F4SM - Ennakko

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Ei mikää järin mukava ajettava tämä Lotus.

Vaatii jonki verra totuttelua, Nipsulle jäätiin 1,5 sekkaa ekoissa vedoissa.

Mun äskeinen viesti oli tosiaan huonosti kirjotettu, tää ei siis ollu mulle eka kerta vaan eilen vedin jo 10 kierrosta.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Varmaan liikaa tehoja takana kun S-luokassa on?

Juurikin näin. Tehoja vähentämällä tai siivet lisäämällä autosta tulisi luultavasti tasapainoisempi.

PetuK
/ /

tut se mikään levoton oo, ku heittää säävvöt sinne päin :P

On sillä siis sahattu. Reisseillä aivan liian tylsä peli. Siipiä ei tällä kertaa tule.

Ja jos tuntuu levottomilta ni sitten -vedetään munat esiin- ne on sitä...

Nipsuhuuli
/

Onkos kisakalenterista vielä tietoa? Kiinnostaisi käydä testaamassa sellaisilla radoilla joilla tullaan ajamaan ja hakea säätöjä.

PetuK
/

Road America Sunset Infineon

noi nyt ainakin tullee.

hulluseon
/

Nuo Drag-renkaat (joo, joo, toistan itseäni.) tappaa ainakin minun mielenkiinnon ihan kokonaan. No enpä minä aktiivisesti kyllä enää ajele, kuin itsekseni toisten haamuja vastaan.

Mutta jos muistan oikein niin tuolla kipolla on painoa 700 - 800 kiloa ja siinä on jotain päälle 200kilowattia ja renkaat joissa ei ole sivuttais pitoa. Ei kiitosta vain. Pikkuisen vähemmän tehoa tai jopa pelkästään reissi putki olisi ehkä riittänyt. Minun mielestä kyseinen kippo näillä vireillä on hivenen hankalahko tulokkaille, vaikka ei niitä täällä ole taas ollenkaan.

Pitkiä ratoja, kyllä kiitos oikeilla GT autoilla sekä toissa kauden sedaneilla, mutta Road America on jo pikkuisen liian pitkä Lotukselle, minun mielestä. Sebring olisi muuten helvetin hyvä rata, mutta viimeinen mutka on täysi paska, joka saa verenpaineen nousemaan kolmatta mittaria.

Ja se ns. menestys penalti, olenhan siitäkin jankannut jo jonkin aikaa, ettei sen tarvitse olla välttämättä renkaista tai tehoista pois, vaan niitä voidaan säätää sieltä lobby asetuksista. -5% pitoa pois edestä tai takaa taikka leikkaa tehoa, niin silläkin saa jo hieman lisämakua ajamiseen. Ei tälläkään autolla paljon yhden pykälän pudotus renkaiden leveydessä mitään merkitse. Nipsu tietty puhuu ihan asiaa, että sitten harmittaa hirveesti kun ei joka kerta ole podiumilla ja joka toinen kisaa menee huonosti, mutta onhan näitä tasoitus järjestelmiä ihan oikeissa sarjoissakin ( esim. SuperGT).

Äkkinäinen lukee tämän ja pitää katkeroituneen miehen tilityksenä ja vittuiluna managementtiä kohtaan, mutta totuus on ettei aina voi miellyttää kaikkia. Minua nyt ei vain miellytä nuo renkaat ja muut heitot ovat vain omia ajatuksia joita pyrin tässä nyt julkistamaan, kun noita on tullut nähtyä ETCC:n kisoissa, sekä joskus omassa pienessä päässä tullut joskus pyöriteltyä kun Jokkista johdin itsevaltiaan oikeuksilla.

djrunkkari
/ /

Eilen viä toisen kerran kokeilin pikaisesti tätä autoa ja kyllä täytyy kompata hullua. En ole vielä race-renkaita kokeillut, mutta tällä hetkellä autosta voin sanoa, että on todella kamala :D Jos tällä autolla lähetään ajaan veikkaan, että osallistujat ovat aika vähissä .. Jossain toisessa autossa dragsit toimisivat varmasti paremmin.

THE FRC
/ /

TIEDOTUS

Drag-renkaat pysyvät!

MUTTA

Forza-aerot on lisätty autoihin pakollisiksi osiksi. Päivitetty sääntöihin.

Myös alkamisajankohta on ja kilpailukalenteri ovat nähtävissä.

THE FRC
/ /

Se nyt jäi sit kuitenkin pois. Turkkulainen jotain tuiskeessa kirjoitellut wanhan ajatuksen pohjalta :(

// eikä valitettavasti voi vetää pidempää kautta, kun sitten ei enää ennen joulua ehtisi ajamaan toista kokonaista kautta.

djrunkkari
/

Oma osallistumisprosentti jää kyllä vaisuksi paitsi, jos Dragnet potkii mut pellolle tuolta Livegamersin turnauksesta.

No en muistele menneitä :D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle THE FRC

THE FRC wrote:

Kiittäkää Nipsua, jos johonkin haluatte kiitokset kohdistaa. Loistava idea tippui sieltä suunnalta

No en minä nyt tuolla tavalla lähtisi asiaa mainostamaan ja eikös aina ole pyydetty kilpailijoita antamaan palautetta sekä ehdottamaan mitä ajetaan jos ajetaan?

Ja sanonpa nyt tässä näin, että se ei ole Nipsun, managementin tai kenenkään muun kuin Kymppikurvin vika, etteivät renkaat kulu järkevästi.

THE FRC
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

No en minä nyt tuolla tavalla lähtisi asiaa mainostamaan ja eikös aina ole pyydetty kilpailijoita antamaan palautetta sekä ehdottamaan mitä ajetaan jos ajetaan?

Ja sanonpa nyt tässä näin, että se ei ole Nipsun, managementin tai kenenkään muun kuin Kymppikurvin vika, etteivät renkaat kulu järkevästi.

Sen verran tarkennuksena, että ei ollut millään lailla negatiivisena tarkoitettu Nipsua kohtaan, mikäli näin olet tai muut ovat ymmärtäneet. Aidosti hauskana ideana pidetään. Jotain kuitin tynkää siinä saattaa olla ikuista kitinäraatia kohtaan (sen enempää kehenkään kohdistamatta).

Mutta, kaiken kaikkiaan hyvä huomio. Väärin ymmärryksen vaara lienee suht selkeä, kun asia siten oli ilmaistu. Edit tapahtunut.

bizarretrip
/

Onhan tämä auto ihan hirveä ajettava drag-nakeilla :D Oli sitten aerot tai ei.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle bizarretrip

bizarretrip wrote: Onhan tämä auto ihan hirveä ajettava drag-nakeilla :D Oli sitten aerot tai ei.

Paskaa puhuupi hän, toihan pysyy ihan viltun hyvin maassa kiinni

MehuSukka
/ /

^Jompikumpi puhuukin pascaa ja se ei ainakaa ole bizarre :DD

^Äänestettään nuista drageista, koska demok... eiku.^

joonas6
/

En nyt kyllä haluaisi sanoa tätä mutta olen samaa mieltä kuin Kingis Tuossa on kyllä pitoa yllin kyllin nuilla Drag renkaillakin.

KKNGS
/ /

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: ^Jompikumpi puhuukin pascaa ja se ei ainakaa ole bizarre :DD

^Äänestettään nuista drageista, koska demok... eiku.^

Taitaa siellä päässä olla sitä maailmankuulua pascaa jos ei tuota hallinnassa saa pidettyä, ite kokeilin ilman forssa-siipiä ja pikasen tunen tein nii ei se käsistä lähe vaikka yrittäs Ittelläs on viel ihanliianylitehonen Lotus GrassRuutsissa, kyl siun pitäis ajaa osata

Ja pientä edittiä tiimijudduja kohden: Tässä ois häntäpään kuljettaja vailla tiimiä, ottakaa ja privaattiviestiä ^toivottavasti^ lähettäkää.

bizarretrip
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Paskaa puhuupi hän, toihan pysyy ihan viltun hyvin maassa kiinni

Kyllähän se maassa pysyy, tuntuma sitten onkin samanlainen ku yrittäs luistella ilman luistimia.

velliperse
/ /

No jaa. En mä ny kummosta eroo näissä huomaa, Kanttarit tuntuu entistä liukkaammilta ja jos meinaa lähteä lapasesta nii sit yleensä myös lähtee. hyvät nakit nää on ja on ne ny sentään pyöreet.

Kirjaudu sisään vastataksesi.