- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Onko tappi pelannu Forza 2:sta vanhalla boksilla? :O
(Opetellaan nyt ihan koirien oikeesti kirjottamaan edes HDMI-lyhenteen kaikki kirjaimet. Ei voi olla niin paljon vaadittu)
- 0
Hajoos jo toi paskaa nytki turhaa tossa päällä :D sitten hdmi versio ja ehkä modaan/modautan sen :P
- 0
djrunkkari kirjoitti 07.02.2009 14:30: Hajoos jo toi paskaa nytki turhaa tossa päällä :D sitten hdmi versio ja ehkä modaan/modautan sen :PMoi jasper.
- 0
koska heräsit :D
- 0
Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla!
No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla.
Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana...
Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 07.02.2009 14:46: Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla! No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla. Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana... Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !
- 0
TehBigBunny kirjoitti 07.02.2009 14:55: Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !Hyss hyss nyt, prkl! Ei vaan, sakkoja en ole vielä saanut reilun kymmenen autoiluvuoden aikana ja aina olen ehtinyt sopivaan aikaan perille, joskus jopa etuajassa ;)
- 0
Kyllä se jääradalla ajaminen on mahtavaa, itekkin nytten aika ahkerasti tullut harjoiteltua tuota liukkaalla ajamista :P
Edit: "Kokua":http://www.kpnet.com/kokua on tehnyt radan merenrantaan ja tänään siellä oli jotkut pienet kisatkin mutta olin koulussa niin ei päässyt kattomaan, kävin sitten kattomassa millasessa kunnossa oli ja oli pikkasen jo vettä noussut jäitten päälle..
- 0
nyt on tune letti :S
- 0
On se kova jätkä, oikeen sonni :D
- 0
pääkipu :D
- 0
Nonnih nyt on ubuntu kiinni ja suht hyvin toimii... ens lomilla sitten pitää katella tarkemmin.
Suosittelen kaikille. helppo asentaa ja käyttää!
jotta sellasta ja moikka vaan!
- 0
Finski fani kirjoitti 08.02.2009 13:27: Nonnih nyt on ubuntu kiinni ja suht hyvin toimii... ens lomilla sitten pitää katella tarkemmin. Suosittelen kaikille. helppo asentaa ja käyttää! jotta sellasta ja moikka vaan!Joo mulla tuo on nyt ollu jo melko pitkään. Nyt taas teki pienet temput, tässä sitä on tullu sitten hieman paikkailtua. Edit: Nyt on sitten taas systeemi toiminnassa. Ei tuo ubuntu kyllä yllä vakauden tasolla tämän huoneeni iBook G3:n (lainssa siskolta) tasolle.
- 0
"Tämä":http://www.crap.fi/?i=6863 ilmiö on tapahtunu jo useemman kerran tänään. Rupee ottaa päähän ku boxi tilettää aina autovalikossa PRKL!
- 0
Splat Number1 kirjoitti 08.02.2009 19:50: "Tämä":http://www.crap.fi/?i=6863 ilmiö on tapahtunu jo useemman kerran tänään. Rupee ottaa päähän ku boxi tilettää aina autovalikossa PRKL!Jos on palajon autoja, erityisesti, maaleissa niin se kaatuu herkemmin.
- 0
Miksi pitää herätä kun väsyttää? Eikö vois seurata mitä luonto haluaa sanoa. Ja voisko Suomi tehdä yhteisen päätöksen, että käveltäis kadulla hiljempaa.
Tartte riehua tällä tavoin. Kiire synnyttää kiirettä. ::töihin::
- 0
napakat 3 tuntia nukuttu :D
- 0
djrunkkari wrote 02/09/2009 @ 06:22: napakat 3 tuntia nukuttu :Dvittu saatana aina 1
- 0
djrunkkari kirjoitti 09.02.2009 09:46:djrunkkari wrote 02/09/2009 @ 06:22: napakat 3 tuntia nukuttu :Dvittu saatana aina 1