- 0
Forum - Off-topic
Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?
7up.
- 1
tappileipa wrote: Pepsi:DMulla on sitäkin.
- 4
Juon mun ensimmäistä Monster energia juomaa ja sen voin sanoa, ettei näissä ole mittä järkke! Yli makiaa kuraa. En osta ennää ikuna energia juomia! Hyij!
// mahtava kieli asu muuten...
- 0
Pepsi Max, Battery < 3
- 6
Filandia Vodkaa lantrattuna puolukka mehulla, aika bueno
- 0
hulluseon wrote: Filandia Vodkaa lantrattuna puolukka mehulla, aika bueno+1...varmasti toimii!:) itellä vaan tylsästi olutta naaman edessä... kannattaa muuten kokeilla giniä puolukka/karpalomehulla
- 0
Tuli yleisesti mieleen, kun oon kuulu, et yhen voi ottaa ja ajaa, varsinkin jos ei heti lähde, mutta kauankos keskimäärin kestää polttaa kaks annosta tai kolme?
Tiedän että tähän vaikuttaa monet asiat, mutta ihan sellaista epätarkkaa arviota hakisin?
- 0
Laskuri IL3:lle
- 0
Jos haluaa väkevillä läträtä, niin loistava yhdistelmä on viina/vodka + appelsiinitäysmehu ja sekaan jäitä. Kokeiltu on ja toimii!
- 1
Nipsuhuuli wrote: Jos haluaa väkevillä läträtä, niin loistava yhdistelmä on viina/vodka + appelsiinitäysmehu ja sekaan jäitä. Kokeiltu on ja toimii!Baarista sitä saa tilattua "sivuluisu" nimellä ja on muuten hyvää.
- 0
Blandikset pilaa hyvän viinan.
- 0
I bQ I wrote: Laskuri IL3:lleNo hitsi, kaks oon juonu ja nyt voisin rattiin mennä, mutta kolmatta en voi ottaa, tai pääsis rattiin vasta 8 tunnin kuluttua.. Noh, hyvä näin, pitää korkata raikasta appelsiinimehua ja piristyä testaamalla Left4Dead2:sta, jonka just ostin.
- 0
IL3 wrote: No hitsi, kaks oon juonu ja nyt voisin rattiin mennä, mutta kolmatta en voi ottaa, tai pääsis rattiin vasta 8 tunnin kuluttua.. Noh, hyvä näin, pitää korkata raikasta appelsiinimehua ja piristyä testaamalla Left4Dead2:sta, jonka just ostin.Mythbusterssissahan testattiin mitkä keinot auttavat ollessasi humalassa. "Tossa linkki siihen jaksoon.":http://www.casttv.com/shows/mythbusters/alcohol-myths/i8ua361
- 0
I bQ I wrote: Baarista sitä saa tilattua "sivuluisu" nimellä.Taitaa olla minun drinkki :D Ja asiaan. Mitä juot nyt? = Olvi kultalonkero(cola) + jäitä. Ja onko hyvää? = On. Erittäin.
- 0
Pieni hengähdystauko ja lasissa Bowmore Darkest 15 Years Old Islay Single Maltia. Hetkeksi ressi unohtuu, kivasti. Tämä on juuri sitä mitä nyt tarvitsin päättötyöpaniikkini keskellä.
- 3
PetuK wrote: Pieni hengähdystauko ja lasissa Bowmore Darkest 15 Years Old Islay Single Maltia. Hetkeksi ressi unohtuu, kivasti. Tämä on juuri sitä mitä nyt tarvitsin päättötyöpaniikkini keskellä.Et sie Petu mitään päättötyötä ressaa. Sie ressaat tallin huonoa menestystä SM-sarjassa.Öitä valvot ja hikoilet Peugeotin säätöjen kanssa.Kiroat ja itket itsesi uneen.Tallikaverisi ovat juoppoja,mutta sopimuksesta ei löydy porsaanreikiä heidän erottamiseen.Kuilun pohjalla kivasti koko talli.Syvä ranskalainen kuilu,josta ei auta ylös edes Aurinkokuningas. Nummelinin Timo tarjoaa ehkä pätkän köyttä TPS-miehelle,mutta ei ylöspääsyyn,vaan ripustautumiseen. Ei mene hyvin tällä Teh FRC-tallilla. *Asiaan:* Kaljaa juon! :)
- 2
Kylmää vettä koitan saada alas.
Kovin on väkevää.
- 0
TehBigBunny wrote: Kylmää vettä koitan saada alas. Kovin on väkevää.Lämmin vielä väkevämpää..
- 2
Kotitekosta simaa
nams