- 0
Forum - Off-topic
Isku vinkit ;)
Hahah! Ihan mahtavia juttuja on kyllä tullu.
Kyllä näillä jos millä vaativinkin neitonen lähtee mun mukaan. Sunnuntaina koittamaan, kun ei ehdi aikaisemmin, kun huomenna on vähän juhlan poikasta intin päättymisen kunniaks...
- 0
SIL0KKI kirjoitti 09.10.2009 15:55: paskat. suoraa toimintaa : "kyrpä suuhun ja kirveellä päähän"! ex-kitaransoiton-opettajani joka aikoinaan soitteli sleeppareissa kertoi että noin naisia isketään .ei ole tietoa käyttikö herra lanseeraamaansa menetelmää itse vai ei:)Tuossa voi sattua aika pahasti ...
- 0
kirves kirjoitti 09.10.2009 16:18: Kun intti nyt on suoritettu, niin periaassa voisit käyttää siellä opittuja taitoja. - Juokset kassan ohi, huudat viheltää ja mahalleen - Istut kassatiskille särmästi ja huudat MINUUTTI! - Ryntäät kauppaan sisään ja huudat SARJA SARJAAA SAARJAAAAA!Pahoittelen, en osaa tuollaisia asioita. Olin laivastossa. ;)
- 0
VIIDEN METRIN V
- 0
Eiku laivasto tyylillä: Nyt kun ei ole mitään tekemistä, voitte kaikki mennä vaikka nukkumaan tai kahville. Takaisin tulette parin tunnin päästä...
Te kassaneiti voitte liittyä minun seuraani.
- 0
Finski fani kirjoitti 09.10.2009 16:22:kirves kirjoitti 09.10.2009 16:18: Kun intti nyt on suoritettu, niin periaassa voisit käyttää siellä opittuja taitoja. - Juokset kassan ohi, huudat viheltää ja mahalleen - Istut kassatiskille särmästi ja huudat MINUUTTI! - Ryntäät kauppaan sisään ja huudat SARJA SARJAAA SAARJAAAAA!Pahoittelen, en osaa mitään. Olin laivastossa. ;)
- 0
Finski fani kirjoitti 09.10.2009 16:10: Hahah! Ihan mahtavia juttuja on kyllä tullu. Kyllä näillä jos millä vaativinkin neitonen lähtee mun mukaan. Sunnuntaina koittamaan, kun ei ehdi aikaisemmin, kun huomenna on vähän juhlan poikasta intin päättymisen kunniaks...Sunnuntaina olet siis niin rapuloissasi ettei iskuyrityksestä tule mitään,se on varma.Maanantaina voi olla jo liian myöhäistä,joku nappaa sen vielä välistä. Huomenna menet! Tai nyt! NYT HETI!!!
- 0
Armeija-juttu arkku on avattu.
Kerron vaan yhden.
Meillä oli tuvassa yksi kaveri joka ei oppinut Teitittelemään yhdeksässä kuukaudessa. Skabbaritkin antoivat periksi.
Terveisiä vaan Hirvoselle.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 09.10.2009 17:13:Finski fani kirjoitti 09.10.2009 16:22:kirves kirjoitti 09.10.2009 16:18: Kun intti nyt on suoritettu, niin periaassa voisit käyttää siellä opittuja taitoja. - Juokset kassan ohi, huudat viheltää ja mahalleen - Istut kassatiskille särmästi ja huudat MINUUTTI! - Ryntäät kauppaan sisään ja huudat SARJA SARJAAA SAARJAAAAA!Pahoittelen, en osaa mitään turhaa. Olin laivastossa. ;)
Schimanski76 kirjoitti 09.10.2009 17:14:Kyllä se vielä sillon on saatavilla, ja jos ei oo, niin teen kaiken mitä ootte neuvonut, putkeen, niin kyllä jättää miehen ku miehen =DFinski fani kirjoitti 09.10.2009 16:10: Hahah! Ihan mahtavia juttuja on kyllä tullu. Kyllä näillä jos millä vaativinkin neitonen lähtee mun mukaan. Sunnuntaina koittamaan, kun ei ehdi aikaisemmin, kun huomenna on vähän juhlan poikasta intin päättymisen kunniaks...Sunnuntaina olet siis niin rapuloissasi ettei iskuyrityksestä tule mitään,se on varma.Maanantaina voi olla jo liian myöhäistä,joku nappaa sen vielä välistä. Huomenna menet! Tai nyt! NYT HETI!!!
- 0
Ja tarkat raportoinnit sitten sunnuntaina. "Työntö, veto ja ravistus".
- 0
eläkä juo liikaa tai voi käydä kohtalaisen nolo tilanne kun sänkykammarin puolelle siirrytte :)
nimin : itselleni on käynyt noin, kyllä hävetti:(
- 0
Nosta lippu salkoon - Kai Hyttinen
Kun tuo soitetaan ennen 'lähtöä' iloisin mielin, niin ei pitäisi olla minkäänlaisia paineita.
Olla oma itsensä; klisee, se on totuus. Ihan sama mikä on naama.
Jos tulee pakit, niin soitat:
Kai Hyttinen - Naiset
- 0
Ei ollut neitonen vuorossa. ;_; Huomenna uusiksi...
- 0
Tänään oli neitonen kaupassa, mutten pystyny muuta kuin vähän höpisemään turhia, mutten vaan saanu kakastua sitä oleellista osaa... ;_;
Jos seuraavalla kerralla sitten sais suusta ulos muutakin ku tyhjänpäiväistä sopertamista.
- 0
Finski fani kirjoitti 12.10.2009 10:49: Tänään oli neitonen kaupassa, mutten pystyny muuta kuin vähän höpisemään turhia, mutten vaan saanu kakastua sitä oleellista osaa... ;_; Jos seuraavalla kerralla sitten sais suusta ulos muutakin ku tyhjänpäiväistä sopertamista.Rohkaisu ryyppy auttaa tuohon ongelmaan.
- 0
Mudinski kirjoitti 12.10.2009 11:07:Pitää alottaa jo nyt huomista varten. -->Finski fani kirjoitti 12.10.2009 10:49: Tänään oli neitonen kaupassa, mutten pystyny muuta kuin vähän höpisemään turhia, mutten vaan saanu kakastua sitä oleellista osaa... ;_; Jos seuraavalla kerralla sitten sais suusta ulos muutakin ku tyhjänpäiväistä sopertamista.Rohkaisu ryyppy auttaa tuohon ongelmaan.
- 0
Kyllä se vaan taitaa vaatia melkosta rohkeutta tuo, no ens kerralla uudestaan.
- 0
Finski fani kirjoitti 12.10.2009 10:49: Tänään oli neitonen kaupassa, mutten pystyny muuta kuin vähän höpisemään turhia, mutten vaan saanu kakastua sitä oleellista osaa... ;_; Jos seuraavalla kerralla sitten sais suusta ulos muutakin ku tyhjänpäiväistä sopertamista.(Y) kyllä se siitä :PP
- 0
Ja esittäessäsi pyynnön, muista katsoa muualle(kin) kuin tisseihin :P
- 0
warcryFIN kirjoitti 12.10.2009 13:00: Ja esittäessäsi pyynnön, muista katsoa muualle(kin) kuin tisseihin :PO.o Eli siis mihin?