- 0
Forum - Off-topic
Uusien avatarien kommentointi ketju
Joo, en kyl ymmärrä mitä hienoo noissaki on. Ihan perseestä, häiritsee vaan.
- 0
Green llama *< 3*
- 0
Hetkeksi laitoin. En suosi näitä avatareina, joten poistan piakkoin.
E: Miksköhän mun puhuva naama ei näy?
- 0
IL3 wrote: E: Miksköhän mun puhuva naama ei näy?Kyllä mulla ainakin näkyy.
- 0
MrD St Jimmy wrote: Kyllä mulla ainakin näkyy.Joo, kesti vaan näköjään ladata.. Onhan tää häiritsevän ärsyttävä, mutta tulee muuttumaan takaisin, joksikin asialliseksi kuvaksi seuraavien päivien aikana.
- 0
Pottaen avataria vois tuijottaa muutaman tovin
- 11
Aika nostaa puntit ja postailla tähänkin ketjuun jottain.. Joo vaihdoinpa sitten ekaa kertaa minkään foorumin kirjoittelun aikana avatariin oman naaman :D Eipä muuta, sori vielä kerran..
- 1
villek00 wrote: Aika nostaa puntit ja postailla tähänkin ketjuun jottain.. Joo vaihdoinpa sitten ekaa kertaa minkään foorumin kirjoittelun aikana avatariin oman naaman :D Eipä muuta, sori vielä kerran..Ostaisitko tältä mieheltä auton?! Oikeasti hieno veto, tähän vilkkuvien avatarien joukkoon ja kyllä tuota naamaa voi muillakin foorumeilla näyttää ihan rohkeasti..
- 0
vaiski75 wrote: Ostaisitko tältä mieheltä auton?! Oikeasti hieno veto, tähän vilkkuvien avatarien joukkoon ja kyllä tuota naamaa voi muillakin foorumeilla näyttää ihan rohkeasti..Onneksi tämä mies ei myy autoja :D Vain freelancerina toimii hän.. Mutta enpä nyt tiiä pistänkö muualle, ku teihin luotan -täysin- :)
- 0
villek00 wrote: Aika nostaa puntit ja postailla tähänkin ketjuun jottain.. Joo vaihdoinpa sitten ekaa kertaa minkään foorumin kirjoittelun aikana avatariin oman naaman :D Eipä muuta, sori vielä kerran..Mäkin oon tätä jo hetken harrastanut. Arvostelen!
- 0
Eeegac wrote: Mäkin oon tätä jo hetken harrastanut. Arvostelen!Siin on joku vika, en oo viel niin montaa juonu tänää. Näyt neljästi!!
- 7
Jälleen on boobsit ja bebat muodissaan.
- 2
Northg7 wrote: Jälleen on boobsit ja bebat muodissaan.Varsinkin bebat, koska boobsithan ovat hieman lasten juttuja. Pojilla tuloo vaan nälkä kun näkevät tissit...
- 0
Ei onnistu, mato nukkuu..
- 0
Do not fall up stairs :)