Forum - Off-topic

Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Finski fani

Finski fani 31.07.2010 (edit 01.08.2010)

  • 3
Schimanski76 wrote: Puhutko sarjoista vai putkista? Tuu joskus Skimanskin Method-Putkisto leirille.Sillä leirillä pankkitili on aina pakkasella ja maksa huutaa Hoosiannaa.Rosbergin Keijolta otetaan vekkulia ja Galati on kuskina.
Ei tuollaisseen höykytykseen kyllä herkiä mennä kovin moni. Jos lähetetään Väiski edeltä ja katotaan kuinka se pärjää. Larppinen lähetettäis muuten, mutta se veis vaan Skimmyn muutenkin vähäset naiset.... // Anti-off-topic-edit: Katon Top gear Vietnam speciaalia. Jezza isn't happy right nao... =(
TehBigBunny

TehBigBunny 01.08.2010

  • 3
Siulla meni myötätuuli ja laitamyötäinen sekasin.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.08.2010 (edit 01.08.2010)

  • 0
Kävinpäs katsomassa tollasen disney lällyn ku Noidan oppipoika, vaikka se kylläkin oikeasti suomennettais velhon oppipoika, vittusaatana ku o vaikeeta noil suomentajilla, miten voi black hawk down olla Isku Mogadishuun?! VITTU! Noh, leffa oli ihan ok, hassuja jippoja ne velhot keksii, ne o vähä ku jedei ilman lazormiekkaa, eikä se pahiskaa ollu yhtää dork warjo... darth vaderin näköne.
Ac3Way

Ac3Way 09.08.2010

  • 3
Shot Em Up tuli äsken katsottua. Asiallinen elokuva, vaikka ennen katsomista oli ajatuksissa elokuvan olevan ihan paska. !http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20070904/425.shoot.em.up.090407.jpg! Kick Start My Hart, Overkill!!!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.08.2010

  • 0
Ac3Way wrote: Shot Em Up tuli äsken katsottua. Asiallinen elokuva, vaikka ennen katsomista oli ajatuksissa elokuvan olevan ihan paska. !http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20070904/425.shoot.em.up.090407.jpg! Kick Start My Hart, Overkill!!!
Voin suositella samaa leffaa! Hyvin jätkä taituroi porkkanan kanssa tossa leffassa :D Ihme, kun vauva pysy hengissä koko leffan :D
FINBULLET

FINBULLET 09.08.2010

  • 0
SPOILAAJA!!!!!!
Pottae

Pottae 09.08.2010

  • 0
Kiitos, just latasin tuon... Katsonkin sitten sen sijaan Ankronikkaa 2 tuotantokautta.
Ac3Way

Ac3Way 09.08.2010

  • 0
Indiana Hopo wrote: SPOILAAJA!!!!!!
NIMITTELIJÄ!!!!! No ei, pyyhi gummi el pinkki baby. Vaikka eihän sillä ole mitään merkitystä tässä elokuvssa.
FINBULLET

FINBULLET 09.08.2010

  • 0
Jea.
Finski fani

Finski fani 13.08.2010

  • 0
Nyt pyörähtää käyntiin Tekken-leffa. Odotukset ei ole kovin korkealla... =P
Pottae

Pottae 13.08.2010 (edit 13.08.2010)

  • 0
Finski fani wrote: Nyt pyörähtää käyntiin Tekken-leffa. Odotukset ei ole kovin korkealla... =P
ÄLÄ TEE SITÄ!!! NOUUUUUU!! Tämä elokuva raiskasi minun mieleni ja pahasti.. Pettymys oli suuri minulle Tekken-fanina/pelaajana. (Tämä on silti "IMO" en spoilannut mitään :))
Finski fani

Finski fani 13.08.2010

  • 0
Pottae wrote: ÄLÄ TEE SITÄ!!! NOUUUUUU!! Tämä elokuva raiskasi minun mieleni ja pahasti.. Pettymys oli suuri minulle Tekken-fanina/pelaajana. (Tämä on silti "IMO" en spoilannut mitään :))
Joo, et spoilannu mitään. Samanlaista palautetta olen netistä lukenut. =)
RaabForRehab

RaabForRehab 13.08.2010

  • 2
Käytiin kattomassa Expändeplöös med kaikki testo-masat. Paska juoni, mutta uskomattoman viihdyttävä elokuva! :D
Ac3Way

Ac3Way 13.08.2010

  • 2
RaabForRehab wrote: Käytiin kattomassa Expändeplöös med kaikki testo-masat. Paska juoni, mutta uskomattoman viihdyttävä elokuva! :D
Onhan se trailereiden perusteella vaikuttanut ihan paskalta, mutta jos jaksaisi edes naurattaa tai sitten kassit laajenisi.
DarkWarjo

DarkWarjo 13.08.2010

  • 1
Ac3Way wrote: Shot Em Up tuli äsken katsottua. Asiallinen elokuva, vaikka ennen katsomista oli ajatuksissa elokuvan olevan ihan paska. !http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20070904/425.shoot.em.up.090407.jpg! Kick Start My Hart, Overkill!!!
Aivan parhainta kyllä joo :D old school tyylin toimintaa, ei hillitöntä tehostemättöö vaa just kunnon meininkiÄ :D
Finski fani

Finski fani 14.08.2010

  • 0
RaabForRehab wrote: Käytiin kattomassa Expändeplöös med kaikki testo-masat. Paska juoni, mutta uskomattoman viihdyttävä elokuva! :D
Lauvvantaina/tänään menossa kahtomaan. Tekken oli aika Ihq! Kelly Overton oli parasta leffassa. Nam! ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 14.08.2010

  • 2
Ite suunnittelin kans tota expändepölssii lähtee kahtoo iltasella tossa sitten kivasti kaverien kanssa poppareiden kera, EI EI POPPAREITA, homoja ovat, vaan popcornien kera!
FINBULLET

FINBULLET 14.08.2010

  • 4
Kivasti homostelee ja syö poppareita siellä elokuvateatterin pimeydessä.
Finski fani

Finski fani 14.08.2010

  • 4
MINÄ olen niin varma seksuaalisuudestani, että voisin vaikka mennä hame päällä, siiteri käessä, syöden poppareita ja Di Caprion kuva miesten käsilaukkuun painettuna, joka tietysti roikkuu olkapäällä, katsomaan kaikki Twilightit kerralla läpi...
DarkWarjo

DarkWarjo 14.08.2010

  • 3
Finski fani wrote: MINÄ olen niin varma seksuaalisuudestani, että voisin vaikka mennä hame päällä, siiteri käessä, syöden poppareita ja Di Caprion kuva miesten käsilaukkuun painettuna, joka tietysti roikkuu olkapäällä, katsomaan kaikki Twilightit kerralla läpi...
Jos ton teet, ni mä oon messissä, mähän meen kätevästi rekkalesbosta... ei vaan siis pakettiautohomosta.

Write a post

Sign in to post a post.