Mie sitten kerron notta ajoin jo alle 59.5 säätöjä hakiessa.
F3SM Kausi 5 - Harjoitusaikoja
59.373
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 59.373
No nyt ei oo ollenkaan hyvä! E: Pääsikin alle 59.5, mut täähän on banin toinen koti, porkkanapelto tuolla varikkopilttuiden takana
Tää selvää vi''uilua sanon mä.
TJP Mennääx me ny lakkoon vai.
Joo, nyt on pakko ottaa kovemmat otteet käyttöön!
Vähän taas kysellään kuulumisia aika-ajoissa??
Ei oikein vielä onnaa. 01:00.2 ajan sain 10 kierroksessa ja .04 pystyy jotenkin tasaisesti ajeleen. Tämä vaatii reeeeeeniä.
/00:59.960 tuli semmonen haamukierros. Sopivia renkaan paineita tässä haeskellaa, kun tuo muu säätäminen vain huononsi tuloksia. Aikas matalalle saa pistää... //zattwy heitti tunet jolla pääsin jo 00:59.809 aikaan eli pikkuhiljaa.
Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.
No tuota tuota. Jos nyt alta kahen minuutin pääsis...
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Aika-ajossa tekemätön aika kyllä, ei saa gummeja millään tarpeeksi kuumaxi. 6/7 kiekalla alkaa vasta löytymään pitoa. Pitää vetää pari aika-ajo testiä niin näkee millaisen ajan 2-4 kiekoilla saa.
minkä sait?
Ei tolla rottelolla voi päästä nuin lujaa!!!
Teijät kaikki on diskattu!
Tässä on nyt käyynnä teillä ykx perulaista laatua oleva virihe.
Tootte kuunnelleet ja uskoneet sitä Jänestä.
^Thihihihihihiii^
// Moo mitää reenennu, tunet laitoin 'kohilleen' muutaman kiarroksen setillä, kun Sammy pyysi.
^Thihihihihihiii²^
Lähetään nämä sinun parraat kaverit siun luokse kun huijaa kunnon kansalaisia.
!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTlF9J0iEDienFL0i0D-hgaBFaNmpV7j7H_ArvwleRUPrYYuZhKFQ!
Oli tubla huijjaus. Miehän olin ajanna tuon 59.373 ajan :)
No ne muuttaa siun luokse asumaan ja pöllii siun porkkanat.
EI voi vieläkään ymmärtää, miten bani voi ajaa niin kovaa? itew olin suht tyytyväinen omaan kierrosaikaan ,vaikkakin neulansilmien ulostuloissa parannettavaa, mut 4 kymmenystä on todella paljon
On on, mutta mietippäs sitä kun minun nopein oli vain, siis vain 1.1 sekkaa hitaampi...
Ei ole täällä kukaan uskaltanu huudella. 10 testikierroksen jälkeen 01:32.095
Ekan tiukan jälkeiset mutkat on kyllä pahoja.
Juuri alle 33 oli paras kahdessa aika-ajo treenissä, ei ihan ollut Rellu vakaissa käbälissä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.