- 0
Forum - Off-topic
Race Pro
Nyt on sitten pelin eka DLC-pack tullut. Imola ja muutama americanrauta, eipä oikein kiinnosta tolla hinnalla (800 pojoa). Joku patchiki tuli, mutta siitä en ole vielä ainakaan löytänyt tietoa.
- 0
kurppak kirjoitti 03.06.2009 07:18: Nyt on sitten pelin eka DLC-pack tullut. Imola ja muutama americanrauta, eipä oikein kiinnosta tolla hinnalla (800 pojoa). Joku patchiki tuli, mutta siitä en ole vielä ainakaan löytänyt tietoa.Missä nyrre?
- 0
Saksassa!
No niin, taas unohtui lääkkeet...
- 0
Katotaan jos laittais sadepäivien ratoksi joskus jonkun kisa(sarjan). Jo ihan FM3:n odotuksen vaikeuden vuoksi.
- 0
Juuu... mukana oon!! ainaski ;)
- 0
aikas mahtavan kokonen on toi DLC packki.... muutenki kovo ihan täynnä!!! ei oikein toi jenkkiauto packki kiinosta... imola vois olla ihan jes jos sain erikseen :) näytti ihan kivalta.. varmaa tiukkaa vääntöö wtcc luokas ,)
- 0
DL3 (What happened to 2?) 800MSP Cars: Pagani Zonda R Volvo Amazon
- 0
TehBigBunny kirjoitti 29.07.2009 21:25:DL3 (What happened to 2?) 800MSP Cars: Pagani Zonda R Volvo Amazon
- 0
Schimanski76 kirjoitti 29.07.2009 21:31:TehBigBunny kirjoitti 29.07.2009 21:25:DL3 (What happened to 2?) 800MSP Cars: Pagani Zonda R Volvo Amazon
- 0
'Race Pro Pack 2' 560 MS Points: 8 cars (52 skins) WTCC 08 season Lada 110 WTCC Honda Accord Euro R Volvo C30 BMW E90 Chevrolet Lacetti Seat Leon TDI Seat Leon TFSI Formula Master 2 Tracks Estoril (Portugal) Okayama (Japan)
- 0
Voitaisko ajaa toinenkin kausi race prota?
- 0
hookkis112 kirjoitti 03.08.2009 09:47: Voitaisko ajaa toinenkin kausi race prota?NIIN! :D
- 0
Spa:n 75 kierroksen kisoja kalenteri täyteen!!
- 0
Kyllä me voitais. Jos saadaan osallistujia ja päivämäärät ja ajat sovittua.
- 0
Ketään ei sitten kuitenkaan kiinnosta. No tuskin kovin moni edes noita paketteja ostaa. Peli on haudassa viimeistään 23.10, joten ihan ymmärrettävää.
- 0
Kyllä mukana olen,jos jotain sarjaa järkätään.
Voihan sitä laittaa alkuun vaikka yhden kisan,niin näkee onko pelaajia tarpeeksi.Ja sitten jos löytyy,niin joku pikasarja tulille.
Tätähän voisi ajaa esim. 2 kisaa putkeen samana ehtoona,tiputtaisi kierrosmäärää hieman?
Millään vormuloilla en kyllä lähde leikkiin mukaan,ne viimeksi olleet WTCC-kiesit olivat ihan mukavia huristella.
- 0
Juu, mä saattaisin myös tulla tien tukkeeksi mukaan. Niin, tuli hankittua se Spa-paketti eli tuolla kisailu esim. Historic-Bemarilla voisi olla paikallaan...
- 0
Välttämättä ei kannata järjestää sarjaa, koska osallistujamäärä luultavasti tippuisi kisasta toiseen. Mä mietin, että FRC:n kautta voi toki välillä järjestää yksittäisiäkin Race Pro -kisoja, joissa saattaisi olla enemmän osallistujia.
- 0
Itsekkin samantien mukana! Ajetaan just sellasia yhden radan "enduranceja" :D
- 0
GT Club -luokka on aika hyvä, niin voisi miettiä kisaa sillä luokalla joku kerta. Esim. Monza ja Zandvoort ovat tosi kovia ratoja.