- 0
Forum - Off-topic
Jääkiakon
Kuka voittaa ?
Koska metin kisat loppuu ?
Miksi mä en ole joukkueessa ?
- 0
Jarkko Ruutu osaa hommansa.
- 0
Sixpac-pahvit päässä ja kylbäcaleb on lyöty, lyöty!!!
- 0
Tsekki!!!! Tsekki!!!! Tsekki!!!! Tsekki!!!! OIJOIJOIJOIJ!!!!!!
- 0
Ihmettelinkin, miksei tätä aihetta oltu jo perustettu :) Olin tulossa perustamaan, mutta veli Jänö oli mies paikallaan viimeistelemässä.
En osaa yhtään villeimmissä unelmissanikaan veikata Suomelle mitään loistavaa loppusijoitusta, mutta toivon mitä parasta.
Olin jo Tsekki-pelissä myydä maat ja pellot naapuri-isännälle mutta pikku mies harmaassa aivosolussa kertoi, että aikaa olisi vielä jäljellä, ja onneksi lopputulos miellytti.
Sveitsin peliä oli mukava seurata ja kannustaa Venäjää vastaan. Toivon Sveitsille hyvää mm-mittelöä.
Go Suomi. Pojat jaksaa heilua.
- 0
Ac3Way kirjoitti 29.04.2009 20:31: Sixpac-pahvit päässä ja kylbäcaleb on lyöty, lyöty!!!Oiva vappuasuste niin ulkona seuraelämässä kuin kisastudioissakin.
- 0
Suomi ompi kendomaa :(
- 0
Ehkä hieman yllättäen en ole oikeen tänä vuonna innostunut seuraamaan MM-kisoja, vaikka 10 vuoden ajan on tullut seurattua aina. Ehkä vielä sitten innostun, kun alkaa pudotuspelit.
Ac3Way kirjoitti 29.04.2009 21:12: Suomi ompi kendomaa :(Onko muuten sana 'Kendo' alunperin Japania vai Futisforumia?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 29.04.2009 21:16: Ehkä hieman yllättäen en ole oikeen tänä vuonna innostunut seuraamaan MM-kisoja, vaikka 10 vuoden ajan on tullut seurattua aina. Ehkä vielä sitten innostun, kun alkaa pudotuspelit."Kendo":http://www.shannonadams.net/images_ill/kendo.jpgAc3Way kirjoitti 29.04.2009 21:12: Suomi ompi kendomaa :(Onko muuten sana 'Kendo' alunperin Japania vai Futisforumia?
- 0
"Nyt tuli legendaarinen maali"
- 0
SUOMI MIT
- 0
Hyvä Suomi ! Hyvää ylivoimaa ! Jos tuollaista on seuraavaa vastustajaa vastaan joka on Känädä, niin turpaan tulee ! YV tilanteet on käytettä hyväksi...
Edit: Mezin kyllä loistaa...
- 0
Neljäs YV ja ny soi ! Onneksi...
- 0
HYV
- 0
GO BANANA!!
- 0
KYLL
- 0
Voi paska, kun täällä mökillä on vittu TV-signaalin kanssa ongelmia. En vittu halua katsoa tuota TV:tä ennen kuin signaali on vittu kunnossa. Olin suunnitellut eilen aloittavani seuraamaan vittu MM-kisoja, mutta ei ole oikein huvittanut tuon TV:n takia vittu. Ehkä sitten kun pudotuspelit alkaa. Päivisin TV kyllä pelittää, mutta iltaisin katsomisesta tulee lähes mahdotonta, jos haluaa säilyttää järjen :/
- 0
Aika hirveetä sontaa taas... Runkkarin rankkarit...
- 0
No niin ! Sehän oli hienoa ! Hyvä SUOMI !!!
Hienot rankkarit !
Edit: Onneksi Nipsu et nähnyt matsia. En olisi minäkään halunnut nähdä tälläistä tulosta.
- 0
Voi LOL mikä lopputulos! Onneksi en katsonut peliä, vaan Eagle Eyen.