- 0
tappileipa wrote: no eihä sielä kohta käy enää ketää jos meno on tollasta!^no, jäähän sinne lauma moderaattoreita, antelevat sitten bännejä toisilleen kun ei o kohta ketään pelaajia ketä bännätä :)
- 2
Forza on paska maa
- 2
RaabForRehab wrote: Forza on paska maano minkäs teet, onhan noita muitakin sivuja kuten nää jos tältä P2P addiktiolta kerkeisi joskus täälläkin kisamaan. pokkasin just FRCle takasin ykkössijan f-statsien no assist P2P LBla. kyllä nyt virtuaalipippeli venyy ja paukkuu :) ei saatana hullun hommaa tää hotläppäys kerran kun siihen kuokahtaa niin siihen näköjään jumahtaa totaalisesti.
- 2
SIL0KKI wrote: no minkäs teet, onhan noita muitakin sivuja kuten nää jos tältä P2P addiktiolta kerkeisi joskus täälläkin kisamaan. pokkasin just FRCle takasin ykkössijan f-statsien no assist P2P LBla. kyllä nyt virtuaalipippeli venyy ja paukkuu :) ei saatana hullun hommaa tää hotläppäys kerran kun siihen kuokahtaa niin siihen näköjään jumahtaa totaalisesti.Hih,hullu se on!!! Jatkakaa! :)
- 1
Ei kun minä olen se hullu, kivasti vähän pään sisällä on mutterit löysällä.
- 1
Schimanski76 wrote: Hih,hullu se on!!! Jatkakaa! :)niin oon mulla on viralliset mottipään paperit, hommasin aikoinani vapautuksen armeijasta ja kai siellä esikunnassa on joku diagnoosi :) ei maistunut intti kun intti-iässä olin teollisuussivouspaskahommissa ja tulot oli 10000mk puhtaana/kk niin en helvetissä mennyt vaihtamaan sitä röökitopan hintaan:) juu ja ajan perkele koko illan ja yön P2Pta, saatana!
- 2
hulluseon wrote: Ei kun minä olen se hullu, kivasti vähän pään sisällä on mutterit löysällä.parempi kymmenen ruuvia löysällä kuin 1 liian tiukalla :)
- 1
Suomi on paska kiekossa, Trials HD veti boxin jumiin, Juha Mieto veikkasi ekan maalin väärin.... Nyt vituttaa....
- 3
Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.
- 0
Schimanski76 wrote: Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.Amatööri !
- 3
Haista sinä punni pitkä vittu.Hymiötä ei tipu perään.
e/Noh,laitetaan ny vähän. :)
- 1
no nyt se myrkyn lykkäs ajoin perkele f-d luokas jonkun radan klizillä. testasin huvikseni mitä höytyy tosta stokkitransmissionista on, joko en osannut tehdä sitä oikein (differentialia ei pystynyt säätämään)tai oli väärä rassi johon sitä testasin=jos se toimii vaan joissain rasseissa?
- olis pitänyt kokeilla tesdrvivessä tota.
ajoin f-d luokassa jollain radalla 1-2 aikaa muttei o harmainta aavistustakaan mikä rata,luokka/rassi. ja tosta tulee pänni vortsaan.
hohhoi toi ei ollut chen mukaan "showstopper" & nyt tuloo permabänni. montakohan kymmentä tuhatta/sataa tuhatta bänniä tulee kun ne jotka ei tiä tuunaksista hevonvittuu ovat latailleet noita storefronteista eivätkä tiä että huristelivat glizillä. vähän epäreiluu.
toivottavasti kun ne näkevät paljon noilla stokkitrannyilla on ajeltu niin tyytyisivät putsaamaan pelkän LB, on nimittäin relassa 1 tai 2 muutakin jotka on ajelleet tolla klizillä. tietämättä että se on klizi. lähettivät rassin mulle, testasin saako siihen saman curb weightin saman launchin saman heppamäärän jne muttei saanut eli parille rela-ukolle tuloo pänni. voihan saatana.
jaa juomisesta höpistään, kolan litkuu täs kittailen :) saamarin juopot hyihyi viina on myrkkyy!
ja tuplahymiöt :) :) kun simankal o näköjään menkat eikä antanut ku yhen hymiön..
- 0
Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!
- 0
No on kyä ollut menkat koko päivä,tuppaa vaan vuotamaan väärästä päästä tämä setä.Mie en oo hotläpännä oikein missään eli tuskin tuloo pänniäkään.Mikä auto se oli,ookkonää lähettänä sen mulle joskus?Oonko mie saana pännin jumaaaalauutaaa silokkii!!!!!!! :) :)
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!jaa-a olen tunnettu säheltämisestä ja koheltamisesta. ei o simakalle pännii tulos ja en o lähetellyt/myynyt tai antanut kellekään glizii, TJP ja joku lähetti mulle glizirassin kun ihmetteli että miten vitussa se noin lujaa kulkeepi. sain saman curb weightin saman heppamäärään mut launchia en saanut millään ilveellä samaksi= stokkitranny glizi..
- 0
Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!
- 2
El PiNk DeViL wrote: Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!Se on varmaan K12.
- 0
Schimanski76 wrote: Se on varmaan K12.HAHA !
- 0
Schimanski76 wrote: Se on varmaan K12.Mä haluan K18 juttuja!!!