- 0
Jep jep :D
Aloin ratkaisemaan tätä nytten.
Olipa kerran kymmenen kamelin kamelikaravaani matkalla Marokosta Egyptiin. Karavaanin lastina oli sata kilon kultaharkkoa, joita jokainen kameli kantoi kymmenen. Jokaisella kamelilla oli oma kuski (KUKA T
- 0
Hiero sitä munalla, auttaa varmasti.
- 0
Pelaako kukaan Hattrickia??
- 0
Tauno, palo ja kuoli.
- 0
kikkelikokkelis niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
- 0
Jos mun tädil ois munat, niin se ois mun setä! Et siitä lähetään ;D
- 0
I LIKE BUKKAKE!!!
- 0
Katoppas vaan täällä on jo paljastuksia...
- 0
http://hikipedia.info/wiki/Paska]
Siinä olis teille paskan puhujille paskoo jauhettavaksi
- 0
Huomenna alkaa Salkkarit!!!!1111
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 17.08.2008 19:39: Huomenna alkaa Salkkarit!!!!1111Noin rankkaa shittiä ei saisi laittaa edes tähän aiheeseen.
- 0
eiks täällä oo sellasta banni systeemi mil sais porukan bannittuu täältä ? :D
- 0
Sais olla samanlainen "mainemittari" kuin on LG:ssä :D
- 0
Hoi mie manne ! Osta miult hyva kuntonen Mersu ! Saat kahet kilvet kaupan päälle ! Hoi mie manne... Voi vittu kun alko naurattaa toi touhu... Heh heh... Onneksi täällä saa purkaa N
- 0
En alkanut laittaan Konnan kuvaan tätä juttua, joten tänne sitten.
DiddFIN kirjoitti eilen klo 19:51 Kiehtovaa keskustelua. Tästä voidaan päätellä, että moderointi on tulossa ennemmin tai myöhemmin. Jatkakaa.Kiehtovaako ? :D Tätäkö lisää ? Moderointi on kyllä tarpeen... Sääntöjä vois päivitellä keskustelun osalta. Konnan teksti on hyvä esimerkki millaista minun mielestäni ei saisi kirjoitella. Tarkoitan kirjoitus tyyliä.
aattelin myös että gamertag mutta kaveri niin klujaa väittää että kaikki koneen käyttäjät pystyvät pelaan livessäTeksti on todellakin vaikea lukuista. - EI PIDET