F4SM - Ennakko

Storkki
/

Ois varmaa iha hyvä semmone harjoitusaikataulukko niiku tos ykkös kaudel oli

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle Storkki

Storkki wrote: Ois varmaa iha hyvä semmone harjoitusaikataulukko niiku tos ykkös kaudel oli

Toteutetaan lähiaikoina :D

joonas6
/

just just. Oon yrittäny kaksi viikkoo saaha tuosta autosta ajettavaa kun luistaa niin paljon. huomasin just että on sen kaksi viikkoa ollut kiihdytys renkaat siinä paikoillaan. Syö vähän miestä

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: just just. Oon yrittäny kaksi viikkoo saaha tuosta autosta ajettavaa kun luistaa niin paljon. huomasin just että on sen kaksi viikkoa ollut kiihdytys renkaat siinä paikoillaan. Syö vähän miestä

repesinkö ees :D

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: just just. Oon yrittäny kaksi viikkoo saaha tuosta autosta ajettavaa kun luistaa niin paljon. huomasin just että on sen kaksi viikkoa ollut kiihdytys renkaat siinä paikoillaan. Syö vähän miestä

Hyvä mekaanikko on tämä juunas!

THE FRC
/

JA SITTEN TÄLLAINEN YLEINEN HUOMIO TOIMINTAAN KISAPÄIVÄNÄ

Aika-ajojen jälkeen jätetään se turha huutelu niistä lobbyistä tms. kokonaan pois, koska sääntöihin on viime kauden tapaan kirjattu miten tämä jako suoritetaan.

Mikäli joku haluaa jättää osallistumatta kisaan, ilmoittaa hän VAPAAEHTOISESTI siitä joko frc-foorumille tai jollekin läsnäolevalle management-ryhmän jäsenelle (PetuK, VilleK00 tai TehBigBunny).

Kisalobbyt jaetaan kiinteästi määrättyjen sääntöjen mukaan. Eli esim. 30 kisaajan tapauksessa jako on 16 + 14. Ja siellä ajetaan minne on määräytynyt. Eli jos A:sta joku jättäytyy pois, silloin A ajetaan vajaana B:stä ei ketään nouse A:han (eli 15 + 14).

Poikkeuksena tapaus/tapaukset, joissa kaikki jäljelle jäävät kisaajat mahtuisivat ylempään lobbyyn.

warcryFIN
/

Jos haluaa kebulle mennä niin siitä ei vissiin tarvi mänizmentille ilmottaa?

Mace
/ /

-Sori, menny vähä ohi, mutta mistä sen numerolätkän sai?-

Ei mitää enää.

TehBigBunny
/ /

Mie lahjoitan seuraavan kauden palkinnoksi 800MS pistettä. Arvotaan esimerkiksi minimissä viisi kauden seitsemästä kisaa ajaneiden kesken.

Spekuleerataan: Miltä tuntuisi sama auto kaikille, ja penaltysysteeminä huonompi lähtöruutu seuraavaan kisaan.

Nikde
/

Huonompi lähtöruutu ois penaltina paljon kesympi, vois olla toki iha kokeilun arvoinen systeemi :)

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Spekuleerataan: Miltä tuntuisi sama auto kaikille, ja penaltysysteeminä huonompi lähtöruutu seuraavaan kisaan.

Kuulostaa erittäin hyvältä tämä! Omana toiveena on edelleen jatkaa takavedoilla ja tuskin olen ainoa joka tätä haluaa :P

Nikde
/

Keskimoottorisilla vehkeillä ois kyllä iha jännä ajaa vaihtelun nimissä :)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Keskimoottorisilla vehkeillä ois kyllä iha jännä ajaa vaihtelun nimissä :)

Verrarilla haluaa Nikde ajella, mie oon niin varma siitä.

Nikde
/

Ei halua, BMI vol 4:kin sen todistaa mikä auto se olla pitää. Mutta se on liian ylivoimainen joten joku Lootuskukka vois sopia myös! Kaksykstoistasessa on aika kivasti munaa ja menemisen meininkiä.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Etuveto joka puskoo niin saatanasti.

Entäs neliveto joka puskoo niin suatanasti?

Storkki
/ /

Toyota MR2 GT, Renault Sport Clio V6

Mutta joo ens kaudella vois olla pelkästään yks auto..

EDIT: Ihan jees jo pohtia nyt näitä asioita, jos saatais seuraava kausi alkamaan sitten nopeammin tämän kauden päätyttyä. Ykkös kauden jälkeen oli aika pitkä tauko.

Kirjaudu sisään vastataksesi.