aika vekkuli auto
01:01.887
aika vekkuli auto
01:01.887
ei veny millään paras oli 01:02:858
Vithun mach3:nen 01:02.024
1:01.828
Lainkaan hyviä 1:02.5:sia.
Normikiekat 02.6 -03.00 väliin, yks nopee onnistu haamutoblellisena 1:02.171. Lisää kierroksia ja pikkusen tunen muokkaamista niin tippuu 1:01sen puolelle, toivottavasti.
1:02 alle voi lipsahtaa. Kisassa. Kerran.
1:02:771 tais olla minun paras aika 10 kierroksen testisessiossa.
Kovia aikoja muutamilla. En mie ymmärrä miten tällä alta 1.02:n voi päästä. :D
1.02.8-1.03.1 on normihaarukka, paras ja omaan makuun nappikierros edelleen 1.02.554.
01:02.3 tuli tossa 10 kiekan testillä vedettyä. Pitää koittaa alkaa säätämään autoa nyt sopivaksi.
Luulisin ite yltäväni tuonne 01:04 tasolle ehkä.
1.01.680 sain ajaksi pienellä testillä, perusajat pyörii siinä 1.01.9-1.02.2 välillä. Auton säätämisestä en mitään ymmärrä, joten eiköhän tuolle tasolle ne ajat jää...
tsucubaa testaelin. Aeka ol 1:00:564. Tyytyväenen aekaan olen, lähenki tästä piirakkoo syömään.
tsukubassa käväsin testaamassa TIimipäällikön asetuksia: 0.59:990 tuli 6 nopean testisessiossa... Joutuu varmaan ennen kisaa vielä testaamaan, josko autoa saisi vietyä jouheammin mutkissa... Bani on ennakkosuosikki täällä! :)
Bani, onko meillä autot sääretty tsukupaan? Vai huolehtiiko MR. harmaa siitä. Mie en ossaa.
Ihte ollaan säädetty, mie voin kokeilla tänään ( huomenna oikeesti ) ja laitan sulle mun tunet, jos sattuu sopimaan sun käbälään.
Kummaa huuteloa TJP-miähen suunnalta ^kirjaa tapahtuman pieneen kirjaansa^
^ Se lokakuinen harjoituskisa päättyi enteilevästi viimeiselle sijalle ja ohitit kierroksella! ^ :) E:uudellla testillä kulki jo vähän jouheammin =0.59:804<--- ei onnistu aika-ajoissa
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ihte ollaan säädetty, mie voin kokeilla tänään ( huomenna oikeesti ) ja laitan sulle mun tunet, jos sattuu sopimaan sun käbälään.
Hyvältähän nuo tuntu, mukavan letkeä ajaa oli. Minuutin pintaan meni, vielä ei alle päästy.
Mä tolla puskulullalla mihinkään pääse.
Hyvä, jos alle 1:01 menee. En ossoo noille tehä mitään säätöjä. Jotku viltun valopäät suunnitelleet sen moottorin paikankin aivan väärin. ^prkl!!^
Ihana auto, joka ukon unelma. Kovin aika näin aamusta 00:59.942
Tommosta vauhtia kun pystys pitään tasasesti, niin vois sijoittua jo viiennex tai kuuennex.
niissä suht nopeissa mutkissa se yrittää tosiaan puskea väkisin ulos.. Varsinkin niistä jälkimmäisessä usein kutsuu hiekka.. Zattvyn kanssa tulee olemaan tiukkaa aika-ajoissa, jos siellä onnistuu :)
HYVIN paljon mahdollista:) E: Ei vaan, nyt jo uskaltaa alkaa keittämään "teetä(siinä luvataan, että se vähentää stressiä ja parantaa keskittymiskykyä). E2: linkki ei sit toiminut, joten poistin sen
Valehtelun SM-kisat täällä on menossa. 59.5 ajavat kaikki.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Valehtelun SM-kisat täällä on menossa. 59.5 ajavat kaikki.
Juu en aja. Tai mistä minä tierän kun oo etes testanna.
Kirjaudu sisään vastataksesi.