hahahha sielläkö grey on (:
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Paranoo tuo aika 02,02,519
2:00.XXX, en muist mitä näytti. Tolla kierroksel mentii jo aika omilla äärirajoilla.
ok eli porssella on mahdollista ajaa perskarvan verran alle 1:58
Parhain kierros 1:57.606
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote: Parhain kierros 1:47.606
Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Nyt ollaan jo 10sek hitaampia kuin Grey. Onko herra harmaa löytyny oikopolun? :D
Korjattu : )
Vastauksena käyttäjälle tepilobium
tepilobium wrote: ok eli porssella on mahdollista ajaa perskarvan verran alle 1:58
Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote:
Aika pitkä perskarva saa olla että se on 0.4sek pituinen :)
Syön haggista joka päivä,siinä salaisuuteni :)
Minun piti sanomani että Gray varmaankin huijaa meitä tuon aikansa kanssa. Oikeasti on vielä kovempaa ajanut. Jotain muutakin piti sanoa, mutta Raabin avatar on nyt liian mielenkiintoinen.
1:59.050 JEE
2:01.6xx meni vapaissa harjotuksissa, rupee ote löytymään pikkuhiljaa, vielä ehtii reenata ennen kisaa.
2:01.456 uusin noteeraus,taitaa pikkuhiljaa R3 takaveto tuntua kotoisemmalta. 2:00.726 töpyllä ,itse kierros puhdas.
1:59.094 sääntöjenvastaisella bemmillä (kuristimet pois PI 793)
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote: Parhain kierros 1:57.606
Ei kyllä voi ymmärtää miten tollasia aikoja voi ajella näillä vehkeillä ja Tepikin on vihjassu noista 57 alkusista on nää kyl kovvviii sällei
juu miulla oli se yksi ehjä kierros joka pysäytti kellon aikaan 1:57.934 muuten kierrosajat pyörii +2-4 kymmenystä
VITTU MIE EN PÄÄSE ALLE 2 MINUUTIN! Ajo menee päin vittua, säätö menee päin vittua ja kohta on aika ottaa hameen alta esiin vanha neuvostoliiton aikainen polttomoottoritoiminen rälläkkä ja leikata koko vitun rata pois pelistä.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: VITTU MIE EN PÄÄSE ALLE 2 MINUUTIN! Ajo menee päin vittua, säätö menee päin vittua ja kohta on aika ottaa hameen alta esiin vanha neuvostoliiton aikainen polttomoottoritoiminen rälläkkä ja leikata koko vitun rata pois pelistä.
Tuli 1:59.605. Ei oo vieläkään tuttu rata ja sokeet mutkat vituttaa välillä.
Eihän tällä radalla oo periaatteessa kun yksi sokee paikka. Toyota sillan alituksen jälkeen.
2:00.300-400 aikoja oon saanut muutamia ajettua. Yks kiekka oli menossa vikalla väliaikapisteellä just alle 2 min mutta töpeksin vikan pimeen vasurin sisäänmenossa ja oli pakko ottaa vauhtia pois. Mut on se näköjään jopa mulla mahdollista päästä alle 2 min!
1;56.457 säätöö pojat
Anteex pojat 6 ja ysi liian lähellä toisiaan 1;59.457
Noniiiiii, täälä jo paskottii housuun :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.