- 0
Forum - Off-topic
American Car Show Meeting!!
Saataisko paikalle järjestettyä FRC:een kokoontumisajot?
- 0
Ite oon tuon faijan kanssa lähössä sinne.. Sunnuntaina kylläkin..
- 0
Ite oisin tulossa kimmolle viikonlopuksi ja tarkoitus olis mennä lauantaina paikanpäälle..
- 0
En ole Ameriikan autojen perään, mutta jos saadaan paljon FRC-porukkaa paikalle, niin saatan hyvinkin ilmaantua meettinkiin.
- 0
oon niin epäsosiaalinen
- 0
Se nyt on paskapuhetta että paikalla on pelkästään Ameriikkalaisia ritsoja.
Tulossa ollaan ainakin markin kanssa joko launantaina tai sunnuntaina. Toki joitakin muita henkilöitä saattaa mukaan tulla vielä.
- 0
Kyllähän toi tapahtuma on jo useemman vuoden pyöriny sen europuolen varassa..
- 0
Joo, muistaakseni tuning autoja puolet siellä. Itse en valitettavasti kerkeä.
- 0
ei oo..
- 0
Itsellä varmaan työkaveri vie sinne semmoisen yli 500 heppaisen jenkki pick-upin, jonka osti hiljattain jenkeistä kun myi pois Corvettensa, niin varmaan saan sinne lipun. Eli jos lippu tulee niin sit meen, en tosin miitingeistä osaa sanoa..
- 0
Jos lipun saa niin voi olla että meen..riippuu mistä roikkuu.
- 0
Kai American WC Show on pakko ''kokea'' vaikkka rupeekin nykyjään olemaan melkosta riistoa...
- 0
Todennäköisesti menossa...
- 0
en pääse..
- 0
TULOSSA! :D
- 0
Tulossa vähäsen isommalla porukalla.
- 0
Kuinka moni huomenna menossa?
- 0
Ei varmaan moni ole menossa Tampereen showhun ?
Itse olen menossa Lauantaina, kun jäi tuo Hesan reissu tekemättä.
- 0
Hot Rod & Rock Show on mulla ohjelmassa sunnuntaina, josta sitten Ikaalisiin rallisprinttiin. Olin juuri äsken istumassa iltaa Tampereen FHRA:n pienoismalliheebojen kanssa; kovin tuntui olevan kiirettä tiedossa näyttelyn järjestelyjen kanssa. Harmi, kun itsellä on muuta menoa Pe-La enkä pääse talkoisiin. No, jos sitten ensi vuonna...