Forum - Off-topic

Isku vinkit ;)

Finski fani

Finski fani 08.10.2009

  • 0
Eli on sellanen ongelma, kun lähikaupan kassalla on mukava ja kaunis neitonen ja sen haluaisin pyytää ulos, mutta kun ei olla oikein mitään puhuttu niin ei se varmaan onnistuis, jos vaan sanoa töksäyttäisin, että lähetkö kahville tai jotain. Elikä miten kannattaisi toimia tällaasessa tapauksessa? djrunkkarin antama neuvo on ehkä hiukan liaan suorasukainen mun makuun, eli hän ehdotti, että sanon vaan, että sulla on kivat tissit. Suomen mafia ja bi-sexuaali djrunkkari kehottivat minua tekemään tämän ketjun.
EvoBobber

EvoBobber 09.10.2009

  • 0
Menet vaan ja töksäytät. Ainakin oma avokki lähti suosiolla mukaan kassalta kun rohkeasti kysäisi ;)
warcryFIN

warcryFIN 09.10.2009

  • 0
Tissit toimii aina
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009

  • 0
Pieni kevennysä alkuun ja sitten koukut kiinni !
Arsestaja

Arsestaja 09.10.2009

  • 0
On oma ittensä.Ei haittaa vaikka jännittää.Rohkeasti vaan kysymään.
Finski fani

Finski fani 09.10.2009

  • 0
Juu kiitosta vaan avuista. Kaipa tässä joku päivä vois lähteä taas kauppaan, jos vaikka tuuri kävis...
Schimanski76

Schimanski76 09.10.2009

  • 1
Vahvasti juopuneena menet sinne kauppaan,isket mäyräkoiran ja perhepakkauksen kortonkeja liukuhihnalle ja tokaset pimulle: "Laita beibe se kassa kiinni ja lähde tosimiehen matkaan!!!" EIIIHH! Jumaleissöön!! EIIhh näin!! Kyllä se on vaan rohkeasti kysyttävä,muista huomioida ainakin seuraavat seikat: -Ole selvinpäin(ainakin suunnilleen) -Tarkista/varmista ettei kassalla ole muita asiakkaita,voit vähän vaikka kytätä hyllyjen välissä ja paukahtaa kassalle,kun reitti on selvä. :) -Juttele mukavia ja lämmitä tunnelmaa. -Ole oma itsesi,yritä ainakin. -Jos ei natsaa,älä pety.Naapurikaupan tytöllä saattaa olla vieläkin kivemmat tissit.
djrunkkari

djrunkkari 09.10.2009

  • 0
hihi:)
Makau

Makau 09.10.2009

  • 0
Tai sit vaan käytät näitä:
RaabForRehab

RaabForRehab 09.10.2009

  • 1
Karjaset korvaan niin lujaa kun palkeista lähtee: "NYT HUORA ARPI AUKI TAI TUUN KYLJEST
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009

  • 0
Sixpäkki hihnalle ja tokaset jotta: "Soot nätti. Tuukko sää mun eukoksi ?"
markki

markki 09.10.2009

  • 0
Schimanski76 kirjoitti 09.10.2009 08:46: Vahvasti juopuneena menet sinne kauppaan,isket mäyräkoiran ja perhepakkauksen kortonkeja liukuhihnalle ja tokaset pimulle: "Laita beibe se kassa kiinni ja lähde tosimiehen matkaan!!!" EIIIHH! Jumaleissöön!! EIIhh näin!!
Kyllä meijän kaupassa viimeks tollei kysynyt sai porttikiellon. Mutta eipä ukko kyllä mikään komia ollutkaan, kun yritti kaupassa neitä votkotella. Hais paska kolmen metrin päähän. :D
Pottae

Pottae 09.10.2009

  • 0
"You turn my software to hardware!" ..eiku?
kurppak

kurppak 09.10.2009

  • 0
Voi poikia, nää on näitä ikuisuuskysymyksiä, joihin olen itsekkin yrittänyt etsiä vastausta. Helpoitenhan se käy niin, että sun luokse tullaan kosiolle. Tosin se ei ainakaan omalla kohdalla tällä naamalla ja ruumiinrakenteella ole mahdollista, joten on keksittävä itse jotakin. Aina on kivaa retostella omilla saavutuksilla oli ne sitten ylinopeussakot, omat pesissaavutukset tai Forzan TrueSkill. Tosin se voi antaa hieman ylimielisen kuvan, mutta ainakin eukko saa tietää kuinka kova panomies sitä ollaan. Mut jos ei naama ole kunnossa niin vaikeeks menee. Ainahan sitä puhutaan että huumorintaju jne ois kiva piirre, mut kylhä toi naama korvaa nuo muut puutteet. Eli plastiikkakirurgille jos ei muuten, perkele.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009

  • 3
"Jos mä en olisi näin ujo niin pyytäisin sua treffeille"
IL3

IL3 09.10.2009

  • 0
TehBigBunny wrote 10/09/2009 @ 12:12: "Jos mä en olisi näin ujo niin pyytäisin sua treffeille"
"..ja pian puutarhassa vilisti jo useampikin pieni pupun poikanen." :D
TehBigBunny

TehBigBunny 09.10.2009

  • 0
IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:07:
TehBigBunny wrote 10/09/2009 @ 12:12: "Jos mä en olisi näin ujo niin pyytäisin sua treffeille"
"..ja pian puutarhassa vilisti jo useampikin pieni pupun poikanen." :D
*JUMAAALAAUTA poijjes mu' puutarhasta !*
IL3

IL3 09.10.2009 (edit 09.10.2009)

  • 1
Se tulee menemään näin: *FinskiFani*: "__kröhm.. Moi, haluisitsä lähtee kahville joskus?__" *Kassatyttö*: "__Mä en juo kahvia__" *FinskiFani*: "__aha.. öö... noh.. mites viin-- tai, unohda koko juttu!!__" *Häipyy kaupasta ovet paukkuen, tippa linssissä ja unohtaa ostokset kassalle* *Palaa hetken kuluttua juosten, nappaa kassan päädystä, jo maksettujen ostostensa joukosta, ainoastaan sixpäkin kainaloonsa, jättäen muut ostokset kauppaan ja häipyy ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään* Kassatyttö: "__No höh, aina ne häipyy ennen ku ehtii sanoo ettei huvita juoda mitään, kunhan harrastettais vaan villiä seksiä..__" Koska, eihän sitä koskaan tiedä ;)
warcryFIN

warcryFIN 09.10.2009

  • 0
Vedät samalla lailla kun nuo selostajat tossa videossa, ei voi mennä pieleen http://www.youtube.com/watch?v=LsMv1wyVOU8&feature=related DORI DORI DORI DORI DORI DORI DORIFTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
SIL0KKI

SIL0KKI 09.10.2009

  • 0
IL3 kirjoitti 09.10.2009 15:34: Se tulee menemään näin: *FinskiFani*: "__kröhm.. Moi, haluisitsä lähtee kahville joskus?__" *Kassatyttö*: "__Mä en juo kahvia__" *FinskiFani*: "__aha.. öö... noh.. mites viin-- tai, unohda koko juttu!!__" *Häipyy kaupasta ovet paukkuen, tippa linssissä ja unohtaa ostokset kassalle* *Palaa hetken kuluttua juosten, nappaa kassan päädystä, jo maksettujen ostostensa joukosta, ainoastaan sixpäkin kainaloonsa, jättäen muut ostokset kauppaan ja häipyy ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään* Kassatyttö: "__No höh, aina ne häipyy ennen ku ehtii sanoo ettei huvita juoda mitään, kunhan harrastettais vaan villiä seksiä..__" Koska, eihän sitä koskaan tiedä ;)
paskat. suoraa toimintaa : "kyrpä suuhun ja kirveellä päähän"! ex-kitaransoiton-opettajani joka aikoinaan soitteli sleeppareissa kertoi että noin naisia isketään .ei ole tietoa käyttikö herra lanseeraamaansa menetelmää itse vai ei:)

Write a post

Sign in to post a post.