- 0
Forum - Off-topic
Race Pro -sarja.
Heitetään nyt alustava ilmoittautuminen tähän sarjaan. Jos vakavasti sitoutuvaa porukkaa löytyy se 12 kpl, niin jään kernaasti sivuun, mutta satunnaisen säännöllisesti voin olla mukana.
Ajot on jääneet harmillisen vähälle viime aikoina, mutta Valencia ja Brno ovat tuntuneet kaikkein mukavimmilta radoilta. Katuradat vaativat vielä aika lailla treeniä, mutta kyllähän niitäkin olisi hyvä ottaa sarjaan mukaan.
Niin, ja mielestäni joku viiden kisan sarja voisi olla sopiva (esim. 3 "moottorirataa" ja 2 katurataa tjsp), niin mahdollisimman moni jaksaa osallistua loppuun asti. Onhan tuo taas nähty Forzan SM-sarjan kanssa, että porukkaa häipyy aika kiitettävästi ajan myötä...
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 30.03.2009 12:01: Niin, ja mielestäni joku viiden kisan sarja voisi olla sopiva (esim. 3 "moottorirataa" ja 2 katurataa tjsp), niin mahdollisimman moni jaksaa osallistua loppuun asti. Onhan tuo taas nähty Forzan SM-sarjan kanssa, että porukkaa häipyy aika kiitettävästi ajan myötä...Oikeassa olet, sarjasta ei kannata tehdä kovin pitkää tai voi tulla osallistujakatoa. Itsekin ehdottaisin viittä kisaa, mutta näistä voisi mielestäni laskea neljä parasta pisteisiin. Peruutuksia kuitenkin tulee lähes varmuudella ja tämä antaa "peruuttajille" paremmat mahdollisuudet voittoon. Teron ehdottama 3 moottorirataa ja 2 katurataa kuulostaa mielestäni hyvältä. Vähintään 1 katurata pitää mielestäni olla mukana.
- 0
Ei sarjasta juu kyllä liian pitkää tehdä. Ja varamiehiä aina tarvitaan 2-3 kpl.
- 0
Olisiko fiksua tehdä niin, että jos joku puuttuu ja lobbyssä on tilaa, otetaan kisaan mukaan halukkaita? Ei ainakaan mua haittaisi pätkäkään..
- 0
Ac3Way kirjoitti 30.03.2009 14:23: Olisiko fiksua tehdä niin, että jos joku puuttuu ja lobbyssä on tilaa, otetaan kisaan mukaan halukkaita? Ei ainakaan mua haittaisi pätkäkään..Juu, mutta kisat ajetaan privatena, "varamiehet" kutsutaan sitten mukaan. Vois tallejakin miettiä niin, että saataisiin kaikki WTCC-autot käyttöön. SEAT:ti on varattu mulle!
- 0
mukana :)
ps. Brno, Valencia, ochersleben, Brand Hatch, monza, Porto ja pau vois olla rataehdokkaina :) Anderstrop on kauhee joten ei mieluusti sitä :D
- 0
Jos kilpailujen ajankohtaa voidaan muuttaa johokin suuntaan niin olen mukana sillä nykyinen aika ei sovi.
- 0
Jos auto tarttee valita etukäteen, niin mä voin varata Aleksander Lvovin Honda Accordin (numeroa en nyt muista).
- 0
Itse asiassa ma-to illat käy meikäläisellekin paremmin.
Ja mä voin ottaa sen toisen venäläisen Accordin, sillä on tullut vähän ajettua.
- 0
Miqqe ajaa jommallakummalla Penarilla. Ehkä mielummin Igorin e46:lla.
- 0
Miqqe kirjoitti 30.03.2009 17:30: Miqqe ajaa jommallakummalla Penarilla. Ehkä mielummin Igorin e46:lla.Jupe tulee myöskin ajamaan bemarilla, ja ihan joka kisaan en todennäköisesti kerkeä osallistumaan..
- 0
Meikäläinen ajaa numeron 21 E. O'Brienin Seat Leonia.
- 0
Mä taas haluan ajaa alfalla :D
- 0
Jos ajetaan arkipäivinä, niin toivoisin, että aika-ajo aloitetaan klo 18.00-18.30. Sunnuntaisin on ihan sama, että milloin aloitetaan.
- 0
mulle harvemmin arkipäivät käy... voisin ajaa chevroletilla :) "värinä" kaikista alin :D
- 0
Pidän todennäköisenä, että ajan Alfalla, Accordilla tai 407:llä.
- 0
Mä otan sitten sen toisen niistä Monroe Accordeista. Zandvoort, Vavencia, Pau, Monza ja Oschscerescleben...
- 0
musta/vihree seat mulle! en muista numeroa.
- 0
Pitkän testailun jälkeen päädyn hondaan. Otan semmoisen mustan hondan.
- 0
Heittäisin tähän nyt pienen ratalistan, mitä olen koostanut edellisistä kommenteista, ja vähän hienosäätänyt:
- Monza (Italian GP)
- Pau (Ranskan GP)
- Valencia (Espanjan GP)
- Anderstorp (Ruotsin GP)
- Oschersleben (Saksan GP)
- Zandvoort (Alankomaiden GP)
Muut kaupunkiradat ovat melkoisen kolariherkkiä, joten niitä en lähtisi välttämättä ottamaan mukaan.