- 0
Forum - Off-topic
Minkä ikäisiä olette?
Tänään 17v täyteen kivasti.
- 0
Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)
- 1
Muutama päivä ja 39.
- 0
DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)Itsehän olin ala-ikäinen vielä silloin, kun tämän ketjun loin. :D
- 0
DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..
- 1
Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D
Bileeeeet!!!
- 0
RaabForRehab wrote: Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..sukat pois
- 1
Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D Bileeeeet!!!Onnittelut Räyhälle koko tiimin puolesta! _- Driver181 & El PiNk DeViL & Tuomo33_
- 1
MehuSukka wrote: Tänään 17v täyteen kivasti.
Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D Bileeeeet!!!Baljon onnea molemmille :D
- 0
Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua?
Tossa ois haastetta teille.
- 0
KingPlayer10 wrote: Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua? Tossa ois haastetta teille.Räyhis ei rauhotu koskaan. Räyhis antaa niin paljon rauhallisia neuvoja että räyhis on iha rauhaton.
- 6
14 tuli tänää täyteen:D
- 8
15 täynnä tänään.
- 0
Onnea Pure :)
- 0
Onnee Pure! (:
- 1
Gz pure :)
itellähän tuli jo tos joku viikko sit 28... hyi
- 0
Onnee purelle täältäkin...
Itse täyttelin pyöreitä täs pari viikkoo sitten... 20 tärähti mittariin...
- 1
Höyli chit. Ketjun alussa olin 19. Aika juoksee... 23 nyt, enkä yhtään viisaampana. =P
- 0
Tosa marraskuun alussa tulee 18 täyteen! =) Vielä pitäis vähän yli kuukaus odotella :D
- 0
26 jo mittarissa eikä siltä kyllä yhtään tunnu.