- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Jukka voisi myös pyytää uutta akkua ja lähettää tänne. ;)
Onko mahdollista saada uusi aukku ohjaimeen Miqqesoftalta ja mitä semmoinen kaupassa maksaa?
- 0
Hei ! Ette ole sattumoisin nähnyt mun matematiikan kirjaa ?
No, vittuakos mä sillä teen kun en laske niitä laskuja kuitenkaan...
No, kai se on lähdettävä ny sinne amikseen taas...
- 0
M
- 0
¨Olen tutkinut Yhdysvaltain historiaa ja päätelmäni on, ettei maalla ole tulevaisuutta¨
-Igor Panarin
Hywä toveri igor :D
- 0
Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.
Tein sen virheen, että katsoin jonkin aikaa äsken välikysymystä eläkkeistä TV1:ltä. En tiedä kumpiko on parempaa katsottavaa se, vai Subin kännykkävisailut. Molemmista saa yhtä paljon. Lisää tällaista hunajaa telkkariin. Ehkä nauhoitan seuraavaksi Povipommin kaikki päiväkirjat.
- 0
Northg7 kirjoitti 11.03.2009 16:13: Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.Meillä porukat katseli myös lähetystä eduskunnasta. Itsellä meinasi mennä hermot tuohon huutamiseen ja väittelyyn ja noihin asioihin, mistä North mainitsi.
- 0
L
- 0
mitä se siä huutelee
- 0
ihan kipee jätkä
- 0
joku
en jaksa puhua ku nyt menee sit jo välit muidenki kanssa pilalle .. -.-
- 0
Menkää ny jo SAATANA sinne Jukujuku-maahan leikkimään keisaria tms.
- 0
Matkalla --->
- 0
Hauskaa kattella kun FRC:n nuorimmat tappelee, menkää sinne eduskuntaan.
Olen kyllä huomannut, että joillain on luontainen vietti oman mielipiteen ylivertaistamiseen. Tietyllä lailla hauskaa.
- 0
^Niimpä totta turiset.
- 0
Kuka myöntää pöllineensä "mitsun":http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194615059607/artikkeli/kuka+vei+nayttavan+mitsun.html?
- 0
Kaljaa---...
- 0
Naistaa...
- 0
vittu älkää ikinä vetäkö energiajuomaa ja puranaa sekasin :D:D:D