- 0
Forum - Off-topic
PPPP
IHANAA LEIJONAT IHANAA !
² Juu eivät ne ole mitään pelanneet mutta eivätpä ole hävinneet kellekkään moneen kuukauteen !
- 0
Istuin takapihalla ja nautiskelin kesäjuomia.Sitten alkoi laulattamaan ja katsoin parhaaksi siirtyä takaisin sisätiloihin. :)
- 0
RIXUROCK rOAAAAAAAAAAAAAAR..
...en jaksanu mennä. : )
- 0
Joo riksurock on nyt käynnissä.En mennyt vaikka täällä asunkin.Täältä saa usein päivän naurut.Varsinkin Mudinskin muistitikku juttu oli hauska.
- 0
Vilttu täällä on kylmä rillattiin ja otettiin pari ja kun lähti fillarilla kotiin paleli.
( Lämpötila 15,0 °C )
- 0
TehBigBunny kirjoitti 27.06.2009 17:45: Vilttu täällä on kylmä rillattiin ja otettiin pari ja kun lähti fillarilla kotiin paleli. ( Lämpötila 15,0 °C )Mieluummin noin ku mun tilanteessa: Oon kipeenä ja on niin helvatan kuuma koko ajan vaikka on kaikki ikkunat ja ovet auki. Päätäkin jomottaa niin että se melkeen räjähtää... Ja huomenna takasi inttii kärsimään. --> taas suihkuun vilvottelemaan ties kuinka monennetta kertaa.
- 0
Tylsää...
- 0
Olen nyt kotiutunut Kreetan reissulta ja myös boksia voidaan luultavasti odotella kotiin lähipäivinä, mikäli Xboxin sivun tilannetietoihin on luottamista. Tiedä vaikka boksi olisi ollut siinä Frankfurtin koneessa, joka tuli laskeutui samoihin aikoihin meidän koneen kanssa.
Olen pysytellyt uutispimennossa F1-rintamalta ja kohta pääsen katsomaan Silverstonen GP:tä. Olen sen verran F1-hullu, että kisa pitää katsoa ennen kuin menen nukkumaan!
- 0
Nipsu perkele tuun huomenna raiskaan sut. Tuun hesaan :D
- 0
Auts!
- 0
Ac3Way kolautti päänsä johonki
- 0
jimmykojootti kirjoitti 28.06.2009 08:11: Ac3Way kolautti päänsä johonkiVuonna -88 nämä!
- 0
Mulle kävi Kreikassa sama, mitä tapahtui vuonna 2006. Menin uimaan kännykkä shortsien taskussa ja nyt se taitaa olla entinen ellei se vielä ihmeen kaupalla virkoa :(. Jouduin taas turvautumaan vuosimallia 2004 olevaan alkeelliseen piuhelimeen.
Enää en jaksaisi ottaa kolmatta kertaa tätä Nokian kolmetuhattajotain-mallista puhelinta käyttöön, niin nyt on kiikarissa Nokia 5800. Se vaikuttaisi olevan loisto-ostos ja esimerkiksi hinta-laatusuhdetta on kehuttu valtavasti. Samassa olisi MP3-soitin, joka kulkisi automaattisesti jatkuvasti mukana sekä Operan nettiselaimen lataamalla netin käyttäminenkin sujuu kohtuullisesti missä vaan.
- 0
Jos mä olisin voortin tallipäälikko niin J-M. Latvala sais kyllä lähtee hakeen uusia töitä. Virheitä saa tehdä mutta ei tyhmiä virheitä, lähes joka kisassa.
- 0
ariko kirjoitti 28.06.2009 13:57: Jos mä olisin voortin tallipäälikko niin J-M. Latvala sais kyllä lähtee hakeen uusia töitä. Virheitä saa tehdä mutta ei tyhmiä virheitä, lähes joka kisassa.Voi hyvä tavaton! Ei ole totta! Nyt oli kyllä pohjanoteeraus Latvalalta! Mitä helvettiä siellä oikein tapahtuu!
- 0
Schimanski76 kirjoitti 28.06.2009 14:06:Aiwot jääty. Taas.ariko kirjoitti 28.06.2009 13:57: Jos mä olisin voortin tallipäälikko niin J-M. Latvala sais kyllä lähtee hakeen uusia töitä. Virheitä saa tehdä mutta ei tyhmiä virheitä, lähes joka kisassa.Voi hyvä tavaton! Ei ole totta! Nyt oli kyllä pohjanoteeraus Latvalalta! Mitä helvettiä siellä oikein tapahtuu!
- 0
tappileipa kirjoitti 28.06.2009 13:48: jos se on se kosketusnäyttö,niin ei kannata..Olen kokeillut kaverin 5800:aa ja se kosketusnäyttö on mun mielestä ihan näppärä.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 28.06.2009 14:29:Tappi puhuu paskaa. Oon nimittäin kuullut, että kaikki super coolit jätkät omistaa 5800:n, eli ''tuben'' !!!!tappileipa kirjoitti 28.06.2009 13:48: jos se on se kosketusnäyttö,niin ei kannata..Olen kokeillut kaverin 5800:aa ja se kosketusnäyttö on mun mielestä ihan näppärä.