F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

Capo26RS
/

Normikiekat 02.6 -03.00 väliin, yks nopee onnistu haamutoblellisena 1:02.171. Lisää kierroksia ja pikkusen tunen muokkaamista niin tippuu 1:01sen puolelle, toivottavasti.

savulohi
/

Kovia aikoja muutamilla. En mie ymmärrä miten tällä alta 1.02:n voi päästä. :D

1.02.8-1.03.1 on normihaarukka, paras ja omaan makuun nappikierros edelleen 1.02.554.

MrD St Jimmy
/

01:02.3 tuli tossa 10 kiekan testillä vedettyä. Pitää koittaa alkaa säätämään autoa nyt sopivaksi.

warcryFIN
/

1.01.680 sain ajaksi pienellä testillä, perusajat pyörii siinä 1.01.9-1.02.2 välillä. Auton säätämisestä en mitään ymmärrä, joten eiköhän tuolle tasolle ne ajat jää...

joonas6
/

tsucubaa testaelin. Aeka ol 1:00:564. Tyytyväenen aekaan olen, lähenki tästä piirakkoo syömään.

TJP27
/

tsukubassa käväsin testaamassa TIimipäällikön asetuksia: 0.59:990 tuli 6 nopean testisessiossa... Joutuu varmaan ennen kisaa vielä testaamaan, josko autoa saisi vietyä jouheammin mutkissa... Bani on ennakkosuosikki täällä! :)

Opc Sami
/

Bani, onko meillä autot sääretty tsukupaan? Vai huolehtiiko MR. harmaa siitä. Mie en ossaa.

TehBigBunny
/ /

Ihte ollaan säädetty, mie voin kokeilla tänään ( huomenna oikeesti ) ja laitan sulle mun tunet, jos sattuu sopimaan sun käbälään.

Kummaa huuteloa TJP-miähen suunnalta ^kirjaa tapahtuman pieneen kirjaansa^

TJP27
/ /

^ Se lokakuinen harjoituskisa päättyi enteilevästi viimeiselle sijalle ja ohitit kierroksella! ^ :) E:uudellla testillä kulki jo vähän jouheammin =0.59:804<--- ei onnistu aika-ajoissa

Opc Sami
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ihte ollaan säädetty, mie voin kokeilla tänään ( huomenna oikeesti ) ja laitan sulle mun tunet, jos sattuu sopimaan sun käbälään.

Hyvältähän nuo tuntu, mukavan letkeä ajaa oli. Minuutin pintaan meni, vielä ei alle päästy.

PetuK
/ /

Mä tolla puskulullalla mihinkään pääse.

Hyvä, jos alle 1:01 menee. En ossoo noille tehä mitään säätöjä. Jotku viltun valopäät suunnitelleet sen moottorin paikankin aivan väärin. ^prkl!!^

zattwy
/

Ihana auto, joka ukon unelma. Kovin aika näin aamusta 00:59.942

Tommosta vauhtia kun pystys pitään tasasesti, niin vois sijoittua jo viiennex tai kuuennex.

TJP27
/ /

niissä suht nopeissa mutkissa se yrittää tosiaan puskea väkisin ulos.. Varsinkin niistä jälkimmäisessä usein kutsuu hiekka.. Zattvyn kanssa tulee olemaan tiukkaa aika-ajoissa, jos siellä onnistuu :)

zattwy
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote: niissä suht nopeissa mutkissa se yrittää tosiaan puskea väkisin ulos.. Varsinkin niistä jälkimmäisessä usein kutsuu hiekka.. Zattvyn kanssa tulee olemaan helppoo aika-ajoissa, kun se siellä epäonnistuu :)

I FIX

TJP27
/ /

HYVIN paljon mahdollista:) E: Ei vaan, nyt jo uskaltaa alkaa keittämään "teetä(siinä luvataan, että se vähentää stressiä ja parantaa keskittymiskykyä). E2: linkki ei sit toiminut, joten poistin sen

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Valehtelun SM-kisat täällä on menossa. 59.5 ajavat kaikki.

Juu en aja. Tai mistä minä tierän kun oo etes testanna.

Kirjaudu sisään vastataksesi.