Vastauksena käyttäjälle Jusbazon
Jusbazon wrote: Otetaan likaiset keinot käyttöön ku ei ajamalla pärjää ! =)
Ei ole likaista, jos tuomari määrää rangaistuksen. Tuomarit on aina oikeassa!
Vastauksena käyttäjälle Jusbazon
Jusbazon wrote: Otetaan likaiset keinot käyttöön ku ei ajamalla pärjää ! =)
Ei ole likaista, jos tuomari määrää rangaistuksen. Tuomarit on aina oikeassa!
Sfinksi tykkää kun vähän rankaistaan ...
Keppiä antaa rankaisuksi, kivasti
Skill Street Racing hajoo jo ennen kauden alkua autohärdellin takia. Hopo siirtyy Porssen leipiin, Eeegac Nissanin ja Warjo jää rannalle ellei halua tulla Nissanin remmiin tai vaihtoehtoisesti Porssen.
The Reservoir Dogs Racing etsii yhtä kuljettajaa vahvuuteensa.
Capo ei ole vielä vahvistanut liittymistään,mutta on toivottavasti mukana tallin kolmantena kuskina.
Autona on Porsche #45 911 GT3-RSR
Säädöt saa minulta tarvittaessa
Reilu Neiti Racing etsii myös kahta kuskia vielä. Autona Nissan Fairlady Z #3.
Numerolätkää hei! Missä se on, keneltä saa? Ville ja Eegac eivät vastaa kyselyihin?
Villen storesta ainakin minä sen löysin.
Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee.
Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Villen storesta ainakin minä sen löysin.
Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee.
Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Kiitosta tiedosta, pääse lätkimään.
MULLA ON EKA BEMARI!!!
Osan ottoni.
Millon ilmottautuminen sarjaan päättyy? Varmaan löytyy jostain mutta ei nyt sattunut silmään..
Ei taidettu laittaa ylös minnekkään, mutta olisihan se kiva, että kaikki halukkaan olisivat ilmottautuneet päivää kahta ennen ensimmäistä kilpailua. Lobbyt tulee kisana päivänä esille.
Harmittaa myös Porssen ylivoimainen suosio. Onneksi rohkeimmat myös lähtevät kokeilemaan muilla autoilla.
Eli meinaatko samaa mitä oli Hondien kanssa viime kaudella? No tosihan se on että olisi värikkäämpiä lähtö ruudukoita useammalla merkillä.
Nyt 27 osallistujaa, saadaan kunnon kapinat tätä menoa
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Eli meinaatko samaa mitä oli Hondien kanssa viime kaudella? No tosihan se on että olisi värikkäämpiä lähtö ruudukoita useammalla merkillä.
Nyt 27 osallistujaa, saadaan kunnon kapinat tätä menoa
Eikä koko sarjan paras talli ole edes vielä osallistunut..
Aivan sama, kunhan vaan viivalla on mahollisimman paljon kärryjä
Reilu Neiti Racing vahvistui knoivarilla ja talli on täten valmis tulevaan kauteen!
Ja taas kuuluu kummia. DJRUNKKARI tekee paluun ja löysi kotinsa Reilu Neiti Racingin parista.
Postasin tän aiemmin jo sääntöihin, kun koko viestini oli lähinnä iso kysymys sääntöihin liittyen, mutta laitetaan tää nyt vielä tännekkin, tosin nyt oon hieman jo muokannut viestiäni ja taisi olla niin että mänizmentiltä tuli vihreää valoa(?):
IL3 wrote: Saako auton maaleja vaihtaa kesken kisan?
Kyselen lähinnä siksi, että tarjoutuisin (ja haluisin) mieluusti maalaamaan jollekkin kuskille/tallille, mutta ehtisin saada lomamatkan takia auton maalit valmiiksi luultavasti vasta toiseen tai kolmanteen kisaan.
Eli, jos joku on ilman maaleja ja ajaa pelkällä numerolätkällä (mahdollisesti jollain väliaikaisilla maaleilla) niin saisi sitten valmiit maalit siihen toiseen tai viimeistään kolmanteen osakilpailuun.
Laittakaa kiinnostuneet privaattiviestiä.
Mun säännöt auton maalaamista koskien:
-Nopeat syö hitaat, eli ekana maaleja kyselleet ne saavat. -En tee replikoita -Pidätän oikeudet muutella sääntöjäni ja/tai lisätä ja/tai muokata niitä niin halutessani :D
Kyllä se on OK, en näe ongelmaa.
Warjo.Tota Nissanii oon miettinyt.
Kirjaudu sisään vastataksesi.