- 0
Forum - Off-topic
EASHL -joukkuea! [NHL09]
Noniin! (JA otsikossa tietenkin kämmäys :z)
Täältä näköjään löytyy sen verran änäriä pelaavia, että pistetäämpä tiimi pystyyn!
Joukkueen nimi täytyy päättää. Kuin myös kaikkien pelipaikat, ketkä nyt sitten tuleekaan pelaamaan :)
Iteltä ei hirveästi löydy kokemusta EASHL-jutuista, mutta äkkiäkös sitä ottaa oppii.
*Kaikki joilta löytyy NHL09, MUKAAN vaan! Ei tarvitse olla mikään pro-peluri!*
*THE FRC*
Pelaajat:
Leetpotta - OH/KH
Ac3way - OP/VH
Schimanski76 - VP/VH
Villek00 - VH/KH
Eeegac - OP/VP/MV
knoivari - P/H
j4nne - P/H
markki - H
- 0
THE FRC
Oikean pakkina on kokemusta noin 80 ottelua. LW voi olla varavaihtoehto.
- 0
Mukana.Noin viikon päästä saan pelin takaisin lainasta,sitten pitää vähän reenata näppäintoimintoja uudestaan.Pee ö poroa lähinnä pelannut ja joitain satunnaisia livematseja huonolla menestyksellä.
Voisin olla vaikka vasen laituri tai vasen pakki,mitään kynäilyä kun en kuitenkaan harrasta.Tai siis en osaa,mie oon niin Saipa. :)
- 0
Mukana... paikka VH / KH
- 0
Messis, OP/VP.
- 0
Tein joukkueen THE FRC ja lähetin kutsut.
- 0
Kiitän!
- 0
Mukana oon. Kaikki muut paikat paitsi veskari.
- 0
Voin kans pelaa mokena jos o tarviz.
- 0
jees. änäri löytyy... reilu 1000 ottelua takana livessä. kaikki pelipaikat käy paitsi mokke... mieluummin hyäkkäys päässä... :)
- 0
millo pelei
- 0
Jos porukkaa paikalla ja innostusta pelata niin millon vaa :D
- 0
Tänään illalla vois kattoo jos kerkee vielä pelaa...
- 0
Futista tulee, hei Ville skarppaa nyt vähän!
- 0
Ac3Way kirjoitti 24.06.2009 18:31: Futista tulee, hei Ville skarppaa nyt vähän!No tsori hei!
- 0
Määkin voisin tulla mukaan, vaikkapa hyökkäyspäähän tai mihin nyt yleensäkkin pääsee. (jos viellä pääsee)
Peli ei ole ollut kun vasta kaks päivää, mutta änäri kokemusta on tullu otettua
07 parissa monta tuntia.
- 0
Raabi laittoi mulle viestiä, ettei pääse just netin ääreen, mutta kun kerroin tästä, niin pyys että ilmottaisin sen joukkueen hierojaksi.
Ja Miqqe tahtois olla jääkoneen kuljettaja.
j/k
- 0
Tarvittaisiin cheerleadereitä.
- 0
Joo!
Jos löytyy monta hyvännäköistä, niin mä voin toimia niiden valmentajana (cheerleadereiden).
- 0
IL3 kirjoitti 27.06.2009 07:55: Joo! Jos löytyy monta hyvännäköistä, niin mä voin toimia niiden valmentajana (cheerleadereiden).IL3stä tulee hjuva cheerleader.