- 0
Forum - Off-topic
FRC meettiä?
Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?
- 0
Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?Ei paha.
- 0
Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?moon messis! pääsen junalla sopivasti tiksiin ja siitä miqqe saa heittää mut sitte sen über fillarllaan...
- 0
Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?Et ois sanonu noista jumbon patongeista. Onko mitää nii hyvää mäiskettä.
- 0
Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?Steissille hengaamaan.
- 0
Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?pakko sanoa että idea kuulostaa maukkaalle :P
- 0
Kuinka moni on menossa digiexpoon viikon päästä? ite meen sinne silloin lauantaina (ainakin näillä näkymin)... jos sinne on porukkaa menossa nii siel voitais tavata ja vääntää jotaa ajopelii (siellä kun niitä aina on :)
- 0
Mummos vääntää :D
- 0
Ite varmaankin lähden kaverin kanssa käymää kun saan luultavimmin 2 pääsylippua serkulta ;)
- 0
Olen se minäkin tulossa sinne ja mahdollisesti Kurppakin.
- 0
Mikä tapahtuma kyseessä ?
- 0
Miqqe wrote 10/06/2008 @ 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?Niin mä teen kun mennään muijan kaa "ostoksille". Se käy "pikaisesti vilkaisemassa muutamaa vaatetta" ja mä ehdin vetää useamman kierroksen Forzaa :)