1:21.905 maple
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Uudet pohjat NurreGP:lle
1:49.4xx
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote: Uudet pohjat NurreGP:lle
1:49.4xx
Ihan oikeasti ny ! "Mister Grey pelaa kanssasi epäilyttävää peliä!"
Edit: Mitä ny Raab oli Viperillä päristellyt niin matalia 1:52
Mutta miten vastaa WTF Racing? Kuka on kauden lopussa juhlittu sankari? Meneekö mestaruus taas Turkuun?
Mitään järkee, Graylle laitetaan pari tonnia kiviä konttiin kunhan eka startti on.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Mutta miten vastaa WTF Racing? Kuka on kauden lopussa juhlittu sankari? Meneekö mestaruus taas Turkuun?
Mitään järkee, Graylle laitetaan pari tonnia kiviä konttiin kunhan eka startti on.
Vällystä ja Leestistä en tiiä mut ite oon ainakin ihan hukassa noitten aikojen kanssa...herra Harmaa tällä hetkellä kolmisen sekkaa nopeempi, Raabin kanssa mennäänki sitten aika tasoissa. Noh ehkä keksin selitykset ajoissa ja lähden tekemään vaan sitä omaa suoritusta.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Mutta miten vastaa WTF Racing? Kuka on kauden lopussa juhlittu sankari? Meneekö mestaruus taas Turkuun?
Itellä se 1:51.990 eikä tota lähelle oo päästy pienee aikaa. Jos lomailis vielä tän viikon ja sit mitä vapaa-aikaa jääkään alkais taas hot-läppäämää 6h päivässä :D.
Tuskinpa silti tulee tähän kauteen treenattua nii paljoo ko viime. Tarvis toi koulu saada pulkkaan että pääsis ens talveksi etelän lämpöön töitä ehtimää. Näillä näkymin allekirjoittaneelle jää pari vikaa osakilpailua välistä, ainaski toi Njordesheiffeeeni.
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote:
Ihan oikeasti ny ! "Mister Grey pelaa kanssasi epäilyttävää peliä!"
Edit: Mitä ny Raab oli Viperillä päristellyt niin matalia 1:52
Lohdutukseksi voin sanoa et kisassa ajat tulee olee korkeita 1:50:siä
Boardilla oleva 1:49.4xx on vain itsellenikin yllätyksenä syntynyt haamuaika.
Pitkän ajotauon jälkee 20 kierrosta possulla 1:52.8xx. Täytyy ruveta pistään tallia pystyyn.
1:50:924 :(
larppinen wrote: dj otat vähän liian vakavasti tuon pelin
Mugello 1:44.039 Silverstone 1:44.878 Maple 1:21.370 Kataloonia 1:44.303
Elämäni tokat 15kiekkaa Nyrre Gp:tä 1:52.0xx tosin ajolinjat apuna. Ilman ajolinjoja en oo vielä testannu :o
Nyrre GP: 1.53:143
Harmi, kun keskisektorilla olisin ollu 0,5 sec nopeemmas vauhdis, mut sit viimesellä näköjään mokasin jonkin verran.
Nyrre GP:n mutkia opettelin stockina 1:56.8 ajolinja-avustukset päällä. Ensimmäisten kolmen kierroksen aikana kädet oli jo rikki kun boxin ohjainta niin puristi ja yritti pitää R-luokkaista edes jotenkin radalla.. Sen verran tatsi kadonnut koko pelistä. Kun enemmän oppii rataa niin eiköhän se aikakin parane PI:nkin noustessa lähemmäksi 780:ää.
Uuudet pohjat Nyrre GP:lle = 1.51:700. Lujempia en kyllä enää pääse.
Aina pääsee lujempaa. Aina löytyy säätövaraa ja erillaisia ajolinjoja ja ajotapoja millä saa vähän nipistettyä ajasta. Mä väitän ettei toi herra harmaakaan ole vielä täydellisellä autolla ajanut täydellistä kierrosta
en osaa rataa yhtään mutta sain kuitenkin jonkuntaise ajan jo noilla 10 testi kiekalla. 1:51.2xx
Voi olla mies vähän jäässä tuossa ekassa kisassa. Mä olen Forssaillut wissiin kahdesti viime SM-sarjan jälkeen.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Voi olla mies vähän jäässä tuossa ekassa kisassa. Mä olen Forssaillut wissiin kahdesti viime SM-sarjan jälkeen.
Eilen just kahtelin, että kohta pääsen Teh Jänön edelle Hot Lap -horoilussa, jos se ei ryhdistäydy...
Krediitistä vetoa että Porsche voittaa
n. 20 kierrosta treeniä parin kk ajotauon jälkeen tuotti haamuajan 1:51.8xx ilman toblea. On kyllä mukavan haasteellista, nyt alkaa vaan oikeesti tuntumaan toi pädi vähän orvolta käsien välissä... :)
^Heh, sama auto, eri kuskit, reilu sekka eroa. Naurettavaa miten paska mä oikeesti oon :)
Ite asiassa melkein sama auto. Hokasin tuossa just että olin ekaks ilmottanu että ajan #80 possulla ja nyt sitten jälkeen päin #45. No kun kerran Nikde sääti jo omansa niin vaihdan minäkin siihen #45. Sama pää kesät talvet niin minkäs teet.
Kirjaudu sisään vastataksesi.