Uusi pisteytys on nyt esillä ja pisteet on päivitetty sen mukaiseksi.
F3SM Kausi 2 - pisteet
Jännästi vaihtui kärkipaikka. Ja taas autoa uusiks rakentamaan ku PI:kin näköjään muuttu.
F3SM wrote: Uusi pisteytys on nyt esillä ja pisteet on päivitetty sen mukaiseksi.
Nyt olen vissiin sokea, missä uusittu pisteytys on? :S Kävin läpi tämän, info ja säännöt topicin, mutta vanhaa näyttää kaikissa olevan?
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote:
Nyt olen vissiin sokea, missä uusittu pisteytys on? :S
Ekalla sivulla :)
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Ekalla sivulla :)
Ah, olin vain tyhmä. Kiva. Hyvältä vaikuttaa! (Paitsi että putosin yhden sijoituksen!!11) :)
Nythän noissa on oikeesti järkeä, good job!
Mä löysin yhden kysymysmerkin: Sain itse tallille Wideline Racing pisteitä 416 kpl enkä 418. Katsoin pisteet suoraan manegementin yömyöhällä pää märkänä vääntämästä valmiista kuukledoku kuskien pistetaulukosta, en tarkistanut oliko ne sinne merkitty oikein.
edit: mä oon tähän kirjottanut vääriä lukuja, mutta nyt taulukko on kuitenkin kunnossa, kiitos!
Vastauksena käyttäjälle Capo26RS
Capo26RS wrote: Mä löysin yhden kysymysmerkin: Sain itse tallille Wideline Racing pisteitä 416 kpl enkä 418. Katsoin pisteet suoraan manegementin yömyöhällä pää märkänä vääntämästä valmiista kuukledoku kuskien pistetaulukosta, en tarkistanut oliko ne sinne merkitty oikein.
Pisteet korjattu taulukkoon.
Noniin, nyt on vaiskin takana. Upeeta, Mahtavaa! :D
Päivitetty kuljettajien pisteet Silverstonen jälkeen.
Kuljettajien pisteen LeMansin jälkeen lisätty.
Motegin jälkeen.
Aika tiukkaa tuolla kärjessä :D
Me ollaan hjävitty tää peli :( Nortti on ihan finaalissa ja mie missaan seuraavan kisan .. NE JYRÄÄ MEITIN !
Ja mä en vaan osaa.. :(
Vastauksena käyttäjälle PetuK
PetuK wrote: Ja mä en vaan osaa.. :(
Joo !
... eiku.
Alkaa kärjen tilanne näyttämään aika makoisalta :P
Jotain päivitystä pistetilanteeseen
Sanoinhan, että menen Bunnyn ohi! Ei jänöllä vaan kestä porkkanat ajaa koko kisaa maaliin saakka ;)
Paska on tämä Eissi. Paska :(
Go kilpparit go!
Kirjaudu sisään vastataksesi.