kurppak
03.06.2009
Nyt on sitten pelin eka DLC-pack tullut. Imola ja muutama americanrauta, eipä oikein kiinnosta tolla hinnalla (800 pojoa). Joku patchiki tuli, mutta siitä en ole vielä ainakaan löytänyt tietoa.
TeroKortelainen
03.06.2009
Saksassa!
No niin, taas unohtui lääkkeet...
kurppak
03.06.2009
Katotaan jos laittais sadepäivien ratoksi joskus jonkun kisa(sarjan). Jo ihan FM3:n odotuksen vaikeuden vuoksi.
WinglessGoblin
03.06.2009
Juuu... mukana oon!! ainaski ;)
WinglessGoblin
03.06.2009
aikas mahtavan kokonen on toi DLC packki.... muutenki kovo ihan täynnä!!! ei oikein toi jenkkiauto packki kiinosta... imola vois olla ihan jes jos sain erikseen :) näytti ihan kivalta.. varmaa tiukkaa vääntöö wtcc luokas ,)
Hookkis
03.08.2009
Voitaisko ajaa toinenkin kausi race prota?
kaijanen
03.08.2009
Spa:n 75 kierroksen kisoja kalenteri täyteen!!
kurppak
03.08.2009
Kyllä me voitais. Jos saadaan osallistujia ja päivämäärät ja ajat sovittua.
kurppak
04.08.2009
Ketään ei sitten kuitenkaan kiinnosta. No tuskin kovin moni edes noita paketteja ostaa. Peli on haudassa viimeistään 23.10, joten ihan ymmärrettävää.
Schimanski76
04.08.2009
Kyllä mukana olen,jos jotain sarjaa järkätään.
Voihan sitä laittaa alkuun vaikka yhden kisan,niin näkee onko pelaajia tarpeeksi.Ja sitten jos löytyy,niin joku pikasarja tulille.
Tätähän voisi ajaa esim. 2 kisaa putkeen samana ehtoona,tiputtaisi kierrosmäärää hieman?
Millään vormuloilla en kyllä lähde leikkiin mukaan,ne viimeksi olleet WTCC-kiesit olivat ihan mukavia huristella.
TeroKortelainen
04.08.2009
Juu, mä saattaisin myös tulla tien tukkeeksi mukaan. Niin, tuli hankittua se Spa-paketti eli tuolla kisailu esim. Historic-Bemarilla voisi olla paikallaan...
Nipsuhuuli
04.08.2009
Välttämättä ei kannata järjestää sarjaa, koska osallistujamäärä luultavasti tippuisi kisasta toiseen. Mä mietin, että FRC:n kautta voi toki välillä järjestää yksittäisiäkin Race Pro -kisoja, joissa saattaisi olla enemmän osallistujia.
Hookkis
04.08.2009
Itsekkin samantien mukana! Ajetaan just sellasia yhden radan "enduranceja" :D
Nipsuhuuli
04.08.2009
GT Club -luokka on aika hyvä, niin voisi miettiä kisaa sillä luokalla joku kerta. Esim. Monza ja Zandvoort ovat tosi kovia ratoja.