- 3
Forum - Off-topic
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
!http://img202.imageshack.us/img202/659/naple.jpg!
- 3
Valkosipulipatonki, jonka välissä thai chilimarinadilla maustettuja valkosipulikynsiä, kurkua ja jäävuorisalaattia olueln seurana. Enhän mie tätämuutensöis jos ei olis hyvää.
- 0
Tortilloja. Hyvää on.
- 0
Kanalasagnea tein.
Aivan hyvää on hän.
Taas söin liikaa.
- 0
Teinpä tuossa Makaronia ja jauhelihakermakastiketta. Oli jumalattoman hyvää taas vaihteeksi.
Ja kävi kuten skimmylle, söin liikaa, huh.
Jälkkäriksi kelpais aika hyvin esim. noi Banin mainostamat nallet, mut ei taida tähän mieheen enää jälkkäriä mahtua...
- 0
Myöhästyin kaupasta. Kotona on vaan pinaattikeittoa. Syön sitten sitä.
- 0
Finski fani wrote: Myöhästyin kaupasta. Kotona on vaan pinaattikeittoa. Syön sitten sitä.Mie Vinski luulen,notta siellä Lahdessa on aika monta kauppaa vielä auki. :)
- 0
Karitsaa yrttimarinadissa, salaatti.
- 0
Schimanski76 wrote: Mie Vinski luulen,notta siellä Lahdessa on aika monta kauppaa vielä auki. :)Vilttu, minähän en mene siwaan tai tämmösseen. Liian kalliita opiskelijalle. Ne muutenkin on tuala keskustassa. Mun lähellä ei oo yhtäkään...
- 0
Yugurtti-Cashew pähkinöitä ja hyviä on.
- 1
Aamupalaksi kaffea ja eilisiä plättyjä, kun oli näköjään leipä homeessa. Ei hassumpaa :)
- 2
Ac3Way wrote: Aamupalaksi kaffea ja eilisiä plättyjä, kun oli näköjään leipä homeessa. Ei hassumpaa :)Aijaijai! Plättyjä ja kaffesta! ^kateellinen76^
- 0
Tälläsiä Fazerin TexMex lihapasteijoita. Pussissa n.10-12 kipaletta, mutta "sopivan" kokoisia loppujenlopuks.olikohan nuo 1,80e fazerin omaltaleipomon myymälästä Aika jees kun valmisti leivänpaahtimessa, sellanen sopiva makunen, vaikka täyttettä olis saanu olla enemmän.
Tosin ainahan nuissa valmis pasteijoissa täytettä ei ole nimeksikään =).
*Napshhhh* Ja muutama olut kyytipojak, kruunaa kaiken.
- 0
Kaveilla oli noita tarjolla kun oltiin muuttamassa sitä. Ketkä söivät kehuivat ihan hyviksi, varsinkin valmisruuaksi.
- 0
Juu.Siis mie itse en hirveämmin näistä valmis jutuista pirä, että lähes aina tulee ite väsättyä. Mutta nämä yllätti. Sellasia joita hyvinkin jatkossakin kuvittelis syövän.
- 0
Makaruunia + jauhelihaa + Hernemaissipaprika -sekotuspakastehässäkkä.. Hyvää mössöä on..
- 2
Pasta Brutale eli pussi makaronia, 800g jauhelihaa ja neljä sipulia. Mausteet: valkosipulijauhe, mustapippuri, paprika, curry ja suola, kaikkia reilusti. Ja tottakai helevatasti Felixiä perään.
Ihan maistuu kuten aina mutta ei ole hyvä tämä tavallinen vaalea makaroni. Tumma on hyvä.
/ Mustapippuri.
- 2
Makaronilaatikon laitoin uuniin.Ihan peruslodju ilman mitään hässäköitä.
Eiköhän siitä ihan hyvvöö tule.Miulla on näläkä.
- 3
Juuri sain syötyä lautasellisen makaroonilaatikkoa, näyttää olevan FRC:n perusmuonaa.
Eilen maistui itse savustettu savulohi, *anteeks*.
- 1
Mie laitan -koti- Jokkisasiat kuntoon ja sitten palkitsen itseni hyvin hoiretusta viikkosta pizzalla.
/ Pizzaa ja kalajaa NOM NOM