Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Tuossa 2 kierroksen pika pyrähdyksessä en henk.kohtaisesti näe minkäänlaista järjen hiventä.
Aikaa vievää hommaa+ei mitään tekemistä kisaamisen kanssa! ja juuri ennen aika-kisaa ajetaan aika-ajot.. en jymmärrä
Itse tykkäsin aika-ajokisasta eikä se vie paljon ylimääräistä aikaa. Uutta lobbyakaan ei tarvitse tehdä, kun lähtöjärjestyksen voi ottaa lobby points reversenä. Kisassa syntyi enemmän taistelua käänteisen lähtöjärjestyksen myötä, koska monet kärjestä lähtijät olivat hitaampia kuin takaa lähtijät. Kannatan ehdottomasti tätä systeemiä, mutta pistelaskua voisi muuttaa enemmän itse kisalähtöä suosivaksi pelkästään jo suuremman kierrosmäärän vuoksi.
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Poistetaan PI tasoitus ja 2 aika-ajot. Siten tässä olisi jotain järkeä.
PI-tasoitusta ei missään nimessä kannata poistaa, koska autot ovat niin eritasoisia. Eilenkin A-finaalissa muistaakseni 5 autoa oli 2007 Civiccejä, 2 autoa oli Seatteja ja 1 auto oli Civicin Coupe-malli. Eli huomaa, että autoissa on eroja, kun valtaosa A-finaalin autoista oli samoja malleja. Toisaalta lähes kaikki A-finaalissa olivat myös jo ennestään tuttuja "A-finaalinimiä".
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Kuinka moni teistä siellä magementistä käy säännöllisesti ralli/rata/rallicrsoss kisoissa? En usko että kukaan. Jos kävisi, voisi säännöt olla vähän erilaiset!
Täältä ainakin nousee tassu asian suhteen.. Mutta mielestäni sillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Forza on peli, ei sitä kannata ottaa liian vakavasti. Välillä on hyvä kokeilla uusia juttuja.
Ja tosiaan, kuinka moni heikompi kuski oikeasti lähtee taistelemaan mestaruudesta? Nostakaa käsi pystyyn te jotka olette C lobbyssa tai huonommin ja olette polttaneet päreenne kun ette päässyt a-lobbyyn haastamaan hookkista. Anyone?
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Nipsulta paljon hyvää asiaa!
Oot oikeassa siinä että käänteinen lähtöjärestys tuo kisoihin lisää mielenkiintoa..
Mutta se Aika-kisan pisteytys pitää kyllä saada kuntoon mikäli sitä aiotaan jatkossakin ajaa..
Hookkiksen kommentteihin en jaksa edes puuttua.....
No äläs nyt. Anteeksi että halusin tuoda mielipiteeni esiin asioista, mitkä tässä sarjassa omastamielestä on huonosti.
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Tähän voin vaan todeta, "rata ei oo mun juttu, ei nyt, eikä koskaan..
Sitten olet väärässä pelissä ja väärällä foorumilla :)
Vastauksena käyttäjälle
kaijanen
kaijanen wrote:
Miten sä hookkis voit olla noin pihalla!?
Minä pihalla? Mistäköhän jutusta minä nyt olen pihalla? Kyllä mä sen tiedät että ratasarjoissa on painon lisäyksiä, mutta se ei vastaa forzan PI pudotuksia. Sanoppa Kaijanen miten mä oon pihalla? Edelleenkin, nämä on vaan mun omia mielipiteitä.
Vastauksena käyttäjälle
villek00
villek00 wrote:
Sitten olet väärässä pelissä ja väärällä foorumilla :)
Sä olet vika jonka tollasta kannattaa ehdottaa. Nyt puhuin muutenkin IRL tasolla.. Peli on aina peli. Sitten kun tulee se rallisimulaattori hyvillä live ominaisuuksilla niin ei mua enään forzassa nähä.
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Minä pihalla? Mistäköhän jutusta minä nyt olen pihalla? Kyllä mä sen tiedät että ratasarjoissa on painon lisäyksiä, mutta se ei vastaa forzan PI pudotuksia. Sanoppa Kaijanen miten mä oon pihalla? Edelleenkin, nämä on vaan mun omia mielipiteitä.
Jos olet pihalla niin viitsitkö kolata sen pihan.
JA PIPA PÄÄHÄN JUMAAALAAAUTA !
Vastauksena käyttäjälle
Hookkis
dcftinti wrote:
Sitten kun tulee se rallisimulaattori hyvillä live ominaisuuksilla niin ei mua enään forzassa nähä.
Eikös se mennyt niin, että helvettikin jäätyy ennen...