F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 59.373

No nyt ei oo ollenkaan hyvä! E: Pääsikin alle 59.5, mut täähän on banin toinen koti, porkkanapelto tuolla varikkopilttuiden takana

zattwy
/ /

Tää selvää vi''uilua sanon mä.

TJP Mennääx me ny lakkoon vai.

TJP27
/

Joo, nyt on pakko ottaa kovemmat otteet käyttöön!

MrD St Jimmy
/ /

Ei oikein vielä onnaa. 01:00.2 ajan sain 10 kierroksessa ja .04 pystyy jotenkin tasaisesti ajeleen. Tämä vaatii reeeeeeniä.

/00:59.960 tuli semmonen haamukierros. Sopivia renkaan paineita tässä haeskellaa, kun tuo muu säätäminen vain huononsi tuloksia. Aikas matalalle saa pistää... //zattwy heitti tunet jolla pääsin jo 00:59.809 aikaan eli pikkuhiljaa.

TehBigBunny
/

Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.

minkä sait?

PetuK
/

Ei tolla rottelolla voi päästä nuin lujaa!!!

Teijät kaikki on diskattu!

TehBigBunny
/ /

Tässä on nyt käyynnä teillä ykx perulaista laatua oleva virihe.

Tootte kuunnelleet ja uskoneet sitä Jänestä.

^Thihihihihihiii^

// Moo mitää reenennu, tunet laitoin 'kohilleen' muutaman kiarroksen setillä, kun Sammy pyysi.

^Thihihihihihiii²^

hulluseon
/

Lähetään nämä sinun parraat kaverit siun luokse kun huijaa kunnon kansalaisia.

!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlF9J0iEDienFL0i0D-hgaBFaNmpV7j7H_ArvwleRUPrYYuZhKFQ!

TJP27
/

EI voi vieläkään ymmärtää, miten bani voi ajaa niin kovaa? itew olin suht tyytyväinen omaan kierrosaikaan ,vaikkakin neulansilmien ulostuloissa parannettavaa, mut 4 kymmenystä on todella paljon

hulluseon
/

On on, mutta mietippäs sitä kun minun nopein oli vain, siis vain 1.1 sekkaa hitaampi...

MrD St Jimmy
/

Ei ole täällä kukaan uskaltanu huudella. 10 testikierroksen jälkeen 01:32.095

Ekan tiukan jälkeiset mutkat on kyllä pahoja.

TehBigBunny
/

Juuri alle 33 oli paras kahdessa aika-ajo treenissä, ei ihan ollut Rellu vakaissa käbälissä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.