kurppak
07.02.2009
Onko tappi pelannu Forza 2:sta vanhalla boksilla? :O
(Opetellaan nyt ihan koirien oikeesti kirjottamaan edes HDMI-lyhenteen kaikki kirjaimet. Ei voi olla niin paljon vaadittu)
djrunkkari
07.02.2009
Hajoos jo toi paskaa nytki turhaa tossa päällä :D sitten hdmi versio ja ehkä modaan/modautan sen :P
TeroKortelainen
07.02.2009
Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla!
No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla.
Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana...
Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.
Show hidden message
tappi
07.02.2009
kurppak kirjoitti 07.02.2009 14:18:
Onko tappi pelannu Forza 2:sta vanhalla boksilla? :O
(Opetellaan nyt ihan koirien oikeesti kirjottamaan edes HDMI-lyhenteen kaikki kirjaimet. Ei voi olla niin paljon vaadittu)
oon,ja ilme oli :O ku avasin uuella boxilla!:D
TehBigBunny
07.02.2009
TeroKortelainen kirjoitti 07.02.2009 14:46:
Ai että oli terapeuttista taas parin vuoden huonojen talvien jälkeen päästä tuulettamaan aivojaan jääradalla!
No joo, ihan siviili-"Datsunillani" väänsin, mutta kyllä parinkymmenen kierroksen aikana saa hyvät fiilikset tuollakin. Jotain hyvää on mun kotipaikkakunnassa (Orivesi), kun siellä on kaksi yleistä jäärataa, toinen moottoripyöräkerholla ja toinen jokkisporukalla.
Taitaa olla suht vaikeaa löytää Pirkanmaalta edes yhtä muuta hyväkuntoista jäärataa. Yhteiskunnanhan pitäisi tukea tätä toimintaa, kun nykyään vähänkin huonomman kelin sattuessa tien varret on täällä Etelä-Suomessa täynnä kädettömiä autoilijoita, jotka "huono keli suisti tieltä". Sviddu kun suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä, miten se auto käyttäytyy kaiken sen elektroniikan takana...
Ja huom, en väitä olevani mitenkään erityisen hyvä kuski, mutta ainakin oman auton rajat olen koko pienen autoiluikäni hakenut aina jääradalta enkä yleisessä liikenteessä.
Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !
TeroKortelainen
07.02.2009
TehBigBunny kirjoitti 07.02.2009 14:55:
Valehtelloot, kadulla olet aina kaahaillut !
Hyss hyss nyt, prkl!
Ei vaan, sakkoja en ole vielä saanut reilun kymmenen autoiluvuoden aikana ja aina olen ehtinyt sopivaan aikaan perille, joskus jopa etuajassa ;)
Jupe San
07.02.2009 (edit 07.02.2009)
Kyllä se jääradalla ajaminen on mahtavaa, itekkin nytten aika ahkerasti tullut harjoiteltua tuota liukkaalla ajamista :P
Edit: "Kokua":http://www.kpnet.com/kokua on tehnyt radan merenrantaan ja tänään siellä oli jotkut pienet kisatkin mutta olin koulussa niin ei päässyt kattomaan, kävin sitten kattomassa millasessa kunnossa oli ja oli pikkasen jo vettä noussut jäitten päälle..
djrunkkari
07.02.2009
nyt on tune letti :S
Hookkis
07.02.2009
On se kova jätkä, oikeen sonni :D
djrunkkari
08.02.2009
pääkipu :D
Finski fani
08.02.2009
Nonnih nyt on ubuntu kiinni ja suht hyvin toimii... ens lomilla sitten pitää katella tarkemmin.
Suosittelen kaikille. helppo asentaa ja käyttää!
jotta sellasta ja moikka vaan!
kurppak
08.02.2009 (edit 08.02.2009)
Finski fani kirjoitti 08.02.2009 13:27:
Nonnih nyt on ubuntu kiinni ja suht hyvin toimii... ens lomilla sitten pitää katella tarkemmin.
Suosittelen kaikille. helppo asentaa ja käyttää!
jotta sellasta ja moikka vaan!
Joo mulla tuo on nyt ollu jo melko pitkään. Nyt taas teki pienet temput, tässä sitä on tullu sitten hieman paikkailtua.
Edit: Nyt on sitten taas systeemi toiminnassa. Ei tuo ubuntu kyllä yllä vakauden tasolla tämän huoneeni iBook G3:n (lainssa siskolta) tasolle.
Splat Number1
08.02.2009
"Tämä":http://www.crap.fi/?i=6863 ilmiö on tapahtunu jo useemman kerran tänään. Rupee ottaa päähän ku boxi tilettää aina autovalikossa PRKL!
TehBigBunny
08.02.2009
Splat Number1 kirjoitti 08.02.2009 19:50:
"Tämä":http://www.crap.fi/?i=6863 ilmiö on tapahtunu jo useemman kerran tänään. Rupee ottaa päähän ku boxi tilettää aina autovalikossa PRKL!
Jos on palajon autoja, erityisesti, maaleissa niin se kaatuu herkemmin.
Northg7
09.02.2009
Miksi pitää herätä kun väsyttää? Eikö vois seurata mitä luonto haluaa sanoa. Ja voisko Suomi tehdä yhteisen päätöksen, että käveltäis kadulla hiljempaa.
Tartte riehua tällä tavoin. Kiire synnyttää kiirettä. ::töihin::
djrunkkari
09.02.2009
napakat 3 tuntia nukuttu :D
djrunkkari
09.02.2009
djrunkkari wrote 02/09/2009 @ 06:22:
napakat 3 tuntia nukuttu :D
vittu saatana aina 1
Nipsuhuuli
09.02.2009
djrunkkari kirjoitti 09.02.2009 09:46: