Vaipperi on hjyvä peli. Olihan siellä Subaruu sun muutakin parit kappaleet. Jos joku muuten ettii tallia, niin mun taallihin mahtuu, vaikka tallipäälliköks.
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
Ottakaa nyt muitakin autoja.Kaikki on kumminkin tasaväkisiä keskenään.
Mulla on se verrari, jos tulen kisoihin mukaan... =)
Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: Seqalla väärä numero, numero 21 on jo varattu. Numerot näet täältä.
Eikös Seqa ollu Artikainen, eli #99 ???
Jos näin on niin numeroksi sitten tulee #99 ellei muuta numeroa halua.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Mulla on se verrari, jos tulen kisoihin mukaan... =)
Oikee valinta! Tuut vaikka lagia olisi!
Mä otan Fairlady Z:n, jos tulen kisoihin mukaan. Ihastuin siihen GT4:ssa ja yhtä mukavalta se nyttenkin tuntuu.
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Eikös Seqa ollu Artikainen, eli #99 ???
Näinhän se oli, sorry. Eli nro 99. Tullu pidettyy niin pitkä tauko, notta tarvii vähän vilkuilla sääntöjä sun muita, notta ei tuu enään enempää tumpeloituu...
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote: Mitäkä ootte mieltä pitäiskö semmonen harjootusaikoja-osio laittaa jo pystyyn vaiko vasta lähempänä kauden alkuva?
Entäpä onko tälläkin kaudella tiedossa sadomasotreenit perjantaisin, mitä sanoo Warjomiäs?
Joo, nyt ku oikee oon Manizmentin miehiä nii kyl varmaa tulee treenejä pidettyy taas, kun tosiaan ei toi hotläppä oikee taho aina iskee niin mukavahan se on porukalla treenailla taas. Ja miksei myös vaa tuota harjoitusaikatopikkiakin voisi pystytellä niin voi itkee ku muut ajaa vaa aina kovempaa.
Saat ajaa vakio Mini Cuupperilla Maple Valley Shorttia.
Voishan sitä osallistua jos joku huolii pökäleen tiimiinsä.
Voihan sitä yksinkin aloittaa. :)
Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: Voihan sitä yksinkin aloittaa. :)
Ajan E30 ja tulen kolmanneksi!
LOL joku kolmos kausi. Kai sitä ainakin muutamaan kisaan pitää tulla kokeilemaan.
Porsche #45 lähdetään ajelemaan, jos joku on samalla autolla lähösä niin vois laittaa tallin pystyyn?
Jaahas, mua pirun paljon aktiivisemmat managementtaajat on näköjään saaneet kehitettyä kauden aikataulut ja autot. Hyvä homma! Itte oon lomaillu offlinessa ja takaisin boxittomaan/netittömään pimeyteen palaan taas kolmeks viikoks, välillä piti tulla kotiin pariks päiväks lepäämään et jaksaa lomailla taas =)
Jää multa näköjään ainakin eka kisa ajamatta, mut sitten ehdin taas alkaa kisaamaan. Täytyy yrittää ehtiä etsiä auto vielä tosta listasta. Voipi olla vähän liukkaan tuntusta taas alkuun, kun en oo pelannu kun karhu-boxien kanssa about 6 viikkoo...
Testit ajettu (kännissä) ja tälläkin hetkellä ollaan täysillä kännissä ja sitä rataa jota juna kulkee vaan. Viperissä kulkua, mutta säätäjän laiskuuden takia en sitä valinnut. Ferrarissa on sitten niin harmittavan ärsyttävä ääni. Subbarussa olis tietysti se urpo, mutta kun eihän siitä voi rajottimia ottaa pois, kun posahtaa niin paljon plussa pisteitä. Voortiin uskovat tietysti potkiivat kadulla päin näköä, mutta enpä edes vilkassutkaan sinne päin. Taitaa toikin hevoinen tallissa olla, mutta on se jo oman osansa tehnyt. Possu ohjaa niin nätisti sivuluisussa, se on huva nyt.
En tullut näihin karkeloihin voittamaan, vain ja ainoastaan muita naurattamaan. Ja pitäähän jonkun olla viimonenkin.
Ennalta käsin voisin väittää Viperien olevan vahvoilla nopeilla radoilla. Ehkä muut voivat laitella kampohin sitten näillä hitaimmilla paremmin. Ainakin Suzukan takasuoralla itse ajettuna Viperi jätti Porssen kuin tikun sinne, no tiedättehän te muutkin.
Luulisi tällä kaudella tulevan tilanteita enemmän, johtuen autojen takavetoisuudesta. Tai sitten ei tule. Tai siis minulle tulee. Niitä OHOH tilanteita. Ja rapula huomenna.
Minä ja VilleKoo liittouduttiin. Te ette mahda meille mitään! Hahhahhaa! Verrari pauwwer!
Finski fani wrote: Minä ja VilleKoo liittouduttiin. Te ette mahda meille mitään! Hahhahhaa! Verrari pauwwer!
eikös se ville aikonu sinne mestareiden talliin? ;)
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
eikös se ville aikonu sinne mestareiden talliin? ;)
No meistähän tuleekin mestareita... ;)
Finski fani wrote:
No meistähän tuleekin mestareita... ;)
Jos ja kun Caijanen osallistuu, se on mahdotonta..
Vastauksena käyttäjälle Jusbazon
Jusbazon wrote:
Jos ja kun Caijanen osallistuu, se on mahdotonta..
Me aiheutetaan sille rangaistuksia Italialaiseen tyyliin. Se auttaa myös, että Ville on mänitzmentissä... ;)
Otetaan likaiset keinot käyttöön ku ei ajamalla pärjää ! =)
Kirjaudu sisään vastataksesi.