- 0
Forum - Off-topic
Nyt soi?
Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai *__"Megadeth":null__*
- 0
Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:16: Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai *__"Megadeth":null__*Megadeth on kyllä noista kahdesta ylivoimaisesti kovempi, mutta kukaa/mikään ei voita Maidenia :D Itse en voi jostain syystä sietää methällikän musiikkia, mutta lähes kaikki muu saman aikakauden rock/heavy menee. En tiedä onko normaalia. e/ Megadeth - Train Of Consequences
- 0
teemu1337 kirjoitti 01.11.2009 00:20:Ite taas en yhtään välitä maidenista... =S Ja kyllä mäki kallistun reilusti Megadethin suuntaan noiden kahen välillä. Onkos sulla jo Megadethin uusin levy, jos on niin mitä tykkäät. Omast mielestä yks Megadethin parhaimpia levyjä...Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:16: Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai *__"Megadeth":null__*Megadeth on kyllä noista kahdesta ylivoimaisesti kovempi, mutta kukaa/mikään ei voita Maidenia :D Itse en voi jostain syystä sietää methällikän musiikkia, mutta lähes kaikki muu saman aikakauden rock/heavy menee. En tiedä onko normaalia. e/ Megadeth - Train Of Consequences
- 0
^Hyvä jäpät! Näi sitä pittää!!!
Laitan itsekin "Häkkistä" tulille. :)
- 0
Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:16: Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai *__"Megadeth":null__*Kuten omasta turvastani sanoin, Megadeth on parasta, ei 'paras'. Mutta Täytyy kyllä myöntää, kun katsotaan viihde- ja musiikkikulttuuria niin Metallica taitaa olla se ehkä merkittävämpi yhtye kuin Megadeth, vaikkakin voidaan keskustella siitä kummalta tulee "parempaa" musaa, nääs koska näähän on mielipidekysymyksiä... Henk.koht. elämäni aikana vaan Megadeth on ollut lähenpänä sydäntä. Viime aikoina nimeltä mainitsemattoman henkilön ansiosta varsinkin olen oppinut pitämään Metallicasta. e: Siispä
- 0
Nyt soi Faith no more - Hippie jam song. joka on samalla 25 000 "scroblattu" biisi last.fm:ssä. ^_^
Northia lainaten:
- 0
Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:34:Mahtaako uusin levy olla nimeltään Endgame? Tämmöstä ei nääs ollut siinä torrentissa minkä itse latasin, mutta just iskin lataukseen.teemu1337 kirjoitti 01.11.2009 00:20:Ite taas en yhtään välitä maidenista... =S Ja kyllä mäki kallistun reilusti Megadethin suuntaan noiden kahen välillä. Onkos sulla jo Megadethin uusin levy, jos on niin mitä tykkäät. Omast mielestä yks Megadethin parhaimpia levyjä...Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:16: Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai *__"Megadeth":null__*Megadeth on kyllä noista kahdesta ylivoimaisesti kovempi, mutta kukaa/mikään ei voita Maidenia :D Itse en voi jostain syystä sietää methällikän musiikkia, mutta lähes kaikki muu saman aikakauden rock/heavy menee. En tiedä onko normaalia. e/ Megadeth - Train Of Consequences
- 0
teemu1337 kirjoitti 01.11.2009 00:48: Mahtaako uusin levy olla nimeltään Endgame? Tämmöstä ei nääs ollut siinä torrentissa minkä itse latasin, mutta just iskin lataukseen.Joo sehän se.
- 0
Levykaupoissa on paljon parempia levyjä kuin siellä Torremolinoksissa vai mikä se oli. :)
- 0
Schimanski76 kirjoitti 01.11.2009 00:51: Levykaupoissa on paljon parempia levyjä kuin siellä Torremolinoksissa vai mikä se oli. :)Wanhat ei ymmärrä... =)
- 0
Näin ensikuunteluilta ihan asiallinen levy tämä Endgame. Kyllä menee Megadethin kärkipäähän ehdottomasti, imo.
- 0
Teemalta - Total Balalaika Show.
Hieno oli ja on edelleen.
- 0
Nyt soi David Bowie - Suffragette City
- 0
Meninpäs itekkin tekemään Finskin kovan painostuksen alla Last.fm profiilin. Kaveriks voitte lisäillä :) Nii, ja se linkki profiiliin: http://www.last.fm/user/Marmorikuula
- 0
Enherjer - Dragons of the North - Dragons of the North
- 0
Aloitetaan päivä komiasti ...
Helsingin Filharmoninen Orkesteri - Finlandia, Op 26
- 0
*Faith no more - We care a lot* __
- 0
Y. Malmsteen - Magnum Opus - Cantabile (Op.10 No3. RV428 "Il Gardellino")
- 0
"Lavis feat. Eino Antiwäkki - Junnujoukkueen Valmentaja":http://www.youtube.com/watch?v=C2fDMGeyVtM&feature=channel
Uusinta Lavista. Biisi kertoo junnujoukkueen valmentajasta ja hänen suhtautumisestaan valmentamiseen ja valmennettaviin. Videon loppupuolella esiintyy lyhyesti Eeegac ja Eeegac on myös ollut kuvaamassa videota.
- 0
Hyvää settii oli toi.