- 0
Forum - Off-topic
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Soraa.
Ei ole hjyvää.
- 0
Haitilla syövät savikakkuja, for real! Maksavat jotta saavat niitä syödäkseen, joten nauttii kivasti siitä sorasta nyt!
- 0
Nakkikioskilla mukkas rotvallin reunaan ja sit pipa lens. Ei saanu lihistä, joutui tyytymään soraan. Voi voi.
//Paahtoleipää tässä mussutan. Nom.
- 0
Soraa,on hjyvää.
- 0
Just, eli sinne meni nekin valusorat sitten. Eli Hullu starttaa Mandeina kymppipyörän ja toimittaa uudet.
- 0
kanapihviä, naudanpihviä, possupihviä, tuoresalaattia, grillisalaattia ja herkkusieniä mihin juusto sisälle pekoni ympärille ja käytetty uunissa...
AIVAN SAATANAN HYVÄÄ!
- 0
Savustetulla paprikalla maustettuja kananrinta filleitä. Pannulla myäs vähän sipulia.
Salaatin kanssa naatittuna.
- 0
Ensin söin pizzaa jossa oli kinkkua,aurajuustoa ja ananasta.Parin tunnin jälkeen nakkikeittoa.
- 0
Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!
- 0
Finski fani wrote: Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..
- 2
vaiski75 wrote: Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..Vähän BBQ-soossia ... ja kuus romillea niin avot !
- 0
Vähän aikaa sitten söin Nugetteja chili sekä sweet & sour dipillä ja riisiä totta kai lisukkeena.
- 0
Ko ei oo rahhoo, niin ei voi syyvvä... =(
- 0
Finski fani wrote: Ko ei oo rahhoo, niin ei voi syyvvä... =(Jumalauta! Kenen kanssa mä ryyppään Elokuussa, jos sä nyt kuolet nälkään! Laitat nyt sen Osuuspankin tilinumeron tähän ja jokainen laittaa sinne vaikka €uron, niin popsit sitten vatsasi täyteen..
- 0
Kaheksal markal syä jo hyvi !
// Se vaan jua ne rahat :(
- 0
TehBigBunny wrote: Kaheksal markal syä jo hyvi ! // Se vaan jua ne rahat :(Nii-i, mitä sitten?
- 0
No sit se kualee nälkään keksiviikkona.
- 0
Tonnikala-pastasalaatin väänsin.Hyvvee on.
- 2
Hyvä vasikka elää juomallakin
- 0
Son kohta 48 tuntia ko oon ollu syämättä. (Jos ei lasketa näitä sipsejä, joita oon mussuttanu samalla ko oon tehny pizzaa.) Kohta on siis pizza valmis ja pääsee syömään! =)
Näin helppoa se on pysyä laihana. Ole köyhä! =)