F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Pure Black40
/

Kiva kun bemmillä yrittää (melkein) tosissaan ajaa niin tulee sellasta 2:05, mutta kun kokeili sen jälkeen possua säädöillä mitkä nyt oli, lämmittelykierroksen jälkeen tuli 2:01... Pure ei tykkää, ei... :(

Pure Black40
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Mä sain Possulla 2:03....

Oikeesti? Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista... Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!

E: hihi 4 peukkua jo alaspäin :) E2: Tämän kommentin tarkoitus ei todellakaan ole loukkaava. E3: Jos tunnet itsesi loukatuksi, keskustele asiasta oman keskisormesi kanssa. :)

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Oikeesti? Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista... Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!

Oikeesti.Kun on tarpeeksi paska kuski niin saa tommossia huippuaikoja.

Hookkis
/

Testasin 4 kiekkaa.. 2.00.522. Kyllä se siitä kun ajelee tässä vielä. Turhan nopeita autoja vaan omaan makuun.

zattwy
/

Voi vithu teidän kans,2.03,2xx .....joo hyvin ajettu, voisko joku heittää mulle n.s heittosäätöjä. nitzan 3 kyseessä. Vithu heittosäädöillä.ÖÖÖ-loppi kutsuu. Taidan lähtee kalalle vai kaljalle,erkele.

Capo26RS
/

Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön. 02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Capo26RS

Capo26RS wrote: Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön. 02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.

Ajamisen opettelu ajokisoissa on muuten erittäin hyödyllistä :)

tarviis opetella itekki prkle.

Eeegac
/

Uudet tunet alla ja aika parani hieman.

2:01.610

Hidasta silti, saas nähä kerkeekö sitä kisailemaan sunnuntaina ku pitäis perkele verhoja laitella kiinni.

Nikde
/

n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx

Autosta tuli ainakin paljon vakaampi. Nyrren jäljiltä joutu takavakaajaa kirrailemaan ja camberia lisäämään taakse, rengaspaineita vähän tiputella ja välitykset myös hitusen pidemmät. Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.

Capo26RS
/

No niin, 2:00.696, tulee tostakin vielä tippumaan kun rupes ruosteet rapisee loman jäljiltä pois äijästä.

DarkWarjo
/

LORD HOPO wrote: Mä oon hitain mies radalla.

Mä taidan viel vähä hitaammin mennä :)

deroits
/

LORD HOPO wrote: Mä oon hitain mies radalla.

Mä oon hitain radalla.. Aika 2:4.xxx

Hookkis
/ /

1:59.722. Jotkut säädötkin vois olla ihan jees, mutta näin tälläkertaa..

e/ 1:59.355.

TehBigBunny
/ /

Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten.

Olipa se kivvaa !

/ Aivan hipasen alle 2.02 män.

Hookkis
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Corccasin aamulla Forssan. Viimöksi olin ajanut n. 3kk sitten.

Olipa se kivvaa !

Mulla oli vähän samat viilikset ;)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.

Nyt olet joko laiska tai sitten jostain kumman syystä mä olen saanut ton oman possun lentoon. Yleensähän jään sulle sen 2 sekkaa nopeissa kiekoissa. Ja muuten sama vika mullakin tuon vaihteiston kanssa.

tepilobium
/

no täsäthän tulee sitten jännä kisa. taas ejellaan sitten peräkkäin Nikden kanssa koko kisa kivasti :D

AJfin
/

Ekat testit: 2.00.5xx... Vaikeeta on kun rata on taas "tuntematon"

Capo26RS
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Mä yritän kans vielä ehtiä teidän possujunaan

Hehheh, possujuna =) Ei kyl ihan perinteinen possujuna, jos jätkät paukuttaa alle 59 aikoja.

Kirjaudu sisään vastataksesi.