- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Potta menee kotiin treenaamaan :D
- 0
jupe wrote: Potta menee kotiin treenaamaan :DKyllä :----D ..vituiks se sitten meni :-D
- 0
Ei ollu Potalla kartat tarpeeks tuttuja eikä kanttarellitkaan maistunu..
- 0
jupe wrote: Ei ollu Potalla kartat tarpeeks tuttuja eikä kanttarellitkaan maistunu..Ei maistunu ei.. Lähdössä vasta huomasin että kytkin on toisessa nappulassa. :(
- 0
http://www.assemblytv.net/
- 0
SaDDaM oiko... =( No eiii kovaa veti kyllä molemmat... FinProta vastaan kun on pelannut niin tietää, että ne vetää ihan helkutinmoista kyytiä...
Tekkeniä seuraavaks...
- 0
kolme kiekkaa jes!:D ja 1vs1 :s
- 0
djrunkkari wrote: kolme kiekkaa jes!:D ja 1vs1 :sKunnon vitsi koko kisa
- 0
Montako osallistujaa tossa kisassa oli?
- 1
10 osallistujaa listoilla, mutta 6 tuli paikalle.
- 0
Mones sä potta olit?
- 0
Finski fani wrote: Mones sä potta olit?Hävisin ronssifinuulissa, eli neljäs :p
- 0
Tuliko mitään palkintoja?
- 0
Palkintoja ei ole vielä jaettu, mutta tuskin tulloo mitään..
///Hookkis: luulivat että ajan tomaatilla, vaikka manuaali+klutsi oli käytössä :p
- 0
Viestiä tuli että ajoit automaatilla ja päin pershettä :D Oon kyl kesällä mukana jos on forza turnaus.
- 0
ei voinu keksii parempaa pikkaa ku joku vessa minkä näkösii ne oli? joku blondi ja sellane ruskeehiusinen emopoika En kyllä pannu ketään :DD kiitos nauruista.
mä hajoon :'D
- 0
djrunkkari wrote: ei voinu keksii parempaa pikkaa ku joku vessa minkä näkösii ne oli? joku blondi ja sellane ruskeehiusinen emopoika En kyllä pannu ketään :DD kiitos nauruista. mä hajoon :'DSiis mitä häh?!?
- 1
jokku jauhaa paskaa et panin eilen vessas sakkolihaa :D:D
- 0
Mitä jos se ketä kävit lykkii oliki oikeesti jailbait vaikka toisin väittikin? :P
- 1
Miqqe wrote: Mitä jos se ketä kävit lykkii oliki oikeesti jailbait vaikka toisin väittikin? :P+1 !!! Aina pitää tarkistaa paperit jos epäilyttää.. :D