- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Itteasiassa köyhää oli naispuoli. Kun ei ollut maahantuojat esillelaittajina, niin oltiin säästetty hyvissä perseissä ja tisseissä :(
- 0
kirves wrote: Onko sulla Raabi crossipyörä myös?Ei oo, mutta crossi/sporttimönkijän ostin juurikin. Laittelen kuvia kunhan saan haettua sen uuteen kotiin :)
- 0
Armin van Buuren 12.3. Vantaa Onnelassa ?
- 0
Holy crap!!!
- 0
Meni jo. Ostin jo lipun. Joku ukko mikä soittaa konemusiikkia. Heräteostos. Kun kävin kattoo Sashin, niin käyn sit vissiin AVB:kin :p
- 1
Finski fani wrote: Metallia ei voita mikkään!!!Kuka on kehdannut antaa miinusta!!! >:(
- 0
Northg7 wrote: MP-messuilla taisi kuitenkin olla myös silmänruokaa ;) Kovasti käsittääkseni on tänäkin vuonna ollut suosiota messuilla. Näkyykö muuten teillä tällä hetkellä 4SportPro -kanava? Kanavan tiedotuksen mukaan sen pitäisi näkyä kaikille ilmaiseksi, mutta juuri kuulin, ettei Kuopion alueella näkyisi(?) Liekkö vika sitten jossain muualla, tai alueita vasta aktivoidaan. Super Bowlia meinaavat näyttää klo. 01 alkaen. e: Siis täällä Hki-alueella näkyy ainakin jo.4Sport on ilmainen kaikkialla, mutta ei näy Turun alueella TurkuTV:n takia. Sieltä ei tule Super Bowlia. 4SportPro on maksullinen kanava, joka näkyy kaikkialla. Sieltä tulee Super Bowl ja se avataan kaikille näkyväksi ilman korttia. Useimilla on jostain syystä näkynyt kanava ilman maksukorttiakin ilmaiseksi. Eli siis Super Bowl näkyy, jos vain 4SportPro löytyy kanavalistasta. Itsellänihän on PlusTV, jossa on myös 4SportPro. (Huomioikaa, että jotain rajoituksia voi olla riippuen sijainnista. Kuten Turussa.)
- 0
Vitun Turku sanon minä.
- 0
Jusbazon wrote: Vitun Turku sanon minä.No näkyy sentään Super Bowl Turussakin 4SportPro kanavalta.
- 0
punnyy! kato viestit oon toheloimassa puusetä paskaksi XD
- 0
Ac3Way wrote: No näkyy sentään Super Bowl Turussakin 4SportPro kanavalta.Ai se sentään näkyy, no hjuva.
- 0
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/10591/Forzan-tekijoilla-tyon-alla-seuraava-iso-juttu/
Mikä yllätys ?
SUPER BOWL XLIV
- 0
Forza murtomaahiihto?
- 0
"Kuinka edetään kilpa-ajopelistä autopeliin ja siitä elämäntavaksi?" elikö arcade kaahailua ja välillä ajellaan pillurallia pitkin nyy joorkin katuja, pongaillaan muijia ja vältellään poliiseja???? jotenkin haiskahtaa lauseen muoto/sanavalinnat "...kilpa-autopelistä autopeliin..." kakilta
- 0
Mä veikkaan että kehittelevät sitä liiketunnistimella toimivaa ohjausta tuohon :)
- 0
Kirves!!! Kohta lähtee Endeavour matkaan! 27 min laukaisuun.... Kaikki kahtomahan!!
- 0
Mistäs semmosta näkee??
- 0
"Täältä":http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
- 0
villek00 wrote: Mä veikkaan että kehittelevät sitä liiketunnistimella toimivaa ohjausta tuohon :)no se vois olla mielenkiintoinen ja kokeilun arvoinen juttu:) nyt kyllä näyttää siltä, ettei tuolla poksilla tarvii kokeilla mitään, kun ei suostu asema lukemaan(rutisee vaan 2 kertaa (eka lyhyempi ja toinen on pitempi rutina)). Jos vaikka tulis unon sm-sarja...
- 0
Pikku pähkinä.
!http://f.imagehost.org/0392/p_hkin.jpg!