- 0
Forum - Off-topic
Mikä on SINUN älykkyysosamääräsi?
127..Vihaan tollasia testejä..
Mikä näistä ei kuulu joukkoon?
-ketunkolöysä
-karhunkovetelä
-sudenkorento
?????
- 0
-
- 0
larppinen kirjoitti 02.12.2008 15:00: Mä sain idean täällä voisi olla sellainen juttu, että pitää olla yli 100 se äö että tänne pääsee kirjautuu niin täällä olisi vaan fiksuja ihmisii. Eikä tulisi tappeluita tai sellaista.Huolimatta siitä, etten tiedä
- 0
Hajosin aika pahasti..
- 0
vittuilu virkistää :D
- 0
Kokonaispistemäärä: 125, Pistemääräsi oli korkeampi kuin 95%:lla väestöstä keskimäärin.
Kielellisten osioiden pistemäärä: 125.3
Suoritusosioiden pistemäärä: 125.8
Kuvaosion pistemäärä: 17
Sanasto-osion pistemäärä: 18
Muistiosion pistemäärä: 15
Sanasuhdeosion pistemäärä: 19
Matematiikkaosion pistemäärä: 13
Kaikki muut tehtäväosiot olivat "kokonaistulokseni mukaisia", mutta matemattiset tehtävät heikkous.
(Lisättäköön että join samaan aikaan yhden pintin (5,68dl) bisseä)
Tiedä sitten että oliko se hyvä vai huono asia lopputulosta ajatellen :)
- 0
SIL0KKI wrote: sama kuin kengännumeroni=42 :)Mun kengännumero on 45 ja oon 12!
- 0
kirves wrote: Juuri nyt ei ole terävä olo. Huomasin noin 30min sitten miksi mun mikki on rikki; sellainen vika tällä kertaa, että äänenvoimakkuus oli nollassa. Mistä sitä muistaa joka namiskaa vääntää ja kokeilla, kun siihen volumenappiin olen viimeksi viimeksi koskenut boksin ostopäivänä, mikä taas oli viime vuoden joulun välipäivinä. Phil Collins darran jälkiseuraamukset tuntuvat vielä näin arkisena maanantaina.ÄLYKÄS!
- 0
uusi ÄO- kun TJPla boxi vielä toimi niin laskimme yhteiset aivosolumme. lupputulos: TJP 2 mulla 3= yhteensä 5 . eli jos mulla on 3 solua siellä sinkoilemassa, niin mitenkähän niistä saisi ÄOn laskettua? TJP on tyhmä ei mitään mahiksia mun stephen hawkingmaiseen aivosolumäärään, ubernopeen matemaattis-loogiseen ajatteluun ym ylivertaiseen älykkyyteen. meni mensan mittarit rikki kun menin sinne solujeni kanssa .mittari posahti paskaksi 400 älypojon kohdalla. * tää oli jo niin huono et bännätkää mut *