Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?
Mace
18.09.2011 (edit 18.09.2011)
"Sopiiko jos istun?" "Sopiiko jos käyn koittaas"
No kettu kai se ny sopii jos ohjelmaan sen auton ovat raahanneet. Jotenki häirettee toi "Sopiiks jos vähä koitan" Ja aina sama "Onks täs mitää mitä mun pitäis tietää"
Teho Volvo oli :D
// Btw. kolmoselta tulee elokuva "Ralliraita"
Tuomo33
18.09.2011
Kyllä jos ohjelman nimenä on virittäjät, niin kyllä niissä autoissa pitäis olla teknisestikkin muutoksia... Tai mitäs minä mihinkään sanoman..
Mutta joo.. Ralliraita kolmosella, ihan jes leffahan tuo on, kun otta huomioon suomalaisten tekemän.
El PiNk DeViL
18.09.2011
*Onko tässä autossa mitään mitä mun pitäs tietää?*
-Joo, jarrut on ihan loppu että käsijarrulla kannattaa vedellä jos meinaa jarrutella.
*Okei, saanko mä käydä kokeilemassa?*
-Joo.
_Ajaa testilenkkiä_
*Joo, jarrut oli vähän huonot, en tiä ootko ite huomannu sitä mutta jarrut oli huonot. Mutta hyvin löytyy potkua mutta jarrut ei toimi*
-Joo pientä jarruongelmaa on ollut niinku sanoin jo ennen ajoa.
*Joo, jarrut ei oikein toiminu*
-Joo..
*Kiitos kun sain kokeilla, moikka*
-Moimoi.
^ Ohjelma oli aikalailla tuossa kokonaisuudessaan, samaa toistoa koko ohjelma ja välillä ohjelmassa sellasia autoja joiden ei olisi kuulunut edes nähdä rataa.. Rääbi vaan ilmottamaan omaa S2000 toiselle kaudelle joka mun kuulopuheiden mukaan olis tulossa..
DarkWarjo
18.09.2011
Macela94 wrote:
"Sopiiko jos istun?" "Sopiiko jos käyn koittaas"
No kettu kai se ny sopii jos ohjelmaan sen auton ovat raahanneet. Jotenki häirettee toi "Sopiiks jos vähä koitan" Ja aina sama "Onks täs mitää mitä mun pitäis tietää"
Teho Volvo oli :D
// Btw. kolmoselta tulee elokuva "Ralliraita"
Toi "onks täs jotai mitä mun pitäs tietää" on ihan hyvä kysymys... mut toi "sopiiks jos mä vähän koitan" "no elä ihimeessä, eihän tällä ny ajaa pitäny..."
FINBULLET
18.09.2011
Kattelin nää kun tuli maxilta.Nauratti kun Salon uraa näytetään joka jakson alussa.
Mace
18.09.2011
Nii, kovinkaa laajaa ei ole keskustelut, mutta sen laajempaa ei ole oikein ajo osuuskaan... No, kyllä sen silti kattoo.
savulohi
20.09.2011 (edit 20.09.2011)
A2 Teema: Vihailta
Ovatko ääriliikkeet uhka Suomessa? Mikä johti joukkosurmaan Norjassa ja nuorisomellakoihin Lontoossa? Studiossa nuoria poliitikkoja ja aktivisteja. Juontajat Salla Paajanen ja Jyrki Richt.
// Oli erittäin hyvä.
Schimanski76
25.09.2011
Syyriaan männään tänään.Syyllistä en osaa arvata,mutta luulen,notta siellä on joku kuallu.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/poirotti.jpg!
Schimanski76
25.09.2011
Mie katoin Ranpo kakkosta.
Ranpolla oli koko ajan kauhia hiki ja iso puukko.
Nukahdin apaut 45 minuutin kohdalla.
Oli "hyvä".
savulohi
25.09.2011
Schimanski76 wrote:
Mie katoin Ranpo kakkosta.
Ranpolla oli koko ajan kauhia hiki ja iso puukko.
Nukahdin apaut 45 minuutin kohdalla.
Oli "hyvä".
Hyvä tämä uus Ranpo, ookko nähny? Lentää veri ja suolenpätkät siihen malliin notta se vähän jo naurattaa siinä sivussa, hyvin mutta pikkusen kieli poskessa tehty. :)
Schimanski76
25.09.2011
savulohi wrote:
Hyvä tämä uus Ranpo, ookko nähny? Lentää veri ja suolenpätkät siihen malliin notta se vähän jo naurattaa siinä sivussa, hyvin mutta pikkusen kieli poskessa tehty. :)
Uusinta Ranpoa en ole nähnyt.Pittää kahtoa joskus rapuloissaan.
Mace
28.09.2011
Katsomosta katsoin Virittäjät taas, no sen puolisentuntia katsoin itse ohjelmaa, toiset puoltuntia tekstiä "ladataan videota..."
djrunkkari
01.10.2011
Huomenna alkaa dexter taas JEEE vai oliko se maanantaina
Schimanski76
01.10.2011
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!
^ei ole iha hyvä.^
vaiski75
07.10.2011
Vasikka-Ruutua ja ei ole hyvä..
warcryFIN
07.10.2011
Juuri tulin elokuvista, Driven kävin katsomassa. Ei löydy sanoja kuvaamaan elokuvaa, 2011 vuoden paras elokuva tähän mennessä. Ihmiset eivät nykyään enää löydä näitä elokuvia, nytkin ensi-ilta, ja salissa tuskin puoliakaan täynnä. Surullista...
Beermachine66
08.10.2011
Maxilta: Legendojen taistelut: Ralli (1991 Kenia) Kankkunen vs Sainz
Alchemist FI
08.10.2011
Gone in 60 seconds (1974) tuli kattottua hyvä leffa on . Toi Driven pitäs kyllä käyä kattomassa.
TehBigBunny
12.10.2011
Torstaina yhdeksältä Teemalta. Kannattaa katsoa, livenä ainakin oli hewletin hyvä.
warcryFIN
12.10.2011 (edit 12.10.2011)
"On hyvä":http://areena.yle.fi/video/1318146291322