F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

hulluseon
/

Niin paljon ärsytti tuon yhteyskatko että kävin jo ekat savut ottamassa Lagunassa 1:34.xxx Jarrut säätämättä ja iskarit kokonaan päin persettä...

Vally85
/

1:33.992 mukavasti, pelin paras rata on tuo laguna seca! Mii laik!

Schimanski76
/

MLS 1:33.4xx (PI470)

Miksei Turn kymppi osaa korjata niitä kahta "kanttari-bugia",wilttu ne alkaa käymään kuuppaan pitemmän päälle.

Eeegac
/

Tsukuba jäi väliin, niin nyt sitten raivolla jenkkeihin. Tänään alkaa reeni. Like a boss.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote: eikö tänään oo ajoa??

Eip, se on se siirtymä jaappaniasta ameriikkoihi

Perjantain treenikisois 1:36.039

Lutis
/ /

Ensimmäiset harjoitukset Laguna secassa ja paras kierrosaika oli 1:33.3.

hulluseon
/

Jaa-a, 1:33.902 Ei hyvältä näytä, mutta eipä näytä kuskikaan

Capo26RS
/

Jaa-a, miten niin ei näytä hyvältä? Mä kävin koittamassa melko samanlaisen ajan ja mun aika ainakin näyttää pirun komeelta =) 01:33.994

hulluseon
/

Auton käytös on vähän mitä sattuu, siitä tuo negatiivinen kannan ottoni. Toimii vain ja ainoastaan 5-6 kierrosta ja sitten kierrosajat tippuu 1-1,5 sekkaa eli näin :)

Vally85
/

Atlanta: 1:32.xxx ja paras kävi 1:31.xxx puolella, voi kiesus, ja kävin koittaa Leestin autolla alle 1:30..... vittu et tolla suoralla tulee selkään :(

Schimanski76
/

Atlanta: 1:29.982 nappikierros (PI 464)

Sitten mie rikoin sen. :(

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/reenit.jpg!

Vally85
/

Oli vaa huono päivä lagunan jälkee näköjää, 1:30.188 eile ja eiköhän toi 1:30 rikki mene vielä.

hulluseon
/

1:30.486 Turbo möröt tulee jätättämään tämän kiekukoneen suorilla, ja reilusti

Lutis
/ /

Tänään treenattiin ja säädettiin Road Atlantalla niin kauan kuin Hondassa riitti bensaa eli noin 147km. Paras puhdas kierrosaika oli 1:30.1.

Capo26RS
/

Lyhyellä lentokenttä-nurmikolle-liukuu-hän radalla sain 1:18.8 aikoja. Kaks ekaa 90 oikeeta on näköjään mulle vaikeimmat tällä radalla, ekaan jarrupaikan hakeminen ja toka menee liian sisältä nurmikolle tai liian myöhään nurtsille. Pari kolme kymppää tosta varmaan mulla lähtee kun saa vaan osumaan kohdalleen.

Nikde
/

Hyhhyh, ei tykkää ollenkaan tästä Sebringin betonilaatotuksesta! Joutu alustaa ekaa kertaa säätämään tän kauden aikana vähän löysemmäks ettei auto oo kokoajan ilmassa. Parhaat kierrokset oli tuota 1:18.8 tasoa, mitä Capo ilmoitteli myös.

Vally85
/

Ei oo omalla paljoo ehtiny treenaa mut kävin Leestin autolla koittamassa ni se meni 1:17.536 parhaalla, saas nähä pääseekö omalla alle 1:18.

Nikde
/

Miten ihmeessä tommosia aikoja saa aikaan. Ei oo kyllä mun rata ei sitte ollenkaa :I

hulluseon
/

Et oo Nikde yksin. Parhaat 1:19 jotain. Ärsyttävä on tämä viimenen mutka, kivasti

Kirjaudu sisään vastataksesi.