Forum - Off-topic

Isku vinkit ;)

Schimanski76

Schimanski76 14.11.2009

• 0
Finski fani kirjoitti 14.11.2009 11:51:
RaabForRehab kirjoitti 14.11.2009 11:25: Nyt vaaditaan Finskiltä update tilanteeseen!!! Onko lohjennu jo?
Pahoittelen, ei ole edes käynyt mielessä tässä viimeaikoina. Hyvä kun muistutit...
"ei ole edes käynyt mielessä tässä viimeaikoina" Olen erittäin huolestunut. Aina pitää olla mielessä. Kivasti. http://www.youtube.com/watch?v=o_kLRCQVCRo
Finski fani

Finski fani 26.12.2009

• 0
kirves wrote: Eikö siltä kassalta ole vieläkään haettu bonuksia? Nyt menet ja sanot sille "haluaisin klikata sinua hiiren vasemmalla". Toimii.
Niin sori, on pitänyt pistää updatea jo monta viikkoa, mutta se on jäänyt joulu kiireiden alle. Eli ei siitä mitään tullut... =( Ei ole näkynyt neitosta moneen viikkoon kassalla. Olin niin hias... Pitää nyt kuitenkin pitää silmät auki, jos se vaikka tulis takaisin tässä joulun jälkeen.
Schimanski76

Schimanski76 28.02.2010

• 0
Joko Panoxset ovat johtaneet kohti hurjia seksiseikkailuja ja ihmisnussimissessioita? Onko rakkautta ilmassa?Onko kaik mänt?Tuunko mie Lahteen puhuttamaan sen mimmin siulle?Jotakin pitää nyt Tuulikki tehhä,jotain rotia tähän hommaan!!!!!
RaabForRehab

RaabForRehab 08.03.2010

• 0
Any updates ?!? Onks mitää? Pillutouhuja?
Finski fani

Finski fani 08.03.2010

• 1
Eipä ole onnistanut... =( Yks oli tähtäimessä, muttei siitä(kään) varmaankaan mitään tule. Moon niin huono naisten kanssa...
RaabForRehab

RaabForRehab 13.03.2010 (edit 13.03.2010)

• 1
Sama. :D Mikähän siinä on, kun muutama vuos sitten naiset vonkas multa, mutta nykyään ne kiertää kaukaa :D En oo ees lihonu yhtään :D
Finski fani

Finski fani 13.03.2010 (edit 13.03.2010)

• 1
RaabForRehab wrote: Sama. :D Mikähän siinä on, kun muutama vuos sitten naiset vonkas multa, mutta nykyään ne kiertää kaukaa :D En oo ees lihonu yhtään :D
Ole ilonen, että sulta on ees joskus vongattu. On edes muistoja tallella. Multa ei koskaan oo vongattu, vaan aina on pitäny ihan hirveesti tehä töitä... On se epäreilua! Mäki haluun pillun, niin olis helpompaa saada... Eiku nyt joku on pielessä... unohtakaa toi...
warcryFIN

warcryFIN 13.03.2010

• 1
LOL joku pillu :D joo oon hiljaa...
IsmoKovero

IsmoKovero 13.03.2010

• 0
Anna mullekin tai mä käräytän sut. Ja saanti on varma! Ainakin seurahuoneelta..
IL3

IL3 13.03.2010

• 2
Käyttäydy kuin varattu, niin saat työntää rumimpia pois. Nimimerkillä "Miks ei ollu vastaavaa vientiä ku olin sinkku"
RaabForRehab

RaabForRehab 13.03.2010

• 2
Oon yrittäny, mut ei sitä voi feikata.. Kai ne naiset jotenkin näkee päältäpäin, että "Toi on selkeesti niin masentunu, että sen on pakko olla varattu" :D Laivalla lainasin jopa kaverin vihkisormusta, ei pelannu :D
Northg7

Northg7 11.04.2010 (edit 11.04.2010)

• 2
ediit: jahas, olinkin jo kirjoittanut tänne. Samat jutut :)
hulluseon

hulluseon 11.04.2010

• 0
No nyt tälläisenä maan päälle palauttavana kommenttina että loppu pelissä joutuu kuitenkin huutamaan parvekkeelta jälkeen: "Älä nyt pienestä suutu" tai jotain...
IL3

IL3 13.12.2010

• 2
hulluseon wrote: No nyt tälläisenä maan päälle palauttavana kommenttina että loppu pelissä joutuu kuitenkin huutamaan parvekkeelta jälkeen: "Älä nyt pienestä suutu" tai jotain...
Vai "Älä nyt MUN pienestä suutu" ? XD
DarkWarjo

DarkWarjo 13.07.2011

• 0
Täähä oli hyvä ketju... raapustanpa muistiinpanoja. Perjantaina kivasti sitten kokeiluasteelle. Sunnuntaina sit itketään ku on musta silmä ja käsi poikki? :D
TehBigBunny

TehBigBunny 13.07.2011

• 2
DarkWarjo wrote: Täähä oli hyvä ketju... raapustanpa muistiinpanoja. Perjantaina kivasti sitten kokeiluasteelle. Sunnuntaina sit itketään ku on musta silmä ja käsi poikki? :D
Ja jos olet Sfäiskiä kuunnellunna niin´o skeittilauvvan jäläki ohtassa.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.07.2011

• 0
Hmm.. skeittilauta ottassa? mitähän se sfäiski.. No ei, noi Raabin aikaisemmat ehdottelut kuulosti jotku vallan näppäriltä. Potku munille piristää kummasti.
vaiski75

vaiski75 21.07.2011

• 4
kirves wrote: 1) Mene kauppaan. 2) Osta useita ruokatarvikkeita, mielellään sellaisia joiden valmistaminen vaatii mahdollisimman paljon vaivaa ja aikaa. 3) Kassalle päästyäsi olet laittanut puhelimesi valmiiksi soittoäänivalikkoon ja vapautat soittoäänen soimaan ja feikkaat puhelun. "Moi äiti" "Ai jaa, no mut mitäs mä sit teen?" "No, kivaa matkaa kuitenkin". 4) Ostoksia maksaessa sanot kassaneidille "Et sä viittis lähtee meille tekee näistä ruokaa, kun mun äidille tuli äkillinen työmatka?" 4.5) Ruoan valmistuessa kirjaudut Xbox Liveen ja Partyyn, kehut kaikille että kohta on maha täynnä ja kassit tyhjät. Vedät ehkä odotellessa jupen kanssa Maplella DORIIIIFFFTTOOOOO ja huudat sitä niin saatanan kovaa. 5) Kotona vilautat bonuskorttia ruokailun jälkeen ja kysyt saisko tällä jotain ekstraa. Eiköhän se näillä lähde ja jos ei niin sitten ranteilla. (Voisit tosin toisaalta katsoa sopivan välin, kertoa emännälle suoraan et oot jo hetken ihmetellyt uskaltaisiko sua vaikka kahville pyytää ja nyt sitten päätit, että uskaltaa.)
Meinasin kirjoittaa tänne jotain, mutta sitten näin tämän.. Vilttu, mulla on Kirvestä ja hänen hyvin leikkaavaa päätänsä aivan järjetön ikävä! ^Tarvitsen nyt muutaman oluen ja nenäliinoja, ehkä sitten kirjoitan lisää..^
DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011

• 2
vaiski75 wrote: Meinasin kirjoittaa tänne jotain, mutta sitten näin tämän.. Vilttu, mulla on Kirvestä ja hänen hyvin leikkaavaa päätänsä aivan järjetön ikävä! ^Tarvitsen nyt muutaman oluen ja nenäliinoja, ehkä sitten kirjoitan lisää..^
Kyllä, Kirves! heeno mies!
vaiski75

vaiski75 21.07.2011

• 1
Nyt on nenäliinat loppu ja kalsaritkin on laitettu pesuun.. EI. Me ei isketä mitään naisia, vaan ihan rohkeasti hakataan sitä päätä seinään ja kerrotaan tästä kaikesta sille ruskealle-pullolle.. Eikös joo? Sfäiski on oikeasti kaikkein huonoin kertomaan näistä asioista.. Aina se on ollut väärän naisen kanssa ja siinä sivussa sitä on taottu otsaan ties millä.. Siistii? Jotain kertaamista tässä nyt on mielessä: Pelkällä tuijottamisella teet itsestäsi Pellen. Ne daamitkaan ei ole ajatusten lukijoita, joten se on pakko kertoa mitä tahtoo. Todella moni daami ajattelee, että se mies tekee aloitteen. Se että jollain on minihame, niin ei tarkoita samaa yöpaikkaa.. Eli: Pyri lähelle. Ole oma itsesi, etkä panikoi vaan yrität puhua normaalisti. Älä missään nimessä ehdottele mitään tuhmaa tässä vaiheessa, vaan puhu elämästä yleensä. EIKÄ PUHUTA pelaamisesta, autoista, entisistä naisista tai mitä kaveri teki viime viikonloppuna. Älä mökötä, vaan nautit sen hetkisestä tilanteesta ja yrität pysyä tilanteen tasalla. Tilanteen edetessä voit sanoa kauniiksi tai fiksuksi, mutta sekin pitää tehdä varoen ja yrität kivasti lukea ilmeestä viestejä.. Eron hetkellä olisi fiksua kysyä, että nähdäänhän me toisenkin kerran? Tiivistettynä oli tuo kivasti ja minähän en noin tee..

Write a post

Sign in to post a post.