Kiva kun bemmillä yrittää (melkein) tosissaan ajaa niin tulee sellasta 2:05, mutta kun kokeili sen jälkeen possua säädöillä mitkä nyt oli, lämmittelykierroksen jälkeen tuli 2:01... Pure ei tykkää, ei... :(
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Mä sain Possulla 2:03....
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Mä sain Possulla 2:03....
Oikeesti? Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista... Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!
E: hihi 4 peukkua jo alaspäin :) E2: Tämän kommentin tarkoitus ei todellakaan ole loukkaava. E3: Jos tunnet itsesi loukatuksi, keskustele asiasta oman keskisormesi kanssa. :)
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Oikeesti? Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista... Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!
Oikeesti.Kun on tarpeeksi paska kuski niin saa tommossia huippuaikoja.
Testasin 4 kiekkaa.. 2.00.522. Kyllä se siitä kun ajelee tässä vielä. Turhan nopeita autoja vaan omaan makuun.
Voi vithu teidän kans,2.03,2xx .....joo hyvin ajettu, voisko joku heittää mulle n.s heittosäätöjä. nitzan 3 kyseessä. Vithu heittosäädöillä.ÖÖÖ-loppi kutsuu. Taidan lähtee kalalle vai kaljalle,erkele.
Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön. 02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.
Vastauksena käyttäjälle Capo26RS
Capo26RS wrote: Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön. 02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.
Ajamisen opettelu ajokisoissa on muuten erittäin hyödyllistä :)
tarviis opetella itekki prkle.
Uudet tunet alla ja aika parani hieman.
2:01.610
Hidasta silti, saas nähä kerkeekö sitä kisailemaan sunnuntaina ku pitäis perkele verhoja laitella kiinni.
Mä oon hitain mies radalla.
n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx
Autosta tuli ainakin paljon vakaampi. Nyrren jäljiltä joutu takavakaajaa kirrailemaan ja camberia lisäämään taakse, rengaspaineita vähän tiputella ja välitykset myös hitusen pidemmät. Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.
No niin, 2:00.696, tulee tostakin vielä tippumaan kun rupes ruosteet rapisee loman jäljiltä pois äijästä.
Mä oon hitain bemmillä.
1:59.722. Jotkut säädötkin vois olla ihan jees, mutta näin tälläkertaa..
e/ 1:59.355.
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Mä oon hitain bemmillä.
ja nopein siinä samalla.
Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten.
Olipa se kivvaa !
/ Aivan hipasen alle 2.02 män.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten.
Olipa se kivvaa !
Mulla oli vähän samat viilikset ;)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.
Nyt olet joko laiska tai sitten jostain kumman syystä mä olen saanut ton oman possun lentoon. Yleensähän jään sulle sen 2 sekkaa nopeissa kiekoissa. Ja muuten sama vika mullakin tuon vaihteiston kanssa.
no täsäthän tulee sitten jännä kisa. taas ejellaan sitten peräkkäin Nikden kanssa koko kisa kivasti :D
Mä yritän kans vielä ehtiä teidän possujunaan
Ekat testit: 2.00.5xx... Vaikeeta on kun rata on taas "tuntematon"
Bemarilla 2:03
Kirjaudu sisään vastataksesi.