Forum - Off-topic

GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.02.2009 (edit 18.02.2009)

• 0
Goblin pelaa Race Prota tällä hetkellä. Pyysin Goblinia kertomaan kokemuksistaan täällä, kun sen mikki ei toimi eikä se pysty itse puhumaan. Edit: Goblin kirjoitti mun profiiliin Race Prosta seuraavaa. "no siis race pro löytyy... juu kyselit et miten ihmees sain sen no on suhteita ... sitä kautta saa kaikki pelit oikestaa 2-3 päivää aikasemmin :=) et sillee no se siitä oma mieli pide on race proost se et.... että ei grafiikka oo mitää SUPER!!!!! mahtavaa mut menettelee.... sit mitäs ajettavuuteen tulee... niin sanotaan!!! miten auton tuntee tiellä on aivan ylivertanen verrattuna forzaan....(rattia käyttäessä) oon kokeillu padil sekä ratil.. padil ajaminen on jotenki vähä kulmikasta.... jotenki oudosti.... et ratit vaa esille ja valmiiks... ;) Career tila on jotenki nihkee... aika yksinkertanen ja helppo...Live systeemi on ihan jees parempi ku forzas ainakin;) kerranki on aika-ajot.. ei tartte lähtee aina vikana :D väkisinki tulee mieleen et tulee vaan pelattuu yksin pelii harjotellessa ratoja ja ajotyyliä... lives tulee kisattua... Hyvät ja huonot puolet ovat + mahtava ratavalikoima + ajotuntuma + ratti on must tässä pelissä!! =) + yksinkertasesti hyvä + äänet + kerranki pystyy "ajamaan" 360 ratilla :) - career tila - jos haluaa nauttia pelist nii toivottavasti löytyy ratti+kotiteatteri+iso tv ;) PS:Pistäkää ostoslistalle ;) jospa!!! kysymyksiä on pistää kysyen " Edit2: Nyt sain vielä lisää. "niin.... ja mitäs muuta!!!! on bensan/renkaiden ja jarrujen kulutus...( ja varikko pysähdykset) pelitilat harjoittelu/aika-ajo/kisa formaatissa " Edit3. Koska Goblin ei ottanut tökkimistä ja huonoa ruudunpäivitystä puheeksi, oletan näiden olevan kunnossa :)
WinglessGoblin

WinglessGoblin 18.02.2009

• 0
juuu pistin ihan keskustelun sille tonne ;)
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2009

• 0
TehBigBunny kirjoitti 18.02.2009 13:44: "11:15 PLAY Your order has been posted" # Ladattuna se kyllä on jo mulla :)
Niin siis mikä on ladattuna?
TehBigBunny

TehBigBunny 18.02.2009

• 0
RaabForRehab kirjoitti 18.02.2009 18:08:
TehBigBunny kirjoitti 18.02.2009 13:44: "11:15 PLAY Your order has been posted" # Ladattuna se kyllä on jo mulla :)
Pilaatti-velsio.
RaabForRehab

RaabForRehab 18.02.2009

• 0
TehBigBunny kirjoitti 18.02.2009 19:01:
RaabForRehab kirjoitti 18.02.2009 18:08:
Pilaatti-velsio.
JUMASVIIDU!!! SENKIN RY
kurppak

kurppak 18.02.2009

• 0
Ei kai Bunnylla ole modattua boxia?
TehBigBunny

TehBigBunny 18.02.2009

• 0
kurppak kirjoitti 18.02.2009 19:11: Ei kai Bunnylla ole modattua boxia?
Toinen on toinen ej. En ole ehtiny kokeilla Lace Plota.
djrunkkari

djrunkkari 18.02.2009

• 0
Vittu tää tapahtuu gummia..
Ac3Way

Ac3Way 19.02.2009

• 0
FinPro:n kommentit pelistä. "Pari tuntia takana Peliä ja hieman on sekavaiset mietteet. Grafiikka on aika heikkoa verrattuna kilpailijoihinsa, äänet ovat aikasta onnettomia ja uramoodi ei juurikaan nappaa tylsyytensä vuoksi ( aja kisa, voita. Aja toinen, voita ja unlockkaa autoja jne. ilman sen suurempaa tavoitetta) Ruudunpäivitys on ainakin minulla todella laiskaa esim forzaan verrattuna ja ajoittaista nykimistä on huomattavissa. Paria autoluokkaa olen vasta kokeillut, WTCC ja Formula3000 sekä muutama kierros minillä. WTCC autoilla ajaminen ei oikein tuntunut "realistiselta" ehkä auton säätöjä muuttamalla kenties.. Parhaimman fiiliksen antoi kuitenkin Formula3000 autot, jotka ovat mukava lisä tähän peliin. Tehokkaimpia luokkia en vielä ole testaillut joten niistä en osaa oikein sanoa mitään. Ajotuntumaa ei mielestäni voi kutsua simulaatioksi, sillä ilman apuja ajaminen on melko helppoa verrattuna esim forzan pelaamiseen ilman apuja. Autojen äänet eivät juurikaan säväytä ja vaihteen vaihto kuulostaa kuin joku pamauttaisi lekalla vaihteet silmään. Hiekalla ajo taas kuulostaa siltä kuin heiluttaisi pieniä kiviä ämpärissä. Alkutuntuma pelistä oli valitettavasti minulle pettymys. Ehkä odotin liikoja, mutta voihan mieli muuttua kunhan saa lisää pelitunteja." Toivottavasti kaveri on vain puutteessa ja peli olisi hyvä, mutta pahaa pelkään.
djrunkkari

djrunkkari 19.02.2009 (edit 19.02.2009)

• 0
Goblin pölisee race proosta. Monipeli ainakin kuullostaa todella hyvältä!! :D
Miqqe

Miqqe 19.02.2009

• 0
Minulla tuli tuosta finpron tekstistä vähän sellainen vaikutelma, että hän ei vai ole ollut oikeasti kuulemassa, miltä riisutulla kilpurilla kuulostaa ajaa pihalle ja miltä raa'an raaserin vaigteisto kuulostaa. Voihan sekin olla mahdollista, että niistä ääniefekteistä on vain tehty liian överit, sen näkee ehkä jo 22,5h päästä!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 19.02.2009

• 0
Niinpä, varsin monessa paikassa ajosoundeja on kehuttu ja ainakin PC:llä GT-Legendsissä ja GTR:ssä moottorin ja etenkin voimansiirron äänet ovat olleet aivan älyttömän vakuuttavan oloisia. "Siellä olemisen" -fiilis on ohjaamokuvakulmasta ollut loistoluokkaa. Hmm, pitäisköhän tänään töiden jälkeen pitkästä aikaa pultata Momo-ratti pöytään, käydä laittamassa Lotus Cortina tulille ja mennä pistämään pitkiä puita uuniin...
EvoBobber

EvoBobber 19.02.2009

• 0
Samaa mieltä teron kanssa... muuten tuo kyllä kuulostaa ihan perus simbiniltä siinä mielessä, että esim gtr ei mun mielestä pelinä ole mitenkään erikoinen, siihen pitääkin suhtautua pelkästään simulaattorina, silloin huomaa ne alueet missä se loistaa.
Dragnet

Dragnet 19.02.2009

• 0
Ensin siihen pettyy mutta kyllä se siitä sitten hieman paranee.
Miqqe

Miqqe 19.02.2009

• 0
Jassoojassoo. Minäki tässä justii revin peliä muoveista irti....
TehBigBunny

TehBigBunny 19.02.2009

• 0
Sitten odottelemaan DiRT 2:ta http://uk.xbox360.ign.com/articles/955/955139p1.html :p
Ac3Way

Ac3Way 20.02.2009

• 0
Noh, kannattaako tähän laittaa rahaa? Hyjvä peli?
Splat Number1

Splat Number1 20.02.2009

• 0
Ac3Way kirjoitti 20.02.2009 08:43: Noh, kannattaako tähän laittaa rahaa? Hyvä peli?
Samaa kysyisin kun
RaabForRehab

RaabForRehab 20.02.2009

• 0
Nopean tunnin kokeilun jälkeen voin kyllä lämpimästi suositella! En lähtisi vertaamaan Forzaan, mutta erilaisella tavalla perkeleen hyvä peli! Ja kunhan saavat päivitettyä ton Liven toimimaan paremmin niin avot!
Splat Number1

Splat Number1 20.02.2009

• 0
kirves kirjoitti 20.02.2009 16:19: "Arvostelu":http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/286/Race-Pro @v2.fi
Masentava arvostelu ... :(

Write a post

Sign in to post a post.