F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Eeegac
/

2:00.XXX, en muist mitä näytti. Tolla kierroksel mentii jo aika omilla äärirajoilla.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin

TRD xMR GREYx wrote: Parhain kierros 1:47.606

Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :D

x Mr Grey x fin
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :D

Korjattu : )

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle tepilobium

tepilobium wrote: ok eli porssella on mahdollista ajaa perskarvan verran alle 1:58

Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)

x Mr Grey x fin
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)

Syön haggista joka päivä,siinä salaisuuteni :)

hulluseon
/

Minun piti sanomani että Gray varmaankin huijaa meitä tuon aikansa kanssa. Oikeasti on vielä kovempaa ajanut. Jotain muutakin piti sanoa, mutta Raabin avatar on nyt liian mielenkiintoinen.

Olenko
/

2:01.6xx meni vapaissa harjotuksissa, rupee ote löytymään pikkuhiljaa, vielä ehtii reenata ennen kisaa.

zattwy
/

2:01.456 uusin noteeraus,taitaa pikkuhiljaa R3 takaveto tuntua kotoisemmalta. 2:00.726 töpyllä ,itse kierros puhdas.

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin

TRD xMR GREYx wrote: Parhain kierros 1:57.606

Ei kyllä voi ymmärtää miten tollasia aikoja voi ajella näillä vehkeillä ja Tepikin on vihjassu noista 57 alkusista on nää kyl kovvviii sällei

tepilobium
/

juu miulla oli se yksi ehjä kierros joka pysäytti kellon aikaan 1:57.934 muuten kierrosajat pyörii +2-4 kymmenystä

pokalemestari
/

VITTU MIE EN PÄÄSE ALLE 2 MINUUTIN! Ajo menee päin vittua, säätö menee päin vittua ja kohta on aika ottaa hameen alta esiin vanha neuvostoliiton aikainen polttomoottoritoiminen rälläkkä ja leikata koko vitun rata pois pelistä.

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote: VITTU MIE EN PÄÄSE ALLE 2 MINUUTIN! Ajo menee päin vittua, säätö menee päin vittua ja kohta on aika ottaa hameen alta esiin vanha neuvostoliiton aikainen polttomoottoritoiminen rälläkkä ja leikata koko vitun rata pois pelistä.

Tuli 1:59.605. Ei oo vieläkään tuttu rata ja sokeet mutkat vituttaa välillä.

hulluseon
/

Eihän tällä radalla oo periaatteessa kun yksi sokee paikka. Toyota sillan alituksen jälkeen.

Capo26RS
/

2:00.300-400 aikoja oon saanut muutamia ajettua. Yks kiekka oli menossa vikalla väliaikapisteellä just alle 2 min mutta töpeksin vikan pimeen vasurin sisäänmenossa ja oli pakko ottaa vauhtia pois. Mut on se näköjään jopa mulla mahdollista päästä alle 2 min!

zattwy
/

Anteex pojat 6 ja ysi liian lähellä toisiaan 1;59.457

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: 1;56.457 säätöö pojat

oisit vaan antanut olla ainakin huomiseen asti ton virheen. Mä olin jo poppareita ja limua hakemassa kunnon shown toivossa ;-) nyt joutuu tyytyy vaan kupilliseen teetä

Kirjaudu sisään vastataksesi.