksille :)
Ite kävin samoilla kierroksilla, tais olla iha hyvä väli.
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Kisassa pääsi 1:18.336, huomasin, että n. 10 kierroksen jälkeen kierrosajat putosi melkein sekunnilla kun renkaat olivat kuluneet n. 10% telemetrian mukaan, tuli varikkostopit aika sopivasti ajotettua sitten n. 12 ja 24 kierroksille :)
Itelllä nopea 5 kierroksen treenikisa konekuskeja vastaan: Nopein kierros 1:18.6xxx. Eka aika-ajo: 1:19.007. Toinen aika-ajo 1:20.2 Ja kisassa 1:19.2xx ja lisäks joka toisella kierroksella ulosajo :) Jotenkin tIppui ajat kokoajan mitä enemmän ajoin
En piru vie ymmärrä että mikä siinä mättää kun ajaa muiden kanssa yhtä aikaa sitä aika-ajoa? Lagunassa jäin omista harjotus pohjista reilun 2 sekkaa ja Sebringillä vajaan sekunnin? En oikeesti ymmärrä että mikä siinä on niin vaikeeta. Nyrrellä jään sitten varmaankin sen 30 sekkaa niin että helisee :)
Pitäneekin koittaa muutama kiekka nyrreä seatilla
Nach vier Runden zu fahren ich habe die Zeit 8:45.xxx, und jede Runde brach ich mein Auto. Es ist eine herausfordernde Strecke, Scheiße kann!!!
8:21.xxx, vielä alle 8:20 menee.
Yhtään tobletonta kierrosta saanut aikaan perkule!
Jes, vaan 25 sekkaa kirittävää...
Enää 20 sekkaa ;). Joo itellä ottaa rajotinta vasten 250 (PI 445). Onneks saanu säästettyä loppuu asti tota tehoa.
Tarvii yrittää jos sais pidettyä sitä vauhtia yllä mutkissa ni eiköhä se aika sitte parane. Tullu tähä mennes varmaa tuplattua kierroslukumäärä nyrressä ko en oo pahemmi sitä ajellu.
8:30.xxx paras mutta välitysta pitäisi muutella paremmaksi. Ala mäkeen kulkee rajottimelle 260, mutta ylämäkiin 220-230. Alustakin aika hirvee Sebrigin jäljiltä. Ehkä jos lähtis tuosta Suzukan setupista jatkamaan paremmaksi.
En oo uskaltanut edes koittaa tätä Rädyn lempimaata vielä, mut mitä nyt radasta kokemusta on, ni enpä tuolla mitään kiirettä voi pitää, vaikka kauden alun säädöt autossa onkin. Enemmin toiveena lagiton kisa, kuin hyvä sijoitus.
kirves wrote: Mä oon ajanu nyypällä jopa alle 8 min, mutta en muista aivan varmaksi oliko juuri tämä auto kyseessä. Pitäisin sitä kuitenkin todennäköisena.
=D Korkki auki, ei tätä estä enää mikään. We fail...
Mulla menee alamäkeen 258 rajottajaa vasten ja ylämäkee hyytyy 247 pääsuoralla. Muilla suorilla jotain 220-230 lukemia. Alusta mulla on 100% Sebringin jäljiltä, koska tälläkin radalla noita röykkyjä riittää eikä pyörän irtoomiseen tiestä 200 vauhdissa oo vajaatehosella etuvetosella varaa :D Säätöjä turha lähtee hakemaa sen kummemmin, välityksii viilasin pikkasen, että jaksaa noilla suorilla vetää paremmin, eikä tarvii syheröllä sitte hämmentää iha nii paljoo.
Jeee, sain test drivessa kivaste Leestin autolla 8:29.xxx, oli jo paranemassa mutta sitte mä kopitin sen romun... Leesti ei tykänny :(
Helvetti, Vallynki aikaan 10sec väli :| LEESTI! setuppia! :D
8:17.402
Vapiskaa! Hoh.
Kautta aikain ensimmäinen puhdas kierros nyrressä 8:31.xxx.
Ei kun Honda miäs. Kivasti torstaina voi hakea palanssia avtoon kun ei tarvii mennä töihin.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Ei ny saatana nikde! hullu mies.
Eikös se joteki nii mee, että jos tolla radalla meinaa olla nopea, niin on oltava sopivasti hullu? Kyllä tossa on monet rewindit otettu harjotellessa, että alkanu löytyy ne oikeet paikat jarrutuksii ja kaasun avauksiin, virheet kostautuu täällä kyllä aika tylyinä, heti katollaan tai kaiteissa :(
En raplaa enää tuota omaa Hondaa. 8:20.xxx paras tähän mennessä. Ja täysin "kai se on hyvä tossa" säätö tyylillä :D
No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa.
PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa.
PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
Mulla on ihan samat viat. Ollaankohan me sukua? Vai ihan sama henkilö, mutta vain jakautuneella persoonallisuudella...?
Kirjaudu sisään vastataksesi.