- 0
Forum - Off-topic
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
- 0
Lettuja :P
- 0
Tein nuudeliwokin reilusti (tuoretta) chiliä, inkivääriä ja valkosipulia.
Nam.
- 0
- 0
Riisimuroja. Kaalilaatikko oli muuten ala-asteella monen inhokkiruokaa :D
- 0
Mä söin viime viikolla viiden annoksen verran kaalilaatikkoa eikä se loppuen lopuks niin pahaa ole ;)
Edit: Niin tulihan siitä pieniä sivuvaikutuksia, mutta ei siitä sen enempää..
- 0
Intialaista kanaa.
- 0
Itse tehtyä mustikkarahkaa, jossa lisämausteena kilo sokeria.
- 0
HK:n Potkua maistoin ekaa kertaa niillä kananuggeteilla äsken. Kastike oli pettymystä, kun semmoista luirua oli koostumukseltaan, yh. Muuten hyvää.
- 0
FINREXIN Sitruunanmakuisen jauhepussin... En syöny siis pussia, vaan pussin sisällä olevan jauheen ja senkin sekoitin lämpimään veteen :) Jälkiruuaksi 800mg Buranan...
- 0
800? Onko ideaa? Ite vetelen vaatimattomasti 400:sta :D
- 0
hookkis112 kirjoitti 12.11.2008 10:22: 800? Onko ideaa? Ite vetelen vaatimattomasti 400:sta :D400 on lapsille. 2x400 vaan naamaan.
- 0
Ite en tarvi 400 vahvempaa.. Sitten vasta siirryn kun ei enään vaikuta :D ja saapahan olla pidempää "sairaslomalla" kun popsii 400...
- 0
Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.
- 0
Ac3Way kirjoitti 29.11.2008 13:31: Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.Suuhuni pääsi pieni määrä oksennusta... Itse söin naudan sisäfileeetä keitettyjen perunoiden ja maukkaan kastikkeen kanssa. Join fantaa. Oli hyvää
- 0
Ac3Way kirjoitti 29.11.2008 13:31: Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.Oon joskus syöny aurajuusto muikkuja ja oli meinaa aivan loistavia :P Tuli heti vesi kielelle ku vaa ajatteli sitä ihanaa tuoksua mikä niistä lähtee :P:P
- 0
cervelinho11 kirjoitti 29.11.2008 13:40:Nuudeleita ja vähän ketsuppia. Opiskelijana on rankkaa...Ac3Way kirjoitti 29.11.2008 13:31: Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.Suuhuni pääsi pieni määrä oksennusta... Itse söin naudan sisäfileeetä keitettyjen perunoiden ja maukkaan kastikkeen kanssa. Join fantaa. Oli hyvää
- 0
Pepper&Salt suolakeksejä ja rodeoo.. :oooo
- 0
Vadelmakakkua, hyvää on.