Forum - Off-topic

Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Splat Number1

Splat Number1 28.10.2008

  • 0
Eli millä alalla olet töissä tai mitä alaa opiskelet ja mitä kuuluu työn kuvaasi? Itse opiskelen Järvenpään amiksessa sähköasentajaksi.
RaabForRehab

RaabForRehab 28.10.2008

  • 0
Amis käyty Keravalla -> tietotekniikka-asentaja. Autoalalla töissä...
LeetPotta

LeetPotta 28.10.2008

  • 0
Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Jupe San

Jupe San 28.10.2008

  • 0
Valokuvaajan ammatti tutkinto, Kälviällä joka on pian osa Kokkolaa.
djrunkkari

djrunkkari 28.10.2008

  • 0
LeetPotta kirjoitti 28.10.2008 14:21: Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Teemu92

Teemu92 28.10.2008

  • 0
Autonasentajaa opiskelen eka vuosi menossa ja työhön kuuluu autojen korjaus. =) (L`amis)
LeetPotta

LeetPotta 28.10.2008

  • 0
djrunkkari kirjoitti 28.10.2008 14:30:
LeetPotta kirjoitti 28.10.2008 14:21: Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Ac3Way

Ac3Way 28.10.2008

  • 0
Liiketoiminnan Logistiikan Koulutusohjelma Turun Ammattikorkeakoulu, Uudessakaupungissa. Kattoo ny kuinka kauan jaksaa, vois häippäistä jossain välissä armeijaan.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 28.10.2008 (edit 28.10.2008)

  • 0
Olen Helsingin luonnontiedelukiossa, ja ensi keväänä valmistun ylioppilaaksi. Jatkokoulutukseksi olen ajatellut joko tradenomikoulutusta AMK:ssa tai sitten opiskelen Helsingin yliopistossa Valtiotieteiden maisteriksi pääaineena/linjana Kansantaloustiede.
kurppak

kurppak 28.10.2008

  • 0
Hyvinkään yhteiskoulun lukiossa (se Sveitsin lukiota parempi vaihtoehto :P) opiskelen tällä hetkellä. Toinen vuosihan tässä on menossa. Tällä hetkellä tarkoitus olis lähteen Mansen tekniseen ylimistöopistoon opiskelemaan konetekniikkaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.10.2008

  • 0
Kauppatieteen maisteri ja markkinointia/mainontaa ammatiksi yksityisyrittäjänä/freelancerina.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.10.2008

  • 0
Sähköfysiikan diplomi-insinööri koulutukseltani, projektipäällikkönä häärään varavoimasektorilla.
Northg7

Northg7 28.10.2008 (edit 28.10.2008)

  • 0
Ac3Way kirjoitti 28.10.2008 15:19: Liiketoiminnan Logistiikan Koulutusohjelma Turun Ammattikorkeakoulu, Uudessakaupungissa.
Mä hain tuohon aikanaan. Nyttemmin restonomi ja hallinnoimassa käyttäjä-/toimitilapalveluita.
kurppak

kurppak 28.10.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 28.10.2008 16:30: Sähköfysiikan diplomi-insinööri koulutukseltani, projektipäällikkönä häärään varavoimasektorilla, josta on vedetty piuhat omaan luukkuun.
Mudinski

Mudinski 28.10.2008

  • 0
Hämeenkyrön Ammattikoulu Iisakissa opiskelen ensimmäistä vuotta auto ja kuljetus alalla... Tavotteita on sitten pidemmälle...
markki

markki 28.10.2008 (edit 28.10.2008)

  • 0
kurppak kirjoitti 28.10.2008 15:40: Hyvinkään yhteiskoulun lukiossa (se Sveitsin lukiota parempi vaihtoehto :P) opiskelen tällä hetkellä. Toinen vuosihan tässä on menossa. Tällä hetkellä tarkoitus olis lähteen Mansen tekniseen ylimistöopistoon opiskelemaan konetekniikkaa.
Jep tuosta nyt voidaan toveri Kurpan kanssa vääntää kättä vaikka kuinka pitkään. Kun ei se teidänkään kolhoosikaan erikoinen ole :-D. Ja itse olen tuossa kyseisessä Sveitsin lukiossa, joka on muuten myös luonnontiedelukio.(piti mainita, piti mainita :D) Jatkot on sitten yhteiskunnallisen tai teknillisen puolella jatkuva linja. En ole viellä päättänyt. Ainiin juu olenahan minä vielä tällä hetkellä kaupassakin töissä Myyjä/lihatiski/jokapaikan höylä / tuleva kassatyön tekijä.
RaabForRehab

RaabForRehab 28.10.2008

  • 0
Nyt kun on pari Hyvinkääläistä paljastunut..niin jos joku tuntee legendaarisen "vehkojan pelimieskerhon" niin huutakoon HEP! :D
Northg7

Northg7 28.10.2008

  • 0
Hyvinkäällä oon joku vuosi takaperin asunut ja Vehkojastakin kuullut, mutta en ainakaan myönnä pelimieskerhoa tuntevani :)
RaabForRehab

RaabForRehab 28.10.2008

  • 0
Jotenkin arvasin et on vähän sellanen "inside"-juttu.. :D Yks hyvä kaveri toisen hyvinkääläisen kanssa laitto oman "bändin" pystyyn joskus raptorin jälkeen..-82 syntyneet kaverit pisti sellasta suomi-rap menoa töpöösiin et oli puolet hyvinkään muijat housut kintuissa, harmi vaan et itte en siihen aikaan tietänyt tästä kaksikosta mitään.. Olisin ollut mix-master sukat pois samantien :D
Finski fani

Finski fani 28.10.2008

  • 0
Lahen ammattikorkeessa tietotekniikan insinööriksi opiskelehen. Tarkemmin oon aatellu tietoliikennetekniikkaan erikoistuu, mut kahtellaan. On 60% mahdollisuus, että vaihan kaupunkia tai ainaski linjaa. Ei mikkää unelma jopi, ainaskaa mulle, mut jonnekkin sitä piti hakea. Hyviä tyyppejä täällä kylläkin on... No täytyy kahtoo armeijan jälkee kun lähtöki on parin kuukauden päästä... Semmosta kivaa! ^_^ oph topik: Lahti on muutes amiksein kaupunki minkä oon nähny...

Write a post

Sign in to post a post.