- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Jep, Hookkiksella on komiat tissti!
- 0
Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on V
- 0
RaabForLife kirjoitti 20.11.2008 10:56: Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on V
- 0
Huomenna vapaata = Tänään pelti kii ja sukat pois!
- 0
Vitja kun ittelläkin olis..
- 0
Splat Number1 kirjoitti 20.11.2008 19:09: Huomenna vapaata = Tänään pelti kii ja sukat pois!Mmmm sucat.
- 0
Atleetlik Ruikul Kange SINEP!!
- 0
Tuli turpaan Livegamersin FIFA-turnauksessa 4-3 :(
- 0
Ac3Way kirjoitti 21.11.2008 12:03: Tuli turpaan Livegamersin FIFA-turnauksessa 4-3 :(Toivottavasti nyt hävettää, ja kowasti.
- 0
Viime yönä tuli väännettyä NHL 09 demoa. Kyllä oli aluksi shokki kuinka tahmeasti äijät liikehtivät jäällä mutta nopeasti siihen kyllä tottu. Kokoversio kohta tilaukseen LMAO.
- 0
Mirror's Edgen demoa tuli kokeiltua eilen. Mielenkiintoinen tapaus. Toimintanapit kun handlaa niin hauskuus alkaa. Pelaisin koko versiota varmasti pitkälle.
Arvosteluja mitä lukenut, niin ei tarinaan lisäpanostus olisi tehnyt huonoa.
- 0
viikonlopppppppyu on tfäällä mut serveei vastaa chattiin miks
halluunb puhuun jonkun kannnssa ku oli mayikna koe ja seeim enny hyvi kellään mun ryhmässä
en oo e nää livessä mutta siltui noni joku sanoo mulle jkoytainb jna hetoi
- 0
TUNTI SITTEN KUVATTUA SALAISTA MATERIAALIA BUNNYST
- 0
Rock Band vai Guitar Hero - World Tour?
Toinen noista lähtee ostoo..
17 o/
- 0
Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.
- 0
Mudinski kirjoitti 21.11.2008 19:40: Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.GH:ta hakannu ekasta osasta lähtien. Ja GH:ta ennen Frets on Firee.. :) Wöörld Tuuri taitaa mennä ostoon : )))
- 0
Itelläkin on vähän samantaipainen dilemma. Olen ostamassa Rock Band: AC/DC Live Track Pacin (tulee erillisellä DVD:llä). Halua Rock Band 2:n kitaran mutta GH: WT:n rummut. Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää, Rock Band 2:n kitarasta ei ole tietoa paljoa meikäläisen korviin kantautunut. Toki Rock Band 2:n rummutkin kelpaa, jos niihin saa symbaalit.
- 0
kurppak kirjoitti 21.11.2008 20:04: Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkääMyö aenaskin luin että GH:n rummut ovat PALJON laadukkaammat kuin Rock Bändin... Varsinkin basarin pedaali. Itse olen soittanut GH:ta PS3:lla ja omasta mielestäni ei mitään vikaa. Ihastuin samantien biisin teko ohjelmaan. Siitä lisää plussaa GH:lle... Jotkut puhuvat että pyöreisiin palloihin vaikeampi osua ? Edit: Kumpikin on loistavia pelejä. GH:ssa valmiiksi huonot kappaleet RB:ssä paremmat. GH:ssa saa itse tehdä haluamansa kappaleen mutta jaksaako tehdä ? Saa niitä muitten tekemiä kappaleita tietenkin sitten ladata. Edit2: En ole viellä katsellut kommeintteja mitä on tullut tuosta sarjasta, mutta tuntuu helvetin hyvältä setiltä soittaa. RB:ssä vain se vika rummuissa ettei ole symbaaleja :(
- 0
Ite vaihoin GH:sta RB:hen parempien biisien ja visuaalisuuden takia. Rummuista ei kokemusta. Onko GH:n rummuissa basaripedaali?Kuvissa ei näkyny... RB2 menee hankintaan heti kun tulee ainankin kitaran kanssa. Rummut sitten kun talous antaa myöten..
- 0
Varmaan tulee ostettua Rock Band 2 koko setti (200