Ac3Way
09.03.2009
Jukka voisi myös pyytää uutta akkua ja lähettää tänne. ;)
Onko mahdollista saada uusi aukku ohjaimeen Miqqesoftalta ja mitä semmoinen kaupassa maksaa?
Mudinski
10.03.2009
Hei ! Ette ole sattumoisin nähnyt mun matematiikan kirjaa ?
No, vittuakos mä sillä teen kun en laske niitä laskuja kuitenkaan...
No, kai se on lähdettävä ny sinne amikseen taas...
teemu1337
11.03.2009 (edit 11.03.2009)
¨Olen tutkinut Yhdysvaltain historiaa ja päätelmäni on, ettei maalla ole tulevaisuutta¨
-Igor Panarin
Hywä toveri igor :D
Northg7
11.03.2009
Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.
Tein sen virheen, että katsoin jonkin aikaa äsken välikysymystä eläkkeistä TV1:ltä. En tiedä kumpiko on parempaa katsottavaa se, vai Subin kännykkävisailut. Molemmista saa yhtä paljon. Lisää tällaista hunajaa telkkariin. Ehkä nauhoitan seuraavaksi Povipommin kaikki päiväkirjat.
Nipsuhuuli
11.03.2009
Northg7 kirjoitti 11.03.2009 16:13:
Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.
Meillä porukat katseli myös lähetystä eduskunnasta. Itsellä meinasi mennä hermot tuohon huutamiseen ja väittelyyn ja noihin asioihin, mistä North mainitsi.