- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Onkohan heti puolenyön jälkeen "uusi xbox 360 kokemus" ladattavissa? :D
- 0
Eikös se tule automaattisesti ?
- 0
djrunkkari kirjoitti 18.11.2008 15:31: Onkohan heti puolenyön jälkeen "uusi xbox 360 kokemus" ladattavissa? :DEthän se ole silloin vielä edes herännyt ...
- 0
Sviddu, eräs samassa projektissa työskentelevä vanhempi herrasmies päätti kokeilla tiukkaa ajolinjaa peräkärrynsä kanssa. Sen seurauksena mun Primera tarttee uuden takapuskurin ja koko vasemman takakyljen maalauksen, hinta-arvio 1500 egeä.
Noh, tämmöisiä varten on vakuutusyhtiöt, mutta eniten ketuttaa se, ettei tuosta todennäköisesti tule tehdastekoisen veroista, vaikka merkkiliike työt tekeekin...
- 0
^Auts :/ Voin kuvitella ne äänet. Ei kiva. Törkimys maksimus.
Joo, pelolla odotellen millaista päivitystä se tyrkkää.
- 0
Juu eihän siitä tule ei... Auton arvokin tippuu jos on uudempi Primera kyseessä... Tuli sitä yksi vanha "käpy" meiän Ascona kylkehen tuossa vuosi sitten. Auton arvo oli puolet vähemmän kuin mitä saatiin :D
- 0
Mudinski kirjoitti 18.11.2008 15:52: Juu eihän siitä tule ei... Auton arvokin tippuu jos on uudempi Primera kyseessä... Tuli sitä yksi vanha "käpy" meiän Ascona kylkehen tuossa vuosi sitten. Auton arvo oli puolet vähemmän kuin mitä saatiin :DSiis huoliko joku Ooppelin kotiinsa ja suostui vielä maksamaan siitä?
- 0
Makau kirjoitti 18.11.2008 16:04:HEI! Ei huudella takapenkiltä !Mudinski kirjoitti 18.11.2008 15:52: Juu eihän siitä tule ei... Auton arvokin tippuu jos on uudempi Primera kyseessä... Tuli sitä yksi vanha "käpy" meiän Ascona kylkehen tuossa vuosi sitten. Auton arvo oli puolet vähemmän kuin mitä saatiin :DSiis huoliko joku Ooppelin kotiinsa ja suostui vielä maksamaan siitä?
- 0
djrunkkari kirjoitti 18.11.2008 15:31: Onkohan heti puolenyön jälkeen "uusi xbox 360 kokemus" ladattavissa? :DNii en tiedä sitten tarkasta kellonajasta. Liven kautta tulleessa viestissä vain sanotaan, sitten kun kirjautuu 19.pv sisään "the update will begin downloading." Menisikö sitten jenkkien aikavyöhykkeillä, vai oisko peräti liukuva liukas kuin... maapallo pyörii.
- 0
Makau kirjoitti 18.11.2008 16:04: Siis huoliko joku Ooppelin kotiinsa ja suostui vielä maksamaan siitä?Vakuutusyhtiö :D Ja uskoisin että et halua puhua Sierrastasi :D
- 0
Sierrat (Riesat) kunniaan! Loistavia pelejä, silloin kun ne toimii. Siinä on autolla muotoa kuin pitää ja takaveto on eriveto!
- 0
Kylläpä pelästyin tänään, kun boxissa vilkkui punainen valo :(
- 0
Mudinski kirjoitti 18.11.2008 15:52: Juu eihän siitä tule ei... Auton arvokin tippuu jos on uudempi Primera kyseessä... Tuli sitä yksi vanha "käpy" meiän Ascona kylkehen tuossa vuosi sitten. Auton arvo oli puolet vähemmän kuin mitä saatiin :DKyllä auton arvo tippuu kokoajan vaikka se seisois paikallaan.. Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..
- 0
RaabForLife kirjoitti 18.11.2008 16:55: Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..Varsinkin, jos ei huomaa korjausten olemassaoloa ;) Itse asiassa mulla oli tää '01 Primera ajossa yli puoli vuotta, kun ekaa kertaa itse keväällä vahatessani huomasin, että takapuskuri ja takaluukku on jossain vaiheessa maalattu uusiksi. Eli vasta kunnon auringonvalossa havaitsin tämän ja toisaalta muutamassa kohdassa ikkunatiivistettä on myös vähän maalijäämiä. Noh, nytten menee kaiketi puskin taas uusiksi. Saattavat myös kuulemma korjata vanhan, riippuu tarvittavasta työn määrästä. Mulle oikeastaan sama, kunhan näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin ennen tätä pikku tapausta. Olihan se tosiaan vähän inhottavaa kuulla tää osuma muutaman metrin päästä...
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 18.11.2008 17:12:*SKRIIIIIIIK !*RaabForLife kirjoitti 18.11.2008 16:55: Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..Varsinkin, jos ei huomaa korjausten olemassaoloa ;) Itse asiassa mulla oli tää '01 Primera ajossa yli puoli vuotta, kun ekaa kertaa itse keväällä vahatessani huomasin, että takapuskuri ja takaluukku on jossain vaiheessa maalattu uusiksi. Eli vasta kunnon auringonvalossa havaitsin tämän ja toisaalta muutamassa kohdassa ikkunatiivistettä on myös vähän maalijäämiä. Noh, nytten menee kaiketi puskin taas uusiksi. Saattavat myös kuulemma korjata vanhan, riippuu tarvittavasta työn määrästä. Mulle oikeastaan sama, kunhan näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin ennen tätä pikku tapausta. Olihan se tosiaan vähän inhottavaa kuulla tää osuma muutaman metrin päästä...
- 0
TehBigBunny kirjoitti 18.11.2008 17:16:VOI PERKELE TTeroKortelainen kirjoitti 18.11.2008 17:12:*SKRIIIIIIIK !*RaabForLife kirjoitti 18.11.2008 16:55: Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..Varsinkin, jos ei huomaa korjausten olemassaoloa ;) Itse asiassa mulla oli tää '01 Primera ajossa yli puoli vuotta, kun ekaa kertaa itse keväällä vahatessani huomasin, että takapuskuri ja takaluukku on jossain vaiheessa maalattu uusiksi. Eli vasta kunnon auringonvalossa havaitsin tämän ja toisaalta muutamassa kohdassa ikkunatiivistettä on myös vähän maalijäämiä. Noh, nytten menee kaiketi puskin taas uusiksi. Saattavat myös kuulemma korjata vanhan, riippuu tarvittavasta työn määrästä. Mulle oikeastaan sama, kunhan näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin ennen tätä pikku tapausta. Olihan se tosiaan vähän inhottavaa kuulla tää osuma muutaman metrin päästä...
- 0
hookkis112 kirjoitti 18.11.2008 17:17:TehBigBunny kirjoitti 18.11.2008 17:16:VOI PERKELE TTeroKortelainen kirjoitti 18.11.2008 17:12:*SKRIIIIIIIK !*RaabForLife kirjoitti 18.11.2008 16:55: Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..Varsinkin, jos ei huomaa korjausten olemassaoloa ;) Itse asiassa mulla oli tää '01 Primera ajossa yli puoli vuotta, kun ekaa kertaa itse keväällä vahatessani huomasin, että takapuskuri ja takaluukku on jossain vaiheessa maalattu uusiksi. Eli vasta kunnon auringonvalossa havaitsin tämän ja toisaalta muutamassa kohdassa ikkunatiivistettä on myös vähän maalijäämiä. Noh, nytten menee kaiketi puskin taas uusiksi. Saattavat myös kuulemma korjata vanhan, riippuu tarvittavasta työn määrästä. Mulle oikeastaan sama, kunhan näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin ennen tätä pikku tapausta. Olihan se tosiaan vähän inhottavaa kuulla tää osuma muutaman metrin päästä...
- 0
"Unlucky Tero ... eikun Alf":http://www.youtube.com/watch?v=be9GZ0CWprI&NR=1
- 0
RaabForLife kirjoitti 18.11.2008 16:55: Kyllä auton arvo tippuu kokoajan vaikka se seisois paikallaan.. Jos kolarikorjaus tehdään asiallisesti niin se ei vaikuta hintaan..Tippuuhan se... Eihän kukaan ole väittänyt ettei tippuisi. Ja juurikin jos kokopuskurin värjää samalla eikä puolta puskuria vaan niin eihän sitä näe. Jos sen menee sanomaan että on maallattu niin silloin joku alkaa tinkaamaan :) Sulla meni viellä näköjään kylki... Aloin ihmetteleen että miten se maksaa noin paljon pelkkä puskuri ja se "lommo".
- 0
Finski osui kyllä tuossa kokolailla asian ytimeen. Perskele, kun se osuma olisi tullut vain puskuriin, niin kaikki olisi oikeastaan hyvin kun siinä oli ennestäänkin se snadi sävyero muuhun koriin nähden. Toi takalampun tienoille tullut painauma ja etenkin maalin lohkema ottaa pannuun, koska muutaman neliösentin vamman takia menee niin pirun iso osa autoa maalattavaksi. Mutta kuten todettua, eiköhän merkkiliikkeen pojat tee parhaansa kunnollisten pohjatöidenkin suhteen. Omaan jalkaanhan ne ampuu itseään, jos korjattu alue alkaa kukkia vuoden päästä...