Forum - Off-topic

Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Northg7

Northg7 13.10.2012

  • 2
Samsung GT-i9000. Käyttäisin 'ehkä' edelleen Nokia 6000-sarjalaista ellen olisi saanut Korealaista käytettynä ilmaiseksi. Iso näyttö interwebiä sekä kartta- ja paikannuspalveluja varten on oikeastaan ainut asiat joka on tullut uutena asiana tarvekäyttöön sitten MMS-viestien ja ladattavien soittoäänien. Nettiauto.com ja kaveri(e)n tekemä kännykkäpeli ovat ainoat sovellukset, jotka olen ladannut. Käytän kännykässä myös herätyskelloa ja kalenteria. =)
Zolvi

Zolvi 13.10.2012

  • 0
Suuria lätysköjä nämä ovat, mut jomman kumman ostan. Samppasun galaxy s3 tai Htc one x. Ei vaan osaa päättää kumpi olis sit se sopivampi. Omppu pomppu ja windows bluescreen on pelistä poissa mun valikoimasta. Jos jollain on toi Htc käytössään, niin kuulisin mielellään kokemuksia siitä. Oma pää enempi kallellaan Htc:n suuntaan.
hulluseon

hulluseon 26.10.2012

  • 0
Saako tähän Lumilapioon muita selaimia kuin IE:n?
Finski fani

Finski fani 26.10.2012

  • 0
Kah, se on se hullu samassa tilanteessa ko ite kait joskus kohta. Kasisatasta oon kanssa harkinnu. Kuulemma Chromea voisi saaha siihen, mutten sitten tiiä onko totta. Olisi eka koskettelupuhelin ihtelle. Menee varmaankin se eka kuukausi harjotellessa sen käyttöä. Akunkesto vähän kysyttää. Saako niitä millään kestämään edes sitä kolmea päivää lataamatta? Oma vanhus kun porskuttaa reilun viikon helposti.
hulluseon

hulluseon 26.10.2012

  • 0
Akun kesto paranee vähitellen, mutta aika virta perso tämä kasisatanen on. Muutoin ihan hyvä luuri, mutta pari pikkulapsusta suunnittelussa on.
Ac3Way

Ac3Way 26.10.2012

  • 0
Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.
hulluseon

hulluseon 26.10.2012

  • 0
Ac3Way wrote: Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.
Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.
Ac3Way

Ac3Way 26.10.2012

  • 0
hulluseon wrote: Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.
No siinä tapauksessa tuo Lumia vain sitten kuluttaa enemmän. Oma Samsung joka on lähes sama laite, kun tuo 800 niin vie sitten paljon vähemmän akkua. No mie olen entistä tyytyväisempi ostokseeni ja nauran niille, jotka ostivat Lumia 800:sen kalliilla. :D
hulluseon

hulluseon 26.10.2012

  • 0
No jaa, maisemat oli hyvät, enkä saanut lättyyn (pahasti) joten en ole kauppaan tyytymätön, vielä. Toisaalta mokasin sen numeron vonkaus yrityksen, sekä myyjä tytöltä että kassa tytöltä, mutta suojakuoret ja kalvot sain sitten kaupan päälle.
Mace

Mace 27.12.2012

  • 0
Kysellään ny täälläki.. Elikkäs Oma 6220 Classic '08 alkaa sammuileen pienestä heilautuksesta/osumasta ja onhan toi muutenkin jo vähä vanhaa mallia. Nyt houkuttelis tommoset 0€ - 230€ Android -puhelimet. Ainoo vaan että kun malleja on sen verran paljon ja ei oikein tie että mikä kannattais. Että vinkkiä vaan tuleen jos tietää jotain :D ^käytettyä en osta^
villek00

villek00 27.12.2012

  • 0
Itselläni on ollut tässä pari vuotta HTC, ja tyytyväinen siihen olen ollut. Toki ei mutsin ZTE Bladekaan mikään huono ole. Kovin suuria eroja ei ole ottaa sitten samsungin, HTC:n, ZTE:n tai jonku muun. Lähinnä eroja tulee puhelinten tehoissa, ja käyttöliittymän päälle mahdollisesti rakennetuistan graaffisista elementeistä. HTC:n "sense" on ainakin mun käytössä ollut se mieleisin, mutta sellaisen saa ROMmina muihinkin puhelimiin toki. ^Nikde, älä suutu tuosta "hehkutuksesta"^
hulluseon

hulluseon 27.12.2012

  • 0
Minä olen sitä mieltä että korkeintaan piereksin noiden androidi puhelimien päälle. Nyt tämän syksyä käyttänyt tätä Winkkari Lumiaa ja vaikka tähän ei mitään java tukea saa kuin hax0r taidoilla, niin aivan sama. Kamera jopa liian hyvä minulle tai siihen nähden mitä minä edes tarvitsen, akun kesto parantunut käytön myötä huimasti ja aika rankasti tätä näköjään saa kohdella että rikki menee.
jimmykojootti

jimmykojootti 27.12.2012

  • 0
Mitä noita gigantista kattelin, ni tossa ois Macelalle yks aika hyvä: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HTCONEVBL/htc-one-v-alypuhelin-musta Tehoa löytyy, on HTC Sense, uusin Android, sopivan kokonen. Ja eräs tuttuni sanoi tykkäävänsä kyseisestä mallista.
Pottae

Pottae 30.12.2012

  • 0
Wohoo Apple, wohoo! Aiphoun Fem!
Latetzki

Latetzki 30.12.2012

  • 1
Pottae wrote: Wohoo Apple, wohoo! Aiphoun Fem!
Hyvä sijoitus seuraavaksi 6 kuukaudeksi :)
Latetzki

Latetzki 30.01.2013

  • 1
Osta Macela vaan joku edullinen puhelin ja sit Canon 1100D tai tästä käytetty 1000D.
Mace

Mace 30.01.2013

  • 0
Harmi vaan että tommosta Canonia ei viittis kantaa mukana aina, toisin kuin puhelinta. 400€ olis uutena tommone 808. Onhan se suht paljon, mutta nii.. parilla sataa sais muuten paremman puheline ilman hyvää kameraa itsessään.
Myyttirotta

Myyttirotta 30.01.2013

  • 1
Pidetään ne kamerat kamerana ja puhelimet puhelimena, jooko.
Mace

Mace 30.01.2013 (edit 30.01.2013)

  • 1
I don't get it, miksei puhelimessa sais olla hyvää kameraa? Navigointi Pidetään ne navigaattorit navigaattoreina ja puhelimet puhelimena, jooko. Paremmat selain -ominaisuudet yms Pidetään ne tietokoneet tietokoneina ja puhelimet puhelimena, jooko.
Myyttirotta

Myyttirotta 30.01.2013 (edit 30.01.2013)

  • 0
No siis kyllähän hyvällä (kalliilla) puhelimella nyt ok kännikuvia saa napsittua hyvässä valossa, mutta ei siitä kyllä muuhun ole. Nuo järjettömät megapikselit ovat vain myyntipuhetta. Kännykameran kennot ovat nykytekniikankin valossa riittämättömiä kunnon kuvaukseen oli megapixeleitä sitten 5 tai 50.

Write a post

Sign in to post a post.